Tähän koottakoon hölmöille tollukoille tyypillisiä viestejä
Kommentit (106)
vaippoja? Entä miten ruokapuoli, kannattaako 2-vuotiaalle ottaa omat sapuskat mukaan? Onko kukaan muu tulossa Plaija de las Americas´kseen 15.3. Aurinkomatkoilla? Ihanaa, kun on reissu tiedossa!
1-v. ja 80 cm ? Pitäis haalari olla sopiva kahden vuoden päästä.
on niin paljon oireita ? Pissattaa koko ajan, äklöä oloa ja rinnat kipeenä.
Laitatteko rahaa yhteiselle säästötilille? Onko sulla oma käyttelytili?
Hakusessa sellanen ei niin yleinen, saa olla erikoisempikin.. Sisarukset on jenna-janina ja nico-petteri..
Ja yhtä dorka vastaus.
Se on kodinhoidontuki.
lapset on ikähaitaria 2-4 vuotta. Eivät ymmärrä, että noin aikainen töihinmeno aiheuttaa pysyvän vaurion lapselle.
Olen raskaana miehelle, joka on naimisissa ja omat kouluni ovat kesken. Olen 20-vuotias, vanhempani eivät tiedä ja välitä asioistani. Auta minua, en halua tehdä päätöstä yksin!
Ikean ja kyläpaikan välissä aikaa. Mikä olis hyvä ja halpa ruokapaikka, ei liian tulista ja lapsille pitäis olla jotain hauskaa? Niin, oma auto on käytössä.
Vierailija:
Ja yhtä dorka vastaus.Se on kodinhoidontuki.
Miksi lapsille pitäisi syöttää muuta kuin makaronia ja jauhelihaa?? Meidän lapset ei suostu mitään erikoisia mössöjä syömään.
Jätin 3 kuukautta vanhan lapsen mummolaan tunniksi, kun kävin hammaslääkärissä. Nyt lapsi on toista viikkoa levoton ja itkeskelee, luuletteko, että johtuu tuosta hoitoon viemisestä?
Joten itkuisuus voi hyvinkin johtua siitä. Yritä järjestää hammaslääkärikäyntisi ym. menot siihen vaiheeseen, kun lapsi jo pärjää hetken turvallisen aikuisen hoidossa. Tämä ikävaihe tulee noin 1,5 vuoden iässä.
Onneksi pienen vauvan äiti ei paljon muuta kaipaakaan, omassa nyytissä on niin paljon ihmettelemistä. Ihanaa nauttia nyt tästä vaavista, joskus on pakko - sniif- päästää lapsi sitten hoitoonkin...
tai
" Sektioäidit ei ole kunnon äitejä. "
Vierailija:
Joten itkuisuus voi hyvinkin johtua siitä. Yritä järjestää hammaslääkärikäyntisi ym. menot siihen vaiheeseen, kun lapsi jo pärjää hetken turvallisen aikuisen hoidossa. Tämä ikävaihe tulee noin 1,5 vuoden iässä.Onneksi pienen vauvan äiti ei paljon muuta kaipaakaan, omassa nyytissä on niin paljon ihmettelemistä. Ihanaa nauttia nyt tästä vaavista, joskus on pakko - sniif- päästää lapsi sitten hoitoonkin...
Kuka tahansa hyvä äiti jaksaa sietää hammassärkyä sen 7 vuotta, kunnes lapsi lähtee kouluun. Ja jos ei jaksa, ei olisi ikinä pitänyt hankkia yhtään lasta. Luuserit.
Milloin teidän lapsenne on oppinut ryömimään? Meidän jo 2 kk eikä vielä ryömi. Pitäisikö jo huolestua?
Galluppia parhaista gallupin keksijöistä.
Olen päättänyt, etten juo yhtään sidukkaa tai muuta alkomaholia niin pitkään kun lapset asuvat kotona. Tämä on niin lyhyt aika ihmisen elossa, että ei tee tiukkaakaan.
Sitten on aikaa rällätä ja remuta, kun lapset ovat ammatissa ja omillaan.