En voi seurustella naisen kanssa joka käyttää halpaa hajuvettä
Halpa hajuvesi tai ei hajuvettä ollenkaan on totaalinen turn-off
Hyvälaatuinen hajuvesi kertoo laatutietoisuudesta ja itseensä oikealla tavalla panostamisesta. Halvan hajuveden käyttö kertoo siitä ettei muutkaan asiat elämässä ole laadukkaita tai hyvin.
Hajuveden kuuluu olla parfume eikä eau de toilette.
M48
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap pitää itseään tasokkaana, miksi vaivautuu jaarittelemaan vauva sivustolla joistain hajuvesistä, joita ei edes nimeltä tiedä.
Ukkohan kirjoittelee parfumeistaan aikansa ratoksi. Odottaa perunoiden kiehumista, on jo avannut keppanan. Ukolla on tylsää.
Käyttämänne ukko-sana kertoo että olette liian maatiainen minulle. Ap
Sorry, mut ei sun tarvitse minua teititellä, olen vasta 17v. Ukkohan on just tommonen viiskymppinen turhake.
Vierailija kirjoitti:
Te mammat olette uskomattomia. Yli 200 viestin ketju vain siksi että joku kehtasi sanoa että halpa hajuvesi estää suhteen. Miksi tämä asia kolahti noin kipeästi?
Joko mammat täällä on haisuleita tai sitten heikolla itsetunnolla varustettuja. :D
Mutta hauskaa tämä on.
Tämä on pitkä ketju pitkän sunnuntai-iltapäivän ratoksi. Ei suinkaan täällä kukaan tosissaan aloitusta ota.
Vierailija kirjoitti:
Te mammat olette uskomattomia. Yli 200 viestin ketju vain siksi että joku kehtasi sanoa että halpa hajuvesi estää suhteen. Miksi tämä asia kolahti noin kipeästi?
Joko mammat täällä on haisuleita tai sitten heikolla itsetunnolla varustettuja. :D
Mutta hauskaa tämä on.
Eikö se ole selvä, että pierulit ovat haisuleita...
Mulla on miehelle kriteerinä että pitää käyttää kalsari parfyymiä. Käytätkö?
Eräänä aamuna lentoemäntä käveli työpaikalleen ja ilmassa leijui Miss Dior. Nuori nainen ja matkalaukut. Kyllä se antoi säväyksen menneiden aikojen huolettomuudesta.
Toisella kertaa asiakastapaamisessa nuori mies ja tuoksuna Euphoria Men. Tyyliä ja itsevarmuutta nuoresta iästä huolimatta. Tai ainakin sen tuoksu.
Tuoksuilla on merkityksensä ensivaikutelman luojana. Liikaa, liian vähän vai sopivasti.
Monet allergikot luulevat olevansa allergisia tuoksulle, mutta useimmat ovat allergisia synteettisille ainesosille.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pertti 48v erottais Normalin hajuvettä tai Guccin tuoksua, että kumpi on kalliimpaa😁
Onko sun mielestä guccin hajuvedet laadukkaita 🤭😅😂??
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehelle kriteerinä että pitää käyttää kalsari parfyymiä. Käytätkö?
En käytä kalsareita mutta käytän parfyymiä.
Haukkaan aina valkosipulin kynttä ennen kuin lähden miehen kanssa treffeille.
Keksisin useammankin enemmän laadusta kertovan kriteerin sulle kuin tuo hajuvesi.
Vaikka se että kantaako LVn veskaa vai ei.
Se ruskea. Tuo on yksi naurettavuuden huippu ja kertoo kantajastaan että on täysin naurettava pelle.
Vaikka käyttäisin kallista hajuvettä niin turn off olisi jos se olisi miehellä kriteerinä