Seurustelua takana kolme vuotta ja miehen puhelimessa on Tinder
Mies väitti ensin, että sovellus on jäänyt häneltä vain poistamatta, mutta nyt on sitten tunnustanut, että ei ollutkaan vaan hän on siis tarkoituksella tehnyt profiilin. Syy Tinderiin menemiseen on se, että hän on epävarma minusta että tuleeko suhteestamme mitään. Olen miehen mukaan juuri sellainen nainen, jonka kanssa hän haluaa olla, mutta omaa epävarmuuttaa meni Tinderiin. Minä en omalla toiminnallani ole aiheuttanut ainakaan tietoisesti miehelle epävarmuuden tunnetta. Olen ollut valmis etenemään suhteessa, mutta mies on itse jarrutellut. Asumme eri paikkakunnilla ja näemme vain joka toinen viikko. Minulla meni maku mieheen ja en pysty luottamaan häneen enää. Kannattaako kuitenkin antaa vielä mahdollisuus ja uskoa miehen Tinder selitys?
Kommentit (24)
Sanat vs. teot
Teot puhuu paljon enemmän, kuin sanat. Tottakai alkaa selittelemään kaikenlaista, kun jää kiinni. Mutta ne teot ovat jo puhuneet.
"Olen miehen mukaan juuri sellainen nainen, jonka kanssa hän haluaa olla, mutta omaa epävarmuuttaa meni Tinderiin."
Kunnon sääliin vetoamista.
Ei helevetti että naiset ovat sitten ihan v i t u n. t y h m i ä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain pahalta, että mikä minussa on vikana kun en riittänyt hänelle. Edellinenkin mies petti:(
-ap
Hyvää miestä on vaikea löytää, mutta ei se hyvä mies löydy jos roikut kiinni luusereissa. Nyt vähän korkeammat kriteerit sille seuraavalle miehelle.
Se että oot onnistunu käymään jonku lähärikoulun ei tee susta voittajaa.
No ei tuo mikään uskottava selitys ole, tietysti hän etsii muita naisia ja vakuuttelee vain sinulle että haluaa olla kanssasi, jotta pysyt siinä kunnes uusi on löytynyt. Tai ehkä jo tapaileekin muita seksin merkeissä tms.
Itsellä oli samanlainen tilanne ensimmäisen miesystävän kanssa, hän sanoi aina kuinka rakastunut on ja vaikutti olevan vakavissaan kanssani muuten, mutta Tinder oli kyllä puhelimessa vielä monta kuukautta seurustelun alettua. Sanoi vielä että poistaa sen jos minä esim. kasvatan pitemmät hiukset tai jotain muuta "naisellisempaa" :D Ei hitto mikä urpo. Sen jälkeen kyllä selvisi että käyttää netissä monia muitakin deittisivustoja, ja yritti epätoivoisesti jopa somessa jutella kaikkien mahdollisten naispuolisten kanssa mitä ikinä löysi. No, onneksi en ollut oikeasti kovin rakastunut häneen tai mitään, mutta oli vain aivan käsittämättömän omituista käytöstä.
Eli ei tämä sinun tilanteesi sinusta itsestäsi juuri mitään kerro, ap. Monet miehet vain ovat tuollaisia ja luulevat että voivat tehdä mitä haluavat ja että naisille kaikki menee läpi. Ei sinun todellakaan tarvitse hyväksyä tuollaista, hankkiudu eroon vaan jo äläkä usko mitään sepustuksia.