Olin gynekologin vastaanotolla ja vastaanottohuoneeseen tuli toinen lääkäri pahoittelematta, onko ok?
Vastaanottohuoneeseen tuli siis toinen lääkäri tutkimaan kaappeja mitään pahottelematta. Olisiko teistä ok? Tuntui todella pahalta.
Kommentit (93)
Onko aloittajan vulvassa ulkonevat sisemmät häpyhuulet?
Ei ole ok. Otan työssäni papa-näytteitä ja ovi on aina lukossa eikä yksikään kollega tule sinne silloin kun on potilas huoneessa! Lisäksi tutkimuspöytä on asetettu niin että se ei näy suoraan ovelle eikä siinä olevan tarvitse olla jalkopää sinne oven suuntaan muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun gyneni sanoi että hän on tarkoituksella kääntänyt sen tutkimussängyn niin, että jos joku ryntää huoneeseen niin potilaan römpsä ei näy heti ovelle.
Näkyi sitten ikkunasta viereiseen kerrostaloon, josta Keke muna kourassa kiikaroi viereisen lääkäriaseman tapahtumia.
En oikein osaa kuvitella vähemmän kiihottavaa näkyä kuin nainen gynekologilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun gyneni sanoi että hän on tarkoituksella kääntänyt sen tutkimussängyn niin, että jos joku ryntää huoneeseen niin potilaan römpsä ei näy heti ovelle.
Näkyi sitten ikkunasta viereiseen kerrostaloon, josta Keke muna kourassa kiikaroi viereisen lääkäriaseman tapahtumia.
eikä se naisestakaan kiihottavalta tunnu. kaikenkaikkiaan epämukava tutkimus, mutta mielellään sinne kuitenkin menee, jos vaivoja on, koska gynet osaa sitten hoitaa niitä ja pääsee elämään taas oireetonta elämää. jotkut toki on sen romatisoineet, niin gynekologin tuntemukset, kuin potilaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok. En itse tykkää siitäkään, jos hammaslääkärihuoneeseen tulee kesken kaiken joku ja itse on monttu auki..
Ja oletat että hammaslääkäriä kiinnostavat sinun tykkäämisesi? Se on heidän työpaikkansa. Jos sinua heikottaa, voit pysyä poissa.
Potilaan näkökulmasta puhuin. En tykkää että huoneessa ravataan kun hampaitani hoidetaan!!!!!! Haluan hoitotilanteen olevan rauhallinen. Onko joku ongelma tässä?
Istu kotonasi ihan omassa rauhassa niin ei tule valituksen aihetta eikä pahamieli. Jos hammashoitoa haluat niin menet sitten yksityiselle jos rahasi riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en enää mene gynelle enkä käy papassa. Nuorena parikymppisenä kävin viimeksi ja oli ahdistavaa kun joku harjottelija kysyi saako tulla myös katsomaan toimenpidettä. En kehdannut kieltäytyä niin se jäi viimeiseksi kerraksi. Olo oli nöyryytetty ja häpesin todella pitkään sitä että neljä silmäparia on tuojottanu mun pimpsaa ja leikannu sieltä jonkun palasen. Mielummin kuolen kohdunkaulan syöpään kun menen nöyryytettäväksi uudestaan.
Voit ihan vapaasti sanoa, ettet halua harjoittelijoita toimenpiteeseen. Syyt valintaasi eivät kuulu hoitajalle. Toivottavasti pääset tuon turhan häpeän yli ja huolehdit terveydestäsi.
Paskapuhetta. Julkisella terveydenhuololla on koulutusvelvollisuus. Jos mielensäpahoittajat haluavat sanella omat sääntönsä saavat mennä hakemaan hoitoa yksityisklinikoilta. Jos rahat riittävät. Koska eivät riitä, saavat tyytyä siihen mitä tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä se naisestakaan kiihottavalta tunnu. kaikenkaikkiaan epämukava tutkimus, mutta mielellään sinne kuitenkin menee, jos vaivoja on, koska gynet osaa sitten hoitaa niitä ja pääsee elämään taas oireetonta elämää. jotkut toki on sen romatisoineet, niin gynekologin tuntemukset, kuin potilaankin.
Onko missään yhteydessä lääketieteelisesti aiheellista työntää sisään hieromasauvaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en enää mene gynelle enkä käy papassa. Nuorena parikymppisenä kävin viimeksi ja oli ahdistavaa kun joku harjottelija kysyi saako tulla myös katsomaan toimenpidettä. En kehdannut kieltäytyä niin se jäi viimeiseksi kerraksi. Olo oli nöyryytetty ja häpesin todella pitkään sitä että neljä silmäparia on tuojottanu mun pimpsaa ja leikannu sieltä jonkun palasen. Mielummin kuolen kohdunkaulan syöpään kun menen nöyryytettäväksi uudestaan.
Oletan että kaikki keskustelun mölisijät eivät ole trolleja, vaan joidenkin kovisten mielestä oikeasti kaikki armeijarokotuksista poikkeava yksilön huomioiminen on naurettavan kallista luksusta. Tässä teille mietittävää, näin ihmisen psyyke oikeasti toimii. Ei erottele sitä, oliko aihetta kokea nöyryytystä vai oliko ikävä yhteensattuma, kun nuorta ei ollut varoitettu tuosta mahdollisuudesta etukäteen. Vaan ikävät tuntemukset kertautuvat ruokkimalla itseään ja vaikuttavat myöhemmin luottamukseen terveydenhuoltoa kohtaan ja johtavat esim. siihen, että sairaudet muuttuvat kalliiksi hoitaa potilaiden jättäessä menemättä hoitoon ajoissa, ja teidän himoitsemanne veronmaksajat jäävät syntymättä, koska ajatus kovakouraisesta kohtelusta elämän tärkeimmissä hetkissä pelottaa.
Tuijottakaa aikanne TLC-kanavaa ja huomaatte, että maailmassa on paljon maita, joissa lääkäri tai hoitaja kohtelee potilasta hellästi ja kunnioittavasti. Miettikääpä sitä. Olemme eläimiä ja pelkäämme, jos on tullut huonoja kokemuksia. Järki voi sanoa muuta, mutta tunne ratkaisee.
On ok. Tuskin oli sinusta kiinnostunut.
Pettävätkö (lähes) kaikki miesgynekologit? Kuten (lähes) kaikki lentäjät?
Vierailija kirjoitti:
Pettävätkö (lähes) kaikki miesgynekologit? Kuten (lähes) kaikki lentäjät?
Kyllä lähes kaikki pettävät ja yli puolet avioliitoista päätyy eroon ammatista ja vulvan ulkomuodosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko
no enpä usko...
vaginaalinen ultraäänianturi on sauvamainen ja emättimeenhän se työnnetään ja sitä liikutellaan siellä, mutta ei kyllä ole mikään hieromasauva
Joo en mee gynelle