Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelua takana kolme vuotta ja miehen puhelimessa on Tinder

Vierailija
08.09.2024 |

Mies väitti ensin, että sovellus on jäänyt häneltä vain poistamatta, mutta nyt on sitten tunnustanut, että ei ollutkaan vaan hän on siis tarkoituksella tehnyt profiilin. Syy Tinderiin menemiseen on se, että hän on epävarma minusta että tuleeko suhteestamme mitään. Olen miehen mukaan juuri sellainen nainen, jonka kanssa hän haluaa olla, mutta omaa epävarmuuttaa meni Tinderiin. Minä en omalla toiminnallani ole aiheuttanut ainakaan tietoisesti miehelle epävarmuuden tunnetta. Olen ollut valmis etenemään suhteessa, mutta mies on itse jarrutellut. Asumme eri paikkakunnilla ja näemme vain joka toinen viikko. Minulla meni maku mieheen ja en pysty luottamaan häneen enää. Kannattaako kuitenkin antaa vielä mahdollisuus ja uskoa miehen Tinder selitys?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi on auki jos löytyisi parempi? 

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Vierailija
2/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo pitkään parisuhteessa, enkä ole koskaan Tinderiä käyttänyt. Minulla on kuitenkin kavereita, jotka sitä käyttävät. Yksi kaverini löysi Tinderistä naisystävän. Heillä menee ymmärtääkseni ihan hyvin. Silti kaverilleni tuntuu olevan edelleen suurta huvia selailla Tinderiä. Jonkinlaista uteliaisuutta se näyttää enemmälti olevan kuin uuden heilan etsintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko siinä jotain epäselvää, että mies etsii samalla muutakin seuraa?

Ei järin sitoutuneelta kuulosta.

Tee itse feikkiprofiili tai laita kaveri asialle ja etsi mies tinderistä. Katso kuinka helpolla on valmis sua pettämään.

Vierailija
4/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on koukuttava peli. En halua parisuhdetta, vaan peliä. Lapset tehtynä, joten ei ole mitään paineita sen suhteen. M40

Vierailija
5/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia häiritsee, etsisin miehen omalta paikkakunnalta ilman Tindereitä. 

Vierailija
6/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mitä teen. Sekavat ajatukset on vain.

-ap

Vierailija
7/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauta se sinne tinderiin, goodbye!

Vierailija
8/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kolmen vuoden jälkeen on niin epävarma että aktiivisesti selailee Tinderiä niin ei siinä miettimistä ole. Ja kun siinä on sekin puoli että ne uudet Tinder-tuttavuudetkaan ei tiedä että mies on oikeasti onnellisesti parisuhteessa. Aika moraaliton mies

Vierailija
9/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä mitä teen. Sekavat ajatukset on vain.

-ap

Tykkäät roikkua löysässä hirressä? 

Vierailija
10/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA 👺🤬🐖🐷

Todennäköisesti hänellä on jo uusi nainen Tinderissä, ja tuo "jäi poistamatta" selitys on aivan urpo.

Vierailija
12/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain pahalta, että mikä minussa on vikana kun en riittänyt hänelle. Edellinenkin mies petti:(

-ap

Vierailija
13/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko siinä jotain epäselvää, että mies etsii samalla muutakin seuraa?

Ei järin sitoutuneelta kuulosta.

Tee itse feikkiprofiili tai laita kaveri asialle ja etsi mies tinderistä. Katso kuinka helpolla on valmis sua pettämään.

TÄMÄ. 

Vierailija
14/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vain pahalta, että mikä minussa on vikana kun en riittänyt hänelle. Edellinenkin mies petti:(

-ap

Todennäköisesti ainoa vika sussa on että hakeudut jostain tiedostamasta syystä tuollaisten seuraan. Esim. joku lyhytterapia voi olla silmiä avaavaa ja siitä hyötyy ihan terveetkin aikuiset.

Vierailija
15/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta olette seurustelleet, asutte edelleen eri paikkakunnilla eli suhde ei ole edennyt mihinkään kolmeen vuoteen ja miehellä tinder. Hän ei selkeästikkään ole tosissaan sun kanssa. Sinä olet paikanpitäjä kunnes se oikea nainen löytyy.

Älä tuhlaa aikaasi tällaiseen pelleen.

Vierailija
16/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Hyvää miestä on vaikea löytää, mutta ei se hyvä mies löydy jos roikut kiinni luusereissa. Nyt vähän korkeammat kriteerit sille seuraavalle miehelle.

Vierailija
17/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt hyvältä vaikuta. Itsellä oli tapailusuhteessa (jossa kuitenkin sovittu että ollaan vain kahdestaan) sama tilanne muistaakseni vähän alle vuoden yhdessäolon jälkeen, tiesin sen kyllä ja hän ei sitä omien sanojensa mukaan muuta kun mielestään uteliaisuuttaan seurannut mutta kyllä se vaivasi ihan todella paljon. Ymmärrän kyllä miten koukuttava se on ja baarissa/muussa elämässä ihan samalla lailla tapaa ja näkee ihmisiä mutta tuo on kuitenkin seuranhakusovellus. Ei siitä mihinkään pääse. Helvetisti se mua loukkas. Jouduin sitten siinä vajaan vuoden kohdalla sitten sanomaan että se on joko tämä suhde tai Tinder.

Ihan silleen kaikessa ystävyydessä olisin ollut valmis suhteen lopettamaan koska alunperinkin sen oli tarkoitus olla vain tapailua, meillä on senverran ikäeroa ja toisella vain lapset jne. 

Mies kuitenkin heti ymmärsi ja halusi sen profiilinsa poistaa eikä asiaan enää palattu. On myöhemmin sitä pyytänyt anteeksi ja selittänyt, nykyisin siis ihan normaali seurustelu tämä suhde.

En kyllä itse pystyisi tai pystynyt asian kanssa elämään 😞

Vierailija
18/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Hyvää miestä on vaikea löytää, mutta ei se hyvä mies löydy jos roikut kiinni luusereissa. Nyt vähän korkeammat kriteerit sille seuraavalle miehelle.

Moni upea nainen sietää suhteissaan ihan hirveää paskaa, jos toinen on komea, pitkä tai muuta pintapuolista, hän saa hirveästi anteeksi. 

Vierailija
19/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojen laatu. Peräänkuulutan jotain laatua!

Vierailija
20/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Hyvää ajattelemisen aihetta sain paljon. Yritän kasata itseni.

-ap