Miten tehdä parsakaalia että siitä tulee mahdollisimman maukasta?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Gratiini eli uunivuokaan, sekaan porkkanaa ja parsakaalta, tomaattia ja mitä itse haluaa, tai vaikka pelkkää kukkakaalta. Purkki kermaa, koskenlaskijaa, pinnalle juustoraaste ja kypsymään noin 200 astetta 40 minuuttia
Parsakaalin sekaan parsakaalta. Mahtava idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "lisäkaloreita"? Rasvan kalorit on ok eikä kaloreilla mitata terveellisyyttä. Ja kasvikset kyllä kuuluu syödä rasvan kanssa. Joten älä nyt rasvapelkoinen tuo omia harhojasi keskusteluun.
VHH hullu taas palstalla.
On se jännää, että vhh/ketodieetti vaihtaa 10v välein nimeensä. Johtuukohan siitä, kun tuossa ajassa tulee aina tutkimus julki joka todistaa, että ne on huonoja tai jopa haitallisia ihmisille? :D
Sä saat aina sekoitettua karppauksen näihin ruokajuttuihin, vaikka kukaan muu siitä ei mainitse. Viestisi on vielåpä niin epäselvä, ettei erkkikään sitä tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse keitän suolalla maustetussa vedessä hetken, vesi pois ja lautaselle.
Ei kaipaa voita ei kermaa, tai mitään oliiviöljy-sitruunapippuri-valkosipuli-teriyaki-kastikkeitaKasvikset kaipaa aina rasvaa seurakseen. Ihan ravinnollisista syistä.
Kaikki kasvikset syödään rasvan kanssa.
Osta sitä ohutta pitkävartista parsakaalia maistuu paremmalle kuin se iso perinteinen.
Keitä ensin ja sitten pyöräytät voissa.
Pieniksi kukinnoiksi ja paistettuna pannulla oliiviöljyssä ja (Poppamiehen) pekonisuolassa, mukaan voi lisätä mustapippuria myllystä (on sydänystävällinen ja vegaaninen, mutta meillä myös lihansyöjien lemppari jota aina toivotaan lisäkkeeksi). Sopii hyvin myös kananmunien ym. kylkeen.
Tee kukkakaali-parsakaaligratiinia. Tulee tosi hyvää uunissa.
Googelta ruusukaali parmesaanipedillä. Sama ohje mutta vaihda parsakaaliin, taivaallista!
No keität vaan ja hyvää siitä tulee suola lisukkeena. Ei tarvitse mitään muuta.
Höyryttämällä tulee hyvää. Pakasteparsakaalista saa hyvää ihan mikrossakin, astian pohjalle pieni tilkka vettä ja mikroon täydelle teholle viideksi minuutiksi, ei mene löllöksi vaan on juuri sopiva suuntuntuma.
Vierailija kirjoitti:
Itse keitän suolalla maustetussa vedessä hetken, vesi pois ja lautaselle.
Ei kaipaa voita ei kermaa, tai mitään oliiviöljy-sitruunapippuri-valkosipuli-teriyaki-kastikkeita
Jos käyttää suolaa niin kannattaa käyttää kelttisuolaa. Siinä on 82 erilaista mineraalia, jotka ovat hyödyksi luustolle ja elimistölle. Tavallisessa pöytäsuolassa on vain kahta eri mineraalia ja molemmat ovat haitaksi luustolle.
Maustat soijakastikkeella. Olen saanut miehenkin syömään vihanneksia ja kasviksia sillä, että maustan soijakastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Maustat soijakastikkeella. Olen saanut miehenkin syömään vihanneksia ja kasviksia sillä, että maustan soijakastikkeella.
Voi mies parka :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parsakaalisosekeitto koskenlaskijalla höystettynä. Nami nami. Paljon mustapippuria.
Sanonko mihin voit työntää sen SOSEKEITTOSI???
PS
Nykyään todella harvalla on tekohampaat
Häh, mitä vikaa om sosekeitossa? Minä syön joka viikko jotain keittoa ja sosekeitto on ihan parasta. Terveellistä ja hyvää, paino pysyy kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Paista 2kg pekonia ja paista parsakaalit pekoninrasvassa.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parsakaalisosekeitto koskenlaskijalla höystettynä. Nami nami. Paljon mustapippuria.
Sanonko mihin voit työntää sen SOSEKEITTOSI???
PS
Nykyään todella harvalla on tekohampaat
Häh, mitä vikaa om sosekeitossa? Minä syön joka viikko jotain keittoa ja sosekeitto on ihan parasta. Terveellistä ja hyvää, paino pysyy kurissa.
Onhan noi sosekeitot varmaan hyväksi hampaattomille. Ruuansulatusta ajatellen parempi syödä pureskeltavaa ruokaa (jos siis on hampaat)
Suolaa, pippuria ja oliiviöljyä pintaan. sitten Airfryeriin! Ihan parasta!
Jätät sen kaupan vihanneshyllyyn tai jos olet erehtynyt ostamaan, niin heität biojätteeseen.
Niin ja lopuksi Aromipesään kypsymään kolmeksi tunniksi.