Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että mies olettaa minun olevan kuin äiti hänelle?

Vierailija
08.09.2024 |

Ei seurustelumme alkuvuosina, mutta nyt kun olemme naimisissa ja meillä on lapsia. Olettaa, että hoivaan häntä(kin) kuin äiti, muistutan hammaslääkärit, leivon lämpimät sämpylät kun hän tulee kotiin, huolehdin märät treenivaatteet kuivumaan, autan etsimään kaikki kadonneet sukat, melkein että luen jopa iltasadun ja peittelen nukkumaan. Ja kun en näin oikein tekisi, sillä en tunne olevani äiti hänelle vaan vain lapsillemme, niin hän pettyy ja loukkaantuukin. Onko tämä normaalia? 

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, mutta aika moni mies on tuollainen ja haluaa että hänestä pidetään huolta kuin pienestä lapsesta. 

Vierailija
2/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalille ellet kohtele häntä kuin lastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on paljon ja siksipä aionkkn pysyä sinkkuna.

Vierailija
4/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä on paljon ja siksipä aionkkn pysyä sinkkuna.

Miksi sinun pitäisi sellaisen kanssa väkisin  seurustella. Sinkkuuteesi on varmaan muu syy silloin

Vierailija
5/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
6/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että aina ollut samanlainen ja ap ei vaan noteerannut red flagejä seurustellessa.

Vierailija
7/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aina ollut samanlainen ja ap ei vaan noteerannut red flagejä seurustellessa.

Ehkä en huomannut niitä sitten. En kyllä edelleenkään osaa sanoa jälkikäteen katsottuna mitä ne red flagit sitten olisi olleet. Ap

Vierailija
8/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kohtele vaan ärsyynnyn tuollaisista odotuksista. Ap

Vierailija
9/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kohtele vaan ärsyynnyn tuollaisista odotuksista. Ap

Miten ne odotukset sitten ilmenee?

Vierailija
10/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko tosiaan kysymään muilta onko normaalia että ei erota äitiä vaimosta

Vierailija
11/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain tuohon malliin,niin seksielämänne ja suhteenne tulee kuolemaan ennen lasten täysi-ikäisyyttä. Millaisen mallin annat lapsillesi,kun sallit mieslapselle tuon käytöksen? Sinun on vedettävä rajat ja jos se ei miesvauvalle kelpaa, hän voi etsiä asumuksensa muualta. Minä en alkanut suhteeseen mieslapsen kanssa esittäen äiti-hahmoa, vaan naisena miehen kanssa. Miehesi on selvästi unohtanut tämän, sillä lasten tulolla on usein se vaikutus; mies unohtaa,että hän on se,jonka tulee kantaa suurin vastuu perheen hyvinvoinnista ja naisen tyytyväisyydestä, jotta perheonni säilyy. Nainenhan kantaa jo valtavan suuren taakan arjen pyörityksestä ja lasten tarpeista ihan pelkällä tunnetasollakin. Jos miesvauva ei tätä ymmärrä, ei ole kyllin hyvä puolisoksi-helpompaa on olla vaikka yh, kuin raahata tuollaista riippakiveä mukanaan lasten lisäksi. Mies pitää sinua selvästi jo itsestäänselvyytenä,eikä siksi enää yritä "valloittaa" sinua tai näe romantiikan eteen vaivaa-olet sidottu lapsiin ja arjen pyöritykseen-ei ole aikaa tai tilaa huolehtia itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan,naiseudestaan. Ikävää,mutta suurimmalla osalla naisia käy näin,kun erehtyvät tekemään lapsia ja naimisiin-suomalaiset miehet ovat pelkkiä velliper seitä ja narsisteja antamatta mitään vastineeksi niistä uhrauksista joita naiset joka ikinen päivä tekevät perheen eteen. Kannattaisi pikemminkin ottaa ukosta irti kaikki se hyöty mitä saat aivan kuten hänkin näyttää tekevän ja antaa hänen ymmärtää, että sinulla on tarpeen tullen vientiä muuallakin,jos homma ei muutu.

Vierailija
12/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata. Ja miten olet päätynyt panemaan mieslasta vielä? Olet aikamoiseen kuseen joutunut. Onneksi olen itse lopettanut nopeasti tuollaiset suhteet. Harvasta miehestä ei ole harmia , siispä sinkkuus olisi parempi vaihtoehto, sanoohan se jo tutkimuksetkin. Mies elää kauemmin ja on terveempi naimisissa, naisilla se ei vaikuta puoleen tai toiseen ja jos vaikuttaa niin negatiivisesti. Lisäarvoa ei mies tuo. Ihan sama vaikka joku incel itkee tällekkin kommentille, faktat ovat faktoja ja kokemuksestakin sen voi huomata sekä muiden kertomukset.

Vierailija
13/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti! Miksi tuhlaat ainoaa elämääsi jonkun miesvauvan kalsarien pesemiseen?

Ihan käsittämätöntä. Lapset katsoo vierestä mallia!

Vierailija
14/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla sinkku, kun ei tarvitse palvella tai miellyttää ketään. 

Vierailija
15/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleistä, mutta ei normaalia. Parisuhde ei toimi noin.

Vierailija
16/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti! Miksi tuhlaat ainoaa elämääsi jonkun miesvauvan kalsarien pesemiseen?

Ihan käsittämätöntä. Lapset katsoo vierestä mallia!

Itseasiassa en pese hänen kalsareita. Hän odottaa ja toivoo minun pesevän ja koko ajan pettyy ja loukkaantuukin kun en pese. En minä toimi hänen odotusten mukaan. Minusta ongelmamme on hänen nuo odotukset, miehen mielestä ongelmamme taas on se, etten ollenkaan vastaa niitä hänen odotuksia. Ap

Vierailija
17/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen ihana.

Vierailija
18/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia passiivis-aggressiiviselle kilttimiehelle. Me panomiehet ei mennä naimisiin. Mä hoidan kaiken itse, selviän kahdesta hullusta exästä, ja vielä sen päälle järjestän kivoja treffejä nuoremmille naisille.

Vierailija
19/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en huomannut niitä sitten. En kyllä edelleenkään osaa sanoa jälkikäteen katsottuna mitä ne red flagit sitten olisi olleet. Ap

Ennen etsi vaatteensa itse ja nyt ei niin tee? Outoa on. 

Vierailija
20/155 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän