Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti vanhemman naisen kanssa

Vierailija
08.09.2024 |

Mies petti vanhemman naisen kanssa, miehen sanojen mukaan milf.

Eikö yleensä pettäminen tapahdu nuoremman kanssa? Olen järkyttynyt ja hämmentynyt.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä sinkkuäitinä olen havainnut, että yllättäen kiinnostankin jopa parikymppisiä. Kyse lienee puhtaasti himosta. 

En kyllä parikymppistä jannua ottaisi rakastajaksi nelikymppisenä. Saa olla kyllä niin kiimaista vetovoimaa sekä henkisesti että fyysisesti, jotta katsoisin parikymppistä. En edes katsoisi kuin melkein kolmekymppistä. Parikymppinen on kuin iäkäs teini. 

Vierailija
22/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pettää aina kun mahdollista. Ei siinä ikää katsota.

Totta, itseäkin on petetty vanhemman naisen kanssa, joka ei todellakaan ollut seksikkäämpi tai kiinnostavampi millään mittapuulla, ainoastaan helppo ja halukas. Ei ne pettäjät aina ajattele sitä toisen osapuolen viehättävyyttä suhteessa omaan kumppaniin, eikä se kerro mitään sinusta itsestäsi.

Selkeesti oli kiinnostavampi. Sinäkö sen määrität kumppanisi puolesta. Suurimman osan mielestä se oma kumppani on tylsä ja surkea sängyssä ja juurikin haluton.

No kyllä tässä tapauksessa olisit itsekin kanssani samaa mieltä, jos tietäisit tapauksen :) Oli sen verran absurdi juttu. Eivätkä he kumpikaan olleet toisistaan mitenkään "ihmisinä" kiinnostuneet, helppoa seksiä vain molemmille. Ja huh, ajattelet että suurimman osan mielestä oma kumppani on tylsä ja huono? Olen pahoillani, jos sinulla on tuollainen tilanne, kannattaa oikeasti vain erota sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä sinkkuäitinä olen havainnut, että yllättäen kiinnostankin jopa parikymppisiä. Kyse lienee puhtaasti himosta. 

En kyllä parikymppistä jannua ottaisi rakastajaksi nelikymppisenä. Saa olla kyllä niin kiimaista vetovoimaa sekä henkisesti että fyysisesti, jotta katsoisin parikymppistä. En edes katsoisi kuin melkein kolmekymppistä. Parikymppinen on kuin iäkäs teini. 

Hehe, itse olen vasta kolmekymppinen mutta samaa mieltä. Puumailen vasta sitten kun ne nuoremmatkin miehet ovat jotain 35+ :D

Vierailija
24/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä tarvitse pidempään katsella tai kuunnella. Olen kokeillut. Mielumminhan sitä laittelee nuorta lihaa kuin jotain viiskymppistä. 

Vierailija
25/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe, itse olen vasta kolmekymppinen mutta samaa mieltä. Puumailen vasta sitten kun ne nuoremmatkin miehet ovat jotain 35+ :D

Et vaan uskalla repäistä nyt, vaikka oikeasti sinua kiinnostaa. Unohda pelko ja elä!

Vierailija
26/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitte tähän klassinen kysymys:ottiko ahteriin, nielikö mällit? 

Vierailija
27/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo nykyajan 20 vuotiaita nin ei viisari värähdä, meikkipellejä joilla roikkuu menallia naamassa. ja tyhjä katse. mielummmin vanhempi nainen kiitos.

Vierailija
28/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo nykyajan 20 vuotiaita nin ei viisari värähdä, meikkipellejä joilla roikkuu menallia naamassa. ja tyhjä katse. mielummmin vanhempi nainen kiitos.

Nuoret ovat kyllä todella vähäenergisen näköisiä usein. Älypuhelin on tuhonnut nuorison.

Vierailija
29/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan uskalla repäistä nyt, vaikka oikeasti sinua kiinnostaa. Unohda pelko ja elä!

