Jos kysytte miehenne mielipidettä pukeutumisestasi kun olette lähdössä juhliin, niin mitä hän sanoo?
Kommentit (79)
Joskus sain kuulla että mun vaatteet näyttää pottusäkiltä. Ei haitannu koska sehä kertoo vaan että on kestävät.
https://imgur.com/i-have-impulse-problem-ltt-is-part-of-problem-CTNdZIm
Hän kertoo rehellisesti, mikä sadoista solmioistani sopii kauluspaitani ja valitsemani puvun kanssa ja minä taas solmin hänen solmionsa ja kerron myös oman mielipiteeni.
Kun ollaan kaksi miestä, niin kukaan ei vedä Saharaa sukupuolielimeen rehellisyydestä ja rakentavasta kritiikistä...
Vierailija kirjoitti:
Sattuipas ajankohtainen kysymys. Olimme eilen lähdössä juhliin, puin uuden mekon päälleni ja kysyin mieheltäni, joka ei ollut vielä nähnyt mekkoani, että miltä näyttää. Mieheni vastasi, että olen jumalatar ja riisui mekon päältäni 😘 Myöhästyimme vähän juhlista, mutta onneksi virallinen osuus ei ehtinyt alkaa.
"Rakas, anna kun otan tuon joukkueteltan päältäsi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää että on ainoastaan yksi oikea vastaus näihin kysymyksiin ja kommentteihin:
- Miltä näytän tässä asussa
- Olenko lihonut
- Näyttääkö pyllyni isolta tässä puvussa
- Minulle on tullut ryppyjä
- Olen lihonut viime aikoina
Mies, joka ei osaa sekunnin murto-osassa vastata oikein näihin kysymyksiin, on todella tyhmä.
Miksi ärsyttää tiikeriä tahallaan, rauha pysyy maassa kun tietää miten hommat toimii.M54
Mutta miksi kaikki eivät opi tätä koskaan? Sitten vielä ihmettelevät kun naisella halut mennyt.
Muistakaa miehet. Kalkkunalle pitää valehdella, jos haluaa päästä koipireidelle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt aamulla mies ei kysellyt mitään juhlista, ei puhunut mitään, kun huomasi että olen yhä loukkaantunut siitä kun juuri ennen lähtöäni haukkui asuni pystyyn, ja olin ihmeissäni ja vähän loukkaantunut. Eli anteeksipyyntöä turha odottaa. Itse saan aloittaa keskustelun aiheesta tai vaihtoehtoisesti jatkaa puhumattomuutta.
Mielipiteitä?
T. Ap
Mykkäkoulu, tuo ihana henkisen väkivallan muoto...
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleen ikinä kysyä mieheltä mitään, enkä ole kysynyt. Ihminen jolla on reikä persreiän kohdalla kalsareissa ei ole ihminen jolta otetaan muotineuvoja.
Vakka kantensa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
siis kuka on niin kyvytön tekemään pukeutumispäätöksiä itsenäisesti, että pitää mieheltä kysyä? ja mikä vielä hälyttävämpää, miten hitossa joku välittää myiden mielipiteestä? minkälaisia selkärangattomia työ ootta?
Muumit?
Ainoa tapa selviytyä kunnialla näistä tilanteista on vastata jotain joka kuulostaa siltä että olet todella miettinyt asiaa ja sinulla on mielipide, mutta joka on kuitenkin niin monitulkintaista että nainen voi tulkita vastauksen ihan miten haluaa.
Tai jos olet 100% VARMA siitä kumpi vaihtoehto naisen omasta mielestä on parempi, niin sitten voit sanoa että tuo on mielestäni parempi. Mutta tässä on kyllä iso riski että puuro palaa pohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuipas ajankohtainen kysymys. Olimme eilen lähdössä juhliin, puin uuden mekon päälleni ja kysyin mieheltäni, joka ei ollut vielä nähnyt mekkoani, että miltä näyttää. Mieheni vastasi, että olen jumalatar ja riisui mekon päältäni 😘 Myöhästyimme vähän juhlista, mutta onneksi virallinen osuus ei ehtinyt alkaa.
Oi voi kun on palstainkkelillä pahamieli byääh byääh byääh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi kun on palstainkkelillä pahamieli byääh byääh byääh
😂
Vierailija kirjoitti:
Sanooko rehellisesti juuri kun olet/olette lähdössä ovesta ulos että ei ole oikein kiva?
En kyllä yleensä siinä vaiheessa kysy mielipidettä tai no joskus kysyn että kelpaako tähän mennessä on kelvannut.
Jos taas kysyn mielipidettä että laitanko tämän vai tuon puseron. Odotan kyllä että mies kertoo mielipiteensä rehellisesti. Se taas ei aina johda siihen että enkö voisi laittaa silti sitä puseroa mikä miellyttää itseäni enemmän vaikka mies pitäisikin sitä huonompana valintana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Anna palaa, Frank!"
Kuka on Frank?
Pappa.
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoo rehellisesti, mikä sadoista solmioistani sopii kauluspaitani ja valitsemani puvun kanssa ja minä taas solmin hänen solmionsa ja kerron myös oman mielipiteeni.
Kun ollaan kaksi miestä, niin kukaan ei vedä Saharaa sukupuolielimeen rehellisyydestä ja rakentavasta kritiikistä...
Miksi solmit hänen solmionsa? Hän ei osaa tehdä sitä vai onko teillä joku isä-poika kinky roolileikki suhteessanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi solmit hänen solmionsa? Hän ei osaa tehdä sitä vai onko teillä joku isä-poika kinky roolileikki suhteessanne?
Roolileikki jos puolisot auttaa toistansa?
"Ei olla missikisoihin menossa" eli ei kiinnosta ollenkaan, miten olen pukeutunut.
Mieheni ei ymmärrä pukeutumisesta mitään. Tai no mitään ja mitään. Pukee kyllä kauluspaidan johonkin fiksumpaan tilaisuuteen ja juoksulenkille urheilupaidan, mutta väri on ihan sama kunhan ei joku yltiöräikeä. Ei kommentoi minun pukeumista koskaan. Joskus sanoo kauniiksi mutta voi sanoo ihan yöpaitakin päällä eli ei liity vaatteisiin. Pukeudun siis hänestä riittävän hyvin eli kunhan en shortseissa ole juhliin menossa.
Naisille myydäänkin alushousuja missä reikä on valmiiksi niin helppo siinä on leuhkia. Mä heittelen roskiin rikkinäiset vaatteet.