Mies petti vanhemman naisen kanssa
Mies petti vanhemman naisen kanssa, miehen sanojen mukaan milf.
Eikö yleensä pettäminen tapahdu nuoremman kanssa? Olen järkyttynyt ja hämmentynyt.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olisko sitten helpompi jos nuoremman kanssa pettäis.
Hyvä kysymys :D kumpi ois pahempi
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät pettää aina kun mahdollista. Ei siinä ikää katsota.
Pettäjät pettää ja haitaristit haittaa, näinhän se on, mutta kyllä rytmi maittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Omanlainen suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen.
Nuoret miehet on ihania ja energisiä 😍😍 t. puuma
Juu tajuan kyllä siitä miten teikäläiset nuoria naisia kohtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Teikäläiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T32
Teikäläiset?
Nuorten miesten lerssin perässä juoksijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T32
Teikäläiset?
Nuorten miesten lerssin perässä juoksijat.
Ei kukaan kiellä :) sinkuista puhuin
Samanlainen kokemus. Mies oli pidempään tapaillut tätä vanhempaa naista. Kuulemma oli sielunkumppani ja kohtaaminen heillä ollut niin taianomainen. Vahva rakkaudellinen yhteys ja muuta yööök liibalaabaa mitä en olisi siinä petettynä halunnut kuulla.
Erohan siinä tuli. Onneksi löysin oman sielunkumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset on helpompia.
On kyllä huomattava ero. Ei tuoretta lihaa enää nykypäivänä kannata metsästää.
Munkin mies petti mua vanhemman naisen kanssa (me kaikki oltiin yli 40 v, mutta alle 50 v) ja myös jätti mut tän naisen takia, kun oli eka pitänyt sitä siinä sivussa ties kuinka kauan.
Sinne meni sit 20 vuotta kestäny suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset on helpompia.
On kyllä huomattava ero. Ei tuoretta lihaa enää nykypäivänä kannata metsästää.
Vain punalaputettua.
Kun olin 25v ja tyttöystävä 23v, niin petin häntä 30v naisen kanssa. Osasi jotenkin enempi ymmärtää minua sen hetken.
Taidat olla tönkkösuolattu latuska jos näin käy?
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 25v ja tyttöystävä 23v, niin petin häntä 30v naisen kanssa. Osasi jotenkin enempi ymmärtää minua sen hetken.
Wau. Alle 30-vuotiaat ovat vielä fyysisesti keskenkasvuisia aivoistaan. Se 3-kymppinen ei enää välttämättä ollut.
Miksi täällä tosi usein keskustellaan siihen sävyyn, kuin kaikki keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset, etenkin ns. hyvin säilyneet, olisivat jotain kiimaisia naaraita aina valmiina panemaan nuorempia miehiä. Suurinta osaa ei kiinnosta ollenkaan tuollainen, elämässä on niin paljon kaikkea muutakin. Ja ei, viehättävä ulkonäkö ei tarkoita samaa kuin halukkuus. Ei missään iässä.
Joskus yli 40 vaan on se kaikkein seksikkäin, koska osaavin ja itsevarmin. Huoliteltu, tyylikäs hoikka 40-50 nainen on todella nam! Saavat orgasmin helposti ja nopeasti.
T m30 plus aina puumiin päin
Vierailija kirjoitti:
Näin nelikymppisenä sinkkuäitinä olen havainnut, että yllättäen kiinnostankin jopa parikymppisiä. Kyse lienee puhtaasti himosta.
Reikä se on rinkelilläkin. Poljen sitä joka antaa, ja pääsääntöisesti ne ovat teitä mummoikäisiä.
Vanhemmat naiset on helppoja ja heitä saa n*ssia pe*sereikään.
Ex-aviomies lähti puuman matkaan ja sille tielle jäi. Lapsi heille siunaantui kaksi, tää muija oli yli 40. Ite asun sinkkuna kissan kanssa.