Tapailemani mies pyyti minua mökilleen..oli melkoinen pettymys.
Mielessäni loin kuvan mukavasta lomahuvilasta, oma piha, ranta paljon tilaa, mukavuuksia.
Mökki olikin sellainen ns. Metsänvartijan mökki, lammen rannalla pienessä rinteessä, huussi, mökki ehkä 50 neliön hirsimökki, aurinkopaneli, ei sähköä eikä juoksevaa vettä. Kaikki ruoka valmistettiin avotulessa. Edes pihaa oltu vaivaanuttu tekemään. Mökki sijaitsi puiden ja mustikoiden keskellä rinteesä. Pienet kulkupolut oli kyllä. Luonnosta nautittiin kyllä ja saunottiin. Mutta ihan hirveä kokemus. Ei toisten enää. Ruokakaan ei ollut mitään gourmeeta. Oli säilykeruokaa, makkaraa, itse pyydettyä haukea. Sano rehellisesti olisitko pettynny?
Kommentit (76)
Olisin pettynyt. En ikinä menisi tuollaiseen paikkaan. Olen mukavuudenhaluinen ja vihaan mökkeilyä. Myös parempitasoisissa mökeissä. Junttia hommaa.
Juu ei kannata enää jatkaa kun surustelet mökin kanssa.
Säilykeruokaa avotulella? Mikset vieny mitään mukanasi??
Kuulostaa ihanalta. Ainoa vaan, että olisin kaivannut monipuolisempaa ruokaa, vihanneksia, salaattia jne. Mutta itse miljöö kuulostaa täydelliseltä.
Evvk joku mökkeily. En edes lähtis kokeilee. Vietin lapsuuteni maalla. Ei ole tarvetta larpata sitä nyt aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Menkää ensi kerran sinun mökillesi. Kai siellä on kaikki toivomasi kunnossa?
No tietysti on, naisella.
Nämä mielikuvitustapailuhenkilöt ovat kyllä aina varsinaisia helmiä. Miksi ette ikinä kuvittele jotain paljon parempaa?
Musta monilla miesten mökeillä kauheinta on likaisuus ja ummehtunut haju. Mitään etenkään tekstiilejä ei pestä kunnolla ikinä, sana isomummon kutoma poppana sohvalla muhinut 60 vuotta ilman edes tuuletusta. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Musta monilla miesten mökeillä kauheinta on likaisuus ja ummehtunut haju. Mitään etenkään tekstiilejä ei pestä kunnolla ikinä, sana isomummon kutoma poppana sohvalla muhinut 60 vuotta ilman edes tuuletusta. Yök.
Ja samat tyynyt hikoiltu läpi sen 30 vuotta. Matot pudisteltu vuosituhannen vaihteessa. Onko miehillä jotenkin huono hajuaisti kun ne ei tajua sitä että ne mökit irtaimistoineen haisee ihan karsealle?
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan pätkää salkkareista. Tuukka vie jennin ossin ja cindyn mökille. Mökki muistutti paljo sitä.
Minkälainen ihminen johtaa keskustelua johonkin ( huonoon ) kuvitteelliseen sarjaan?, vaikka ap. olisikin provo. Ei hemmetti.
Vierailija kirjoitti:
Olisin pettynyt. En ikinä menisi tuollaiseen paikkaan. Olen mukavuudenhaluinen ja vihaan mökkeilyä. Myös parempitasoisissa mökeissä. Junttia hommaa.
Juntti ja tyhmä ovat synonyymejä tässä tapauksessa ja kuvaavat vain ja ainoastaan sinua :D
No siis millaista se seksi oli? Jätit tärkeimmän kertomatta.
Avasitko haarasi kuitenkin mökillä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko puhdasta ja siistiä? Hyvä sauna ja järvessä kiva uida? Nuo olis minulle tärkeimmät. Ja ruokaa olis pitänyt olla monipuolisemmin.
Eihän sitä paria päivää elä ilman ravintolagurmeeta, sehän on selvä.
Mieskö ei lainkaan kysynyt sinulta mitä tahtoisit siellä syödä? Etkä itse sitten viitsinyt mitään sanoa?
Jos saat kutsun mökille, niin vähintä mitä voit tehdä on tuoda syömiset tullessasi. Joten niistä sinun on turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää ensi kerran sinun mökillesi. Kai siellä on kaikki toivomasi kunnossa?
Gold digger on vaan huvilan perässä, LOL :D. Asuu varmaan jossain 23 neliöisessä yksiössä itse. Suosittelen hänelle onlyfanssia
Meillä oli vain raakalaudoista ja vanerilevyistä tehty ikkunaton mökki jossain korvessa. Vaari poltti sen juovuksissa kun keitti pontikkaa. Mukavuuksia siellä mökillä ei ollut mutta ikävyyksiä oli koko suvun edestä. Ihan hirveitä ne mökki muistot. Sikäli kun niistä muistaa mitään.
Olisit edes kysellyt millainen mökki se on ennen kuin päätit lähteä hänen mukaan. Itse en voi sietää kesämökkeilyä, joten olisin sanonut hänelle heti, että en aio tulla köyrittäväksi mihinkään puskan juureen...
Kaikki muu paitsi ruoka kuullosti ihan mukavalta. Ruokaan olisin voinut itse vaikuttaa kylläkin jos olisi ollut omakohtainen reissu.