Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klassinen mies on hom/bi, ideani avioliiton jatkamiseen ..

Vierailija
08.09.2024 |

Mitä mieltä olette tästä ideasta? Tiedän, että täälläkin on varmasti monia kaappihomojen kanssa naimisissa olevia. Miten olette ratkaisseet asian?

Eli ollaan oltu naimisissa 10v ja meillä on kaksi lasta. Ero EI ole minulle vaihtoehto, siitä on turha jankata. Mies jäi pahemman kerran kiinni siitä, kun katsoi aikuisviihdettä koneelta. Sanotaan nyt vaikka näin, että siinä oltiin miesten kesken. En ole KOSKAAN nähnyt häntä yhtä kivikovana ja iimaisena.

Uhkailin tietysti erolla, mutta en ikinä voisi tehdä sitä meidän lapsille. Mies nyt muutaman viikon jälkeen keksi ehdottaa, että jos hän saisi joka toinen kuukausi olla miehen kanssa. Lupasi että käyttäisivät ehkäisyä jne. 

Olen päättänyt suostua. YHDELLÄ ehdolla. Eli jos hän kerran kuussa suostuisi nuolemaan minua. Minäkin haluan vähän nautintoa ja edes pienen palan valtaa tässä avioliitossa. Ja tietysti tuo useammin kuin miehen kanssa oleminen on minulle tärkeää.

Keksielämästämme niin viimeksi hän on ollut omalla vehkeellään sisälläni toisen lapsen alunpanon hetkellä. Siitä on 5v. Muilla tavoin olen "anellut" hoitelemaan ja totteleekin muutamia kertoja vuodessa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että tällaista sunnuntaiaamuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme