Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että mies olettaa minun olevan kuin äiti hänelle?

Vierailija
08.09.2024 |

Ei seurustelumme alkuvuosina, mutta nyt kun olemme naimisissa ja meillä on lapsia. Olettaa, että hoivaan häntä(kin) kuin äiti, muistutan hammaslääkärit, leivon lämpimät sämpylät kun hän tulee kotiin, huolehdin märät treenivaatteet kuivumaan, autan etsimään kaikki kadonneet sukat, melkein että luen jopa iltasadun ja peittelen nukkumaan. Ja kun en näin oikein tekisi, sillä en tunne olevani äiti hänelle vaan vain lapsillemme, niin hän pettyy ja loukkaantuukin. Onko tämä normaalia? 

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia, mutta aika moni mies on tuollainen ja haluaa että hänestä pidetään huolta kuin pienestä lapsesta. 

Itse tunnen lähinnä normaaleja miehiä.

Vierailija
22/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aina ollut samanlainen ja ap ei vaan noteerannut red flagejä seurustellessa.

Ehkä en huomannut niitä sitten. En kyllä edelleenkään osaa sanoa jälkikäteen katsottuna mitä ne red flagit sitten olisi olleet. Ap

Ennen etsi vaatteensa itse ja nyt ei niin tee? Outoa on. 

Edelleenkin etsii itse. Nykyään odottaa minun etsivän puolestaan, ennen ei odottanut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia, mutta aika moni mies on tuollainen ja haluaa että hänestä pidetään huolta kuin pienestä lapsesta. 

No ei olemonet, ne jotka ovat niin poikkeuksetta ovat soijaisia wokeltajia. Myös gen-z pojut on tuollaisia.

Vierailija
24/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aina ollut samanlainen ja ap ei vaan noteerannut red flagejä seurustellessa.

Ehkä en huomannut niitä sitten. En kyllä edelleenkään osaa sanoa jälkikäteen katsottuna mitä ne red flagit sitten olisi olleet. Ap

Edelleenkin etsii itse. Nykyään odottaa minun etsivän puolestaan, ennen ei odottanut. Ap

Etditkö sinä vaatteet lapsille vai yhdessä?

Vierailija
25/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etditkö sinä vaatteet lapsille vai yhdessä?

Minä etsin, usein lapset itsekin etsii. Ap

Vierailija
26/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuota edes kysyä? Ei sekään normaalia ole.

Vierailija
27/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se kauhean kiva jos joku etsii vaatteet ja jos se kerran on äidin tehtävä niin onhan se aika luonnollista että toivoo sitten äidin niin tekevän.

Vierailija
28/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä on paljon ja siksipä aionkkn pysyä sinkkuna.

Just piti tulla sanomaan samaa.  En halua lapsia enkä halua olla äiti kenellekään, siksi en sellaiseksi hankkiudu miehellekään.

Kyllähän näitä on,  ja jotkut naiset tykkää ja hoivaa.  Itse en ymmärrä.

Vierailija
29/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just piti tulla sanomaan samaa.  En halua lapsia enkä halua olla äiti kenellekään, siksi en sellaiseksi hankkiudu miehellekään.

Miksi mieheni sitten valitsi minut eikä sellaista naista, joka tykkää hoivata? Ap

Vierailija
30/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva syrjäytyneen miesvihaajaan iltasatu, johon muutkin hölmöläiset uskovat.

Vierailija
31/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin aikoinaan jo ennakkoilmoituksena parisuhteen alkupuolella, että jos kuulen lauseen "äiti missä mun sukat on" niin voi olla, että jatkossa ne sukat ovat eri taloudessa.

Mies nauroi, että ei huolta... Hyvin on mennyt yhdessä jo pian 40 vuotta. 

Vierailija
32/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti et etsi. 

Vierailija
33/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos/kun moni mies on tuollainen, niin onhan se sitten normaalia. 

Vierailija
34/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mieheni sitten valitsi minut eikä sellaista naista, joka tykkää hoivata? Ap

No mitä hän vastasi, kun kysyit miksi hän on taantunut lapsen tasolle.

Vierailija
35/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit etsivät vaimoksi äitiä. 

Vierailija
36/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos/kun moni mies on tuollainen, niin onhan se sitten normaalia. 

En ole tuollaisia miehiä nähnyt missään. Tällä palstaan trollit parveilee omituisine "parisuhteineen". Toki täällä on myös paljon ikisinkkuja omine luuloineen. 

Vierailija
37/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiva sekstata tuollaisen kanssa?

Vierailija
38/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehelle selväksi että peittoa heilutat vain aikuisten kanssa, joten kasvaa äkkiä takaisin aikuiseksi tai sitten muuttaa takaisin äitinsä luo, jos äidin kanssa asua haluaa. Sinulla ei ole taipumusta kiinnostua sillä tavoin lapsista kuten muillakaan normaaleilla naisilla (tai miehillä).

Vierailija
39/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on mieslapsi ja naiset ovat sellaisia, mitä ne hänen mielikuvituksessaan olevat, eivät sitä mitä he oikeasti ovat. 

Sitten suututaan, kun nainen ei käyttäydykään toivotulla tavalla. 

Vierailija
40/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä vakava keskustelu siitä, miten teidän perheen aikuisten vastuut jaetaan kodin- ja lastenhoidon suhteen. Et voi olla kaikesta vastuussa - ja etenkään et aikuisen miehen hammaslääkäriajoista tai kastuneiden vaatteiden ripustamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi