Tähän koottakoon hölmöille tollukoille tyypillisiä viestejä
Kommentit (106)
Mitä muuten teette jauhelihasta? Kaapista löytyy myös kolmen juuston ruokakermaa, tuorejuustoa ja juustoraastetta ja koskenlaskijaa - saisko näistä jotain???
Olinpas typerä...Lukihäiriö kaiketi.
Ärsyttävää kun ei osata yhdyssanoja. Ja koittakaa muistaa, että sivu lause erotetaan pilkulla!
Ja tänään sit huomasin että niiden kersalla oli viime vuoden reimatec hiekkiksellä!!! Siis noloo!
Kun joku kysyy apua oikeaan ongelmaan
G: Painoindeksisi?
G: Paljon äitiyspäivärahasi?
G: Mikä auto teillä on?
G: Kuppikokosi?
G: Missä asennossa sait viimeksi?
G: Mitä tänään ruokana?
Ja sokerina pohjalla G: Paljonko perheenne bruttotulot?
Tämä listahan on loputon...
Tai:
Voiko vauvan liikkeet tuntua jo rv 6?
Mitä ajattelet ihmisestä, joka käyttää leopardikuvioisia stringejä ja lukee Avotakkaa?
Mitä olet mieltä naisesta, joka käyttää huulipunaa - ihan vain kotiäitinä ollessaan?
Mitä mielikuvia sinussa herättää nelihenkinen perhe, jotka ostavat grillibroilerin ja autona heillä on Matzda? Sekä akvaario. Ja vaaleanpunainen wc-harja.
Ja korkeastikoulutetulla tarkoitan siin Yliopistossa tai Teknillisessä korkeakoulussa opiskelleita, en mitään amk:laisia.
Ja siis mikäänhän ei ole totta, mitä minä en ole ITSE nähnyt tai ITSE kokenut. Muistakaa se, senkin valehtelijat!!!!!!!!
Lapsi ei syö kunnolla vaan haluaa kokoajan rinnalle ja yötkin menee heräillessä, kun lapsi haluaa rinnalle. Milloin lopetan imetyksen?? Apua! Pliiissss!
Vierailija:
vaippoja? Entä miten ruokapuoli, kannattaako 2-vuotiaalle ottaa omat sapuskat mukaan? Onko kukaan muu tulossa Plaija de las Americas´kseen 15.3. Aurinkomatkoilla? Ihanaa, kun on reissu tiedossa!
hehehe me ollaan ihan oikeesti lähdöss just tonne 15.3. :)
av-reissu tiedossa... ihanaa kun jatkaa näit samoja juttuja allaspaarissa
usein ostetaan huutonetistä just noit kolitseja lapsille, muumia ja sellasta
nettotulot on 800e ja miehellä 1200e/kk?
tai
mitä mieltä olette, saanko viedä Kirkan haudalle kynttilän
Ja sitten vastaus: Ihan normaalilta 2-vuotiaalta kuulostaa.
alistettu. Muslimi on hyvä ihminen ja koska olen muslimi niin olen jotakin todella gienoa ja erikoista. Enkä ole kaavussani sen vuoksi, että olen ruma ja lihava vaan siksi, että näytän niin pirun hyvältä enkä pidä kun miehet himoitsee mua.
Minä olen tehnyt ihan huvimatkojakin osittain omien eväiden kanssa.
Kun on rahasta tiukkaa niin on. Risteilyjä saa joskus halvalla, mutta syöminen laivalla nostaa risteilyn hintaa huimasti. Osin omat eväät ja sopii jo niukempaan pudjettiin.
ostettiin kerran viikkarilla yks ruokakuponki ja lapset ja mies söi ilmaseksi :D
sitten vielä vastauksia :
Mulla on Viroonkin mennessä omat eväät messissä.
Omat voileivät, teepussit ja sokerit. Sitten ostan kupin kuumaa vettä parilla kymmenellä sentillä ja istun kahvion pöytään.
.....
En mitään,
lentokoneessa oli yhellä perheellä omat eväät mukana. Sitä mä kyllä vähän ihmettelin. Kun lento kesti vain 5 tuntia ja ruoka tarjottiin. Mut ainakin perheen äiti oli melko lihava, et ehkä ei se lentokoneruoka vieny nälkää. Tietysti toinen vaihtoehto oli, että olivat elämänsä ekalla lomalennolla ja eivät tienneet, että ruoka tarjoillaan.
Mutta se ei ole kotihoidontuki eikä kodinhoidontuki vaan LASTEN HOIDON TUKI!