En voi seurustella naisen kanssa joka käyttää halpaa hajuvettä
Halpa hajuvesi tai ei hajuvettä ollenkaan on totaalinen turn-off
Hyvälaatuinen hajuvesi kertoo laatutietoisuudesta ja itseensä oikealla tavalla panostamisesta. Halvan hajuveden käyttö kertoo siitä ettei muutkaan asiat elämässä ole laadukkaita tai hyvin.
Hajuveden kuuluu olla parfume eikä eau de toilette.
M48
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen Ap sun vastausta siitä, että mikä on sinusta laadukas parfyymi?
Se mikä sopii juuri naisen iholle mutta ei ole markettitavaraa. Laadukas ja hienostunut tuoksu. Ap
Jos mulla on sekä edt että edp, laadukkaasta hajusta, niin ei jatkoon?
Ei jatkoon, wt matskua laittaa aamulla parfyymiä ja kantaa veskassa toilettia, jota lisäilee päivän mittaan.
Vierailija kirjoitti:
On aina viihdyttävää nähdä miten av-mammat vetävät herneen nenään jostakin. Tästä ketjusta voimme päätellä että mammojen pääasiallinen ostospaikka on supermarketti. Ainakin hajuvesien osalta :D
Ap on tehnyt ketjusta hupaisan, perfume!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä sopii juuri naisen iholle mutta ei ole markettitavaraa. Laadukas ja hienostunut tuoksu. Ap
Sähän ymmärrät että monet paikat myyvät samaa tavaraa? Eli kerro merkki, ei ostopaikka mitään sano.
La Rive Extreme on laadukas ja kallis merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla vielä lisänä on saman sarjan suihkusaippua, niin ei käy? Pelkkä parfyymi siis käy sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon, wt matskua laittaa aamulla parfyymiä ja kantaa veskassa toilettia, jota lisäilee päivän mittaan.
Miksi ei kanna parfyymiä? On pienempi pullo yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän ymmärrät että monet paikat myyvät samaa tavaraa? Eli kerro merkki, ei ostopaikka mitään sano.
No niin. Kiitos Ap. Kerroit tasosi. Tämä selvensi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Kiitos Ap. Kerroit tasosi. Tämä selvensi.
Kiitos että tämä tyydytti. Jankkaus loppunee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikille tiedoksi: ero laadukkaan ei-laadukkaan tuoksun välillä ei ole se, onko kyseessä EDP vai EDT. Ap, yritä edes.
Ei kerrokaan. Vaan siitä laadukkaasta kannattaa valita perfume. Ap
Ei tietenkään aina kannata. Jos oikeasti tietäisit näistä asioista mitään, tietäisit toki, että saman tuoksun edp ja edt ovat täysin eri hajuvesiä, eikä niin, että edt olisi joku halvempi tai huonompi versio kyseisestä tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kanna parfyymiä? On pienempi pullo yleensä.
Parfyymiä ei ole tarve lisäillä. Toiletilla voi freesata. Jos laitat parfyymiä useamman kerran niin sitten kyllä haiset jo liikaa.
Et taida ymmärtää noiden käyttötarkoituksia kun katselet vain yksittäistä pullon hintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikille tiedoksi: ero laadukkaan ei-laadukkaan tuoksun välillä ei ole se, onko kyseessä EDP vai EDT. Ap, yritä edes.
Ei tietenkään aina kannata. Jos oikeasti tietäisit näistä asioista mitään, tietäisit toki, että saman tuoksun edp ja edt ovat täysin eri hajuvesiä, eikä niin, että edt olisi joku halvempi tai huonompi versio kyseisestä tuoksusta.
Nyt opin uutta, kiitos tiedosta. Korjaan väärän näkemykseni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt opin uutta, kiitos tiedosta. Korjaan väärän näkemykseni. Ap
Vanha koira oppii uusia temppuja?
Te mammat olette uskomattomia. Yli 200 viestin ketju vain siksi että joku kehtasi sanoa että halpa hajuvesi estää suhteen. Miksi tämä asia kolahti noin kipeästi?
Joko mammat täällä on haisuleita tai sitten heikolla itsetunnolla varustettuja. :D
Mutta hauskaa tämä on.
Kelpaako Vercace Bright Chrystal,ei erityisen kallis eikä halpa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako Vercace Bright Chrystal,ei erityisen kallis eikä halpa.
Sopiiko ihon tuoksuun?
Bal dAfrique on aika hyvä ja hienostunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Te mammat olette uskomattomia. Yli 200 viestin ketju vain siksi että joku kehtasi sanoa että halpa hajuvesi estää suhteen. Miksi tämä asia kolahti noin kipeästi?
Joko mammat täällä on haisuleita tai sitten heikolla itsetunnolla varustettuja. :D
Mutta hauskaa tämä on.
Mistä sä tän keksit? Asia ei kolahtanut, en ole haisuli enkä omaa huonoa itsetuntoakaan. Olen toki nainen ja käytän parfyymiä, yleensä, mutta aloituksen täydellinen tyhmyys jotenkin kai vaikutti.
Ettei kukaan oikeasti voi olla noin yksinkertainen. Mutta ei ole multa pois, olkoot jos tykkää.
Miten aina kaikki muka kolahtaa tai pitää olla vihainen, jota mitään kommentoi täälä.
Eikö tämä ole keskustelupalsta?
Ihan neutraalisti olen kysellyt ja antanut kommenttia. Miksen saisi?
Mikä oma motiivisi on?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä tuoksua pitää sitten vielä käyttää hienostuneesti vain tippa tai pari. Ei levitetä ämpärillä. Ap
Niinkö? Ja minä olen aina, aina kaatanut ämpärillä ylleni Roja Parfums:a, (1500e/100ml). Kiitos, kun vinkkasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä tuoksua pitää sitten vielä käyttää hienostuneesti vain tippa tai pari. Ei levitetä ämpärillä. Ap
Niinkö? Ja minä olen aina, aina kaatanut ämpärillä ylleni Roja Parfums:a, (1500e/100ml). Kiitos, kun vinkkasit.
Tajusit varmaan mitä tarkoitettiin? Ap
Naisena tykkään itse Diorin Sauvagesta miehellä. Bossilla on hyviä myös.
En voi sietää noita Axeja tms. Liian voimakkaita ja pahan hajuisia noin muutenkin.
Käyttämänne ukko-sana kertoo että olette liian maatiainen minulle. Ap