Jos kysytte miehenne mielipidettä pukeutumisestasi kun olette lähdössä juhliin, niin mitä hän sanoo?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sanoo välillä vaikka ei kysyisi. Tosi usein tosin on negatiivista. Siis et ihmettelee vaikka et mitä ihmettä minulla on päällä, tai keksii jonkun typerän vitsin vaatteistani. Vaikka olen ihan viehättävä ja pukeudun kauniisti ja saan usein muilta kehuja vaatteistani.
Olen rehellisesti miettinyt että ehkä mies haluaa oikeasti pistää minua vähän alaspäin. En oikein keksi mitään muuta. Miksi ei muuten kehuisi vaimoaan? Joskus saattaa kehuakin, mutta paljon enemmän on sellaista typerää piikittelyä ja hyvin harvoin niitä kehuja.
Miehesi on narsistinen psykopaatti. Ethän ole vaan mennyt naimisiin?
Nyt jumalauta näiden jatkuvien narstistikorttien heittelyjen kanssa.
Joskus ihminen on vaan moukka ja idiootti. Noilla voi olla itsellä niin huono itsetunto, ja oikeasti pitää toista itseään parempana jolloin on pakko lytätä sen toisenkin itsetunto ettei se lähtis. Nämä vaan yleensä jossain vaiheessa toimii kuitenkin täysin päinvastoin, kun sitä huomioon saa muualta.
Oletko kertonut ja kysynyt mieheltä?
Mulla yks exä kuittaili aika usein kun harrastan liikuntaa ja pidän itseni hoikkana. Myöhemmin sanoi suoraan, että hänellä on niin huono olo sit itsestään kun ei saa itseään liikkeelle vaan mieluummin mässyttää sohvalla sarjoja katsoen ja omaa ylipainoa, oli pakko sit saada muakin vedettyä alaspäin kun oli kateellinen siitä että mä jaksan urheilla ja pidän ittestäni huolta.
Jollain loogiikalla nuo luulee, että sillä saa sen naisen pysymään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sanoo välillä vaikka ei kysyisi. Tosi usein tosin on negatiivista. Siis et ihmettelee vaikka et mitä ihmettä minulla on päällä, tai keksii jonkun typerän vitsin vaatteistani. Vaikka olen ihan viehättävä ja pukeudun kauniisti ja saan usein muilta kehuja vaatteistani.
Olen rehellisesti miettinyt että ehkä mies haluaa oikeasti pistää minua vähän alaspäin. En oikein keksi mitään muuta. Miksi ei muuten kehuisi vaimoaan? Joskus saattaa kehuakin, mutta paljon enemmän on sellaista typerää piikittelyä ja hyvin harvoin niitä kehuja.
Joskus ihminen on vaan moukka ja idiootti. Noilla voi olla itsellä niin huono itsetunt
Varmaan halusit miestäsi tosi paljon myös?
Minä en todellakaan kysy mieheltäni mielipidettä omaan pukeutumiseeni.
N56
Vierailija kirjoitti:
Minä en todellakaan kysy mieheltäni mielipidettä omaan pukeutumiseeni.
N56
Miksi et todellakaan kysy?
Vierailija kirjoitti:
"Anna palaa, Frank!"
Kuka on Frank?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihminen on vaan moukka ja idiootti. Noilla voi olla itsellä niin huono itsetunt
Upea kumppani tuollainen!
Hänellä on pelisilmää, ei lauo suustansa typeryyksiä. Kehuu usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää että on ainoastaan yksi oikea vastaus näihin kysymyksiin ja kommentteihin:
- Miltä näytän tässä asussa
- Olenko lihonut
- Näyttääkö pyllyni isolta tässä puvussa
- Minulle on tullut ryppyjä
- Olen lihonut viime aikoina
Mies, joka ei osaa sekunnin murto-osassa vastata oikein näihin kysymyksiin, on todella tyhmä.
Miksi ärsyttää tiikeriä tahallaan, rauha pysyy maassa kun tietää miten hommat toimii.M54
Mutta miksi kaikki eivät opi tätä koskaan? Sitten vielä ihmettelevät kun naisella halut mennyt.
Ne on rehellisiä ja heille tunteita tärkeämpää on se mikä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää että on ainoastaan yksi oikea vastaus näihin kysymyksiin ja kommentteihin:
- Miltä näytän tässä asussa
- Olenko lihonut
- Näyttääkö pyllyni isolta tässä puvussa
- Minulle on tullut ryppyjä
- Olen lihonut viime aikoina
Mies, joka ei osaa sekunnin murto-osassa vastata oikein näihin kysymyksiin, on todella tyhmä.
Miksi ärsyttää tiikeriä tahallaan, rauha pysyy maassa kun tietää miten hommat toimii.M54
Mutta miksi kaikki eivät opi tätä koskaan? Sitten vielä ihmettelevät kun naisella halut mennyt.Ne on rehellisiä ja heille tunteita tärkeämpää on se mikä on totta.
Haha, anoppi. Tärkein asia maailmassa on se, että HÄN on oikeassa.
Näin miehen sanoisin kysyttäessä mielipidettä vaatteista että "kunha on tarpeeksi ettei tuu kylmä"
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan ok laukoa mitä sattuu toisen lempivaatteista?
Mikse ei? Ne on vaatteita vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan ok laukoa mitä sattuu toisen lempivaatteista?
Mikse ei? Ne on vaatteita vain.
No ei kovin kiva jos toinen panostanut ja jo lähdössä, niin siinä vaiheessa sanoo ah niin tärkeän mielipiteensä, vaikka ei itse ole edes juhliin menossa. Pitipä kuitenkin päästä sanomaan! Että hauskaa iltaa vaan!
Viimeksi kun olin oikein laittautunut, sanoi että oletpa kaunis. Olen siis jo iäkkäämpi ihminen.
Nyt aamulla mies ei kysellyt mitään juhlista, ei puhunut mitään, kun huomasi että olen yhä loukkaantunut siitä kun juuri ennen lähtöäni haukkui asuni pystyyn, ja olin ihmeissäni ja vähän loukkaantunut. Eli anteeksipyyntöä turha odottaa. Itse saan aloittaa keskustelun aiheesta tai vaihtoehtoisesti jatkaa puhumattomuutta.
Mielipiteitä?
T. Ap
Älä kysy jos et kestä kuulla vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy jos et kestä kuulla vastausta.
Mutta miksi ei saisi odottaa jotain positiivista omalta kumppanilta?
Näin aikuisena ei tule kyseltyä kenenkään mielipiteitä, vaan tiedän kyllä aivan itse.
"Anna palaa, Frank!"