Jos kysytte miehenne mielipidettä pukeutumisestasi kun olette lähdössä juhliin, niin mitä hän sanoo?
Kommentit (79)
Kyllä yleensä kysyn mielipidettä, ja miehellä on ihan hyvä silmä siinä, että mikä paita sopii minkä housujen kanssa yms. Kehuu kauniiksi ja usein käy noin kuin ylemmällä, että pitää ottaa pikaiset ja korjata meikkiä vielä uudestaan ennen lähtöä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yleensä kysyn mielipidettä, ja miehellä on ihan hyvä silmä siinä, että mikä paita sopii minkä housujen kanssa yms. Kehuu kauniiksi ja usein käy noin kuin ylemmällä, että pitää ottaa pikaiset ja korjata meikkiä vielä uudestaan ennen lähtöä ;)
Aika ihanalta kuulostaa!
Vierailija kirjoitti:
Sanoo rehellisesti, onneksi.
Mitä hän sitten sanoo?
Mies tietää että on ainoastaan yksi oikea vastaus näihin kysymyksiin ja kommentteihin:
- Miltä näytän tässä asussa
- Olenko lihonut
- Näyttääkö pyllyni isolta tässä puvussa
- Minulle on tullut ryppyjä
- Olen lihonut viime aikoina
Mies, joka ei osaa sekunnin murto-osassa vastata oikein näihin kysymyksiin, on todella tyhmä.
Miksi ärsyttää tiikeriä tahallaan, rauha pysyy maassa kun tietää miten hommat toimii.
M54
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää että on ainoastaan yksi oikea vastaus näihin kysymyksiin ja kommentteihin:
- Olenko lihonut
Mies, joka ei osaa sekunnin murto-osassa vastata oikein näihin kysymyksiin, on todella tyhmä.
Miksi ärsyttää tiikeriä tahallaan, rauha pysyy maassa kun tietää miten hommat toimii.M54
Mutta miksi kaikki eivät opi tätä koskaan? Sitten vielä ihmettelevät kun naisella halut mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Olenko lihonut
Miksi ärsyttää tiikeriä tahallaan, rauha pysyy maassa kun tietää miten hommat toimii.M54
Mutta miksi kaikki eivät opi tätä koskaan? Sitten vielä ihmettelevät kun naisella halut mennyt.
Ne on niitä tyhmiä. Kaikilla ei hoksottimet pelaa.
Jos on yksin lähdössä juhliin, niin ehkä mies tahalteen haluaa latistaa fiiliksen haukkumalla asusi.
Sanoo joo joo, eikä vilkaisekaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Varmaan sanois, että "laita pliis tavalliset housut" 🤠 Koska huvipuistoonhan me oltais menossa bilettämään, ja mulla olis tietysti asiaankuuluvat huvihousut 🥳😂
Millaiset on huvihousut?
Farkut, joihin on kirjoitettu eri värisillä tusseilla laitteiden nimiä 🎢🎡🎠
En mä ole muistaakseni tainnut ikinä kysyä poikaystäviltä. On ne silti kehuneet jos oon panostanut. Ja katseesta sen näkee tykkääkö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yksin lähdössä juhliin, niin ehkä mies tahalteen haluaa latistaa fiiliksen haukkumalla asusi.
No tämähän on todella suuri rakkauden osoitus ja varmasti tällainen mies ansaitsee itsekin tulla rakastetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mies vaihtoon ja heti
En kysy, luotan omaan arviointikykyyni näissä asioissa
Kehuu jos on erikoisen hyvä kokonaisuus, muuten ei sano mitään. Ei lauo negatiivisia ääneen.
Meillä sanoo välillä vaikka ei kysyisi. Tosi usein tosin on negatiivista. Siis et ihmettelee vaikka et mitä ihmettä minulla on päällä, tai keksii jonkun typerän vitsin vaatteistani. Vaikka olen ihan viehättävä ja pukeudun kauniisti ja saan usein muilta kehuja vaatteistani.
Olen rehellisesti miettinyt että ehkä mies haluaa oikeasti pistää minua vähän alaspäin. En oikein keksi mitään muuta. Miksi ei muuten kehuisi vaimoaan? Joskus saattaa kehuakin, mutta paljon enemmän on sellaista typerää piikittelyä ja hyvin harvoin niitä kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sanoo välillä vaikka ei kysyisi. Tosi usein tosin on negatiivista. Siis et ihmettelee vaikka et mitä ihmettä minulla on päällä, tai keksii jonkun typerän vitsin vaatteistani. Vaikka olen ihan viehättävä ja pukeudun kauniisti ja saan usein muilta kehuja vaatteistani.
Olen rehellisesti miettinyt että ehkä mies haluaa oikeasti pistää minua vähän alaspäin. En oikein keksi mitään muuta. Miksi ei muuten kehuisi vaimoaan? Joskus saattaa kehuakin, mutta paljon enemmän on sellaista typerää piikittelyä ja hyvin harvoin niitä kehuja.
Miehesi on narsistinen psykopaatti. Ethän ole vaan mennyt naimisiin?
Äitini opetti jo aikoinaan miestäni asiassa. Ehdota kumpaa tahansa vaihtoehtoa asuista, niin valitsee toisen. Siksi aina kehuu jotain asua, jotta voin tehdä päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on lapsellisen mustasukkainen ja yrittää saada sinut uskomaan että olet ruma ja huono ihminen joka ei löydä parempaa kun hänet. Mikä ei pidä paikkaansa, itse en tuollaista sietäisi. Mies nimittäin tulee jatkamaan tuota niin kauan kun olet kuuntelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on narsistinen psykopaatti. Ethän ole vaan mennyt naimisiin?
Narsistinen psykopaatti? Narsistisia piirteitä hänellä kyllä taitaa olla. Tai jotain kummallisia, en oikein osaa sanoa. Ollaan kyllä naimisissa.
Tämä ketju poistuu kohta.