No nythän juuri itse kolemkymppisenä niitä 35+ miehiä deittailen :) Ovat parempaa laatua kuin nuoremmat. Ajattelin vaan jos vanhempana haluan paljonkin nuorempaa niin siinä tapauksessa ei silti mitään kaksikymppisiä. 

Vierailija
30/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile  miestä kun seuraavan kerran olette sänkypuuhissa, että tekeekö jotain kohteliaammin. Pyytää vaikka lupaa. 

Vierailija
31/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile  miestä kun seuraavan kerran olette sänkypuuhissa, että tekeekö jotain kohteliaammin. Pyytää vaikka lupaa. 

Meillä mies alkoi availla ovia ja vei hienompiin paikkoihin, ravintoloihin ja tapahtumiin

Vierailija
32/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Se pettäminenhän oli jo selvillä. Ei kai hän tuohon suhteeseen aio jäädä.

Vierailija
33/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt laskisi edes pettämiseksi.

Vierailija
34/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milfit on upeita, koska niiden kanssa voi puhua maan ja taivaan väliltä. Pissikset osaa puhua, kuin meikeistä ja huulitäytteistä ja osa jo aika lihaviakin. Vanhemmat naiset pitävät enemmän huolta itsestään. 

M 35v

Vierailija
35/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset on helpompia.

Vierailija
36/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Vierailija
37/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ollut totuus kautta aikojen että se lesken syli on lämpöinen.  Aina on ollut miehiä jotka hakeutuu vanhemman eroonneen rouvan tai lesken syleilyyn,  Tämähän on ihan tunnettu tosiasia.

Luulisin että vanhemmassa naisessa vetää se elämänkokemus ja estottomuus, ei kainostella ja uskalletaan päästää irti.  Vanhempi nainen ei ole mustasukkainen,  ottaa vain voita molemmin puolin leipää.  On oma vapaus ja sitten on nuorempi mies joka jaksaa ja on halukas kaikkeen.

Kyllähän sitä jo ennenvanhaan miehet lähti Seurahuoneelta sen tietyn lesken lukkaaliin ja sitten vasta kotiin.  Tämä oli julkinen salaisuus , myös vaimot tiesi mutta kun olivat taloudellisesti sidottuja mieheen eivät voineet mitään muuta kuin paheksua ja tyytyä.

Nykyään sitten ei enää ole näitä leskiä ja lukaaleita mutta vanhempia naisia on ja tulee olemaan.  Ja miehiä jotka jotkut jopa jäävät koukkuun tällaiseen.  Win-Win  ;)

Vierailija
38/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, itseäkin on petetty vanhemman naisen kanssa, joka ei todellakaan ollut seksikkäämpi tai kiinnostavampi millään mittapuulla, ainoastaan helppo ja halukas. Ei ne pettäjät aina ajattele sitä toisen osapuolen viehättävyyttä suhteessa omaan kumppaniin, eikä se kerro mitään sinusta itsestäsi.

Selkeesti oli kiinnostavampi. Sinäkö sen määrität kumppanisi puolesta. Suurimman osan mielestä se oma kumppani on tylsä ja surkea sängyssä ja juurikin haluton.

No kyllä tässä tapauksessa olisit itsekin kanssani samaa mieltä, jos tietäisit tapauksen :) Oli sen verran absurdi juttu. Eivätkä he kumpikaan olleet toisistaan mitenkään "ihmisinä" kiinnostuneet, helppoa seks

Mistä tiedät mitä siinä sängyssä on kaiken  kaikkiaan tapahtunut seksin lisäksi. Taidat kuitenkin vähän olla epävarma ja kade.

Vierailija
39/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Omanlainen suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen.

Nuoret miehet on ihania ja energisiä 😍😍 t. puuma

Vierailija
40/69 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tässä tapauksessa olisit itsekin kanssani samaa mieltä, jos tietäisit tapauksen :) Oli sen verran absurdi juttu. Eivätkä he kumpikaan olleet toisistaan mitenkään "ihmisinä" kiinnostuneet, helppoa seks

Tietysti jäit suhteeseen petturimiehen kanssa ja yrität selitellä etteivät olleet ihmisinä kiinnostuneita toisistaan. Jotkut ihmiset on lapasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi