Mies petti vanhemman naisen kanssa
Mies petti vanhemman naisen kanssa, miehen sanojen mukaan milf.
Eikö yleensä pettäminen tapahdu nuoremman kanssa? Olen järkyttynyt ja hämmentynyt.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Se on todella yksilöllistä tuo naisten ulkonäön rupsahtaminen ja niinsanottu seksikkyys. Joskus se 42 puuma on ollut paljon parempi, kuumempi, osaavampi ja myös mukavampi kuin se 24 neitonen, tää on mun kokemus ja olen sentään aikamoinen valtakunnan pukki kun pannut sen 130 naista. Jennifer Lopez on 55 miettikää, juu panisin heti kyllä!
Eivätkä miehet ole ronkeleita sen suhteen keneen tarpeensa tekevät. Sen on moni toimittajakin todennut deittiapeilla, joissa ei ole ollut mitään muuta tietoa kuin että kyseessä on narttu, ei mitään tekstiä eikä kuvia. Kiinnostuneita sadoittain yhdessä yössä.
No ei kyllä naisella taso päätä huimaa, jos ainoa annettava ja ainoa millä päteä on nuoruus/nuoremmuus.
Määrä korvaa laadun. Mieluummin joka päivä punalaputettua kuin kerran vuodessa tuoretta.
Hohhoi. Näitä avauksia kun lukee niin käykö täällä kirjoittamassa enää ketään muita kuin trolleja? Hyydekaakkua ja sen semmosta. Raikkaita voileipiä.
En ylläty enää mistään tämän kuultuani: sukulaisnainen avautui minulle työpaikka-ahdistelusta, jossa häntä 10-15 vuotta nuorempi esimies, lestadiolainen suurperheen isä, oli sanonut naiselle kahden kesken tykkäävänsä vanhemmista naisista.
Olin se vanhempi nainen.
Olen kuuma ja himokas.
Teillä on kuulemma s3ksiä n 1 - 2 x kuussa.
Ei ollut tarkoitus, eikä menty ihan loppuun asti. (No, minä menin....ja ok, kyllä hänkin sai.)
Miehesi on kuumana minuun. Chattaillaan, hän haluaa suhteeseen. Vaihdellaan kuvia ja videoita ja tehdään kivaa sillain.
Miehesi rakastaa sinua, mutta on rakastumassa minuun.
Voit vielä pelastaa avioliittosi.
Miehesi on kiva ja kuuma (ja todella viriili!), mutta olen ihan iloinen, jos löydätte uudelleen aktiivisen seksielämän. Silloin katoan kuviosta ja toivotan hänelle sydämestäni onnea.
Mikä joitain naisia vaivaa, kun seksi oman miehen kanssa ei enää kiinnosta?
Hän on kärsinyt vuosia. Nyt on mitta tullut täyteen.
Jos en minä, joku muu.
Saat hänet mielellään takaisin jos teet hänet onnelliseksi.
+50 v nainen
Vierailija kirjoitti:
Olin se vanhempi nainen.
Olen kuuma ja himokas.
Teillä on kuulemma s3ksiä n 1 - 2 x kuussa.
Ei ollut tarkoitus, eikä menty ihan loppuun asti. (No, minä menin....ja ok, kyllä hänkin sai.)
Miehesi on kuumana minuun. Chattaillaan, hän haluaa suhteeseen. Vaihdellaan kuvia ja videoita ja tehdään kivaa sillain.
Miehesi rakastaa sinua, mutta on rakastumassa minuun.
Voit vielä pelastaa avioliittosi.
Miehesi on kiva ja kuuma (ja todella viriili!), mutta olen ihan iloinen, jos löydätte uudelleen aktiivisen seksielämän. Silloin katoan kuviosta ja toivotan hänelle sydämestäni onnea.
Mikä joitain naisia vaivaa, kun seksi oman miehen kanssa ei enää kiinnosta?
Hän on kärsinyt vuosia. Nyt on mitta tullut täyteen.
Jos en minä, joku muu.
Saat hänet mielellään takaisin jos teet hänet onnelliseksi.
+50 v nainen
Miksi se vaimo haluaisi pelastaa avioliiton pettäjän kanssa? Reilumpaa olisi, kun joki kertoisi ja päästäisi vaimon vapaaksi.
Jos ei halua niin sekin on ok.
Oletteko ikinä miettineet, miten epäreilua on, että avioliitossa yksi lopettaa seksin tai harventaa sitä juuri kerran kuussa tapahtuvaksi ja olettaa vain, että se on toisellekin ok?
Ei kiinnosta mikään vakava suhde tämän miehen kanssa, mutta voidaan uudestaankin mökkeillä ja miksei tapailla muutenkin.
Erohan tuossa on väistämättä tulossa. Tilanne jatkunut vuosia ja viimeistään nyt mies on ymmärtänyt, että on oikeasti olemassa naisia, jotka haluavat joka päivä.
Se tietysti on eri juttu, jaksaako mies lopulta tarpeeksi usein minulle.
Mutta niin kuin sanottu, voidaan mökkeillä ym, kunnes mies löytää uuden vakikumppanin.
Se vanhempi nainen
Se on todella yksilöllistä tuo naisten ulkonäön rupsahtaminen ja niinsanottu seksikkyys. Joskus se 42 puuma on ollut paljon parempi, kuumempi, osaavampi ja myös mukavampi kuin se 24 neitonen, tää on mun kokemus ja olen sentään aikamoinen valtakunnan pukki kun pannut sen 130 naista. Jennifer Lopez on 55 miettikää, juu panisin heti kyllä!