Suutuinko miehelle syystä vai turhaan?
Mentiin miehen kanssa ravintolaan syömään. Olin sinne mennessä nälkäinen ja iloinen, olin jo päättänyt etukäteen minkä ruuan otan. Kun ravintolassa kerroin miehelle ottavani ruuan A, hän yhtäkkiä tokaisikin, ettei mun pitäisi ottaa sitä, koska mulla kestää sen syömisessä kuulemma helvetin kauan, ja ehdotti mua ottamaan sen sijaan vaikka ruuan B tai C. Meillä ei siis ollut mitään suunniteltuna ravintolan jälkeen, ei kiirettä mihinkään. Ahdistuin miehen sanoista ja sanoin, että ottaisin sitten vain jotain pientä, mihin mies totesi, että ota nyt vaan mitä haluat, vaikka se A sitten jonka halusit. Tilasin sitten A, mutta fiilis oli tosi huono loppuillan ja sanoin miehelle, että tuli paha mieli. Tähän mies totesi, että olen myrkyllinen ja pahantuulinen ihminen. Mitä mieltä olette tästä tilanteesta?
Kommentit (112)
Olen sitä mieltä, että sinä puhut skeidaa.
Eli miehen sanoma on ok, kun minä vaan tuun perässä myöhemmin?
Miksi et kysynyt ihan asiallisesti onko miehellä kiire johonkin? Olisi sitten voinut joko kertoa jos oli (jotain mitä sinä et tiennyt) tai sitten olisi toivottavasti tajunnut kommenttinsa naurettavuuden.
Kaikesta ihmiset saakin mielensä pahoitettuanja riidanpoikasta aikaiseksi. Miksi et vain todennut ensimmäiseen kommenttiin, että joo otan haluamasi ruuan A riippumatta kauanko sen syömisessä menee, ei kai tässä mikään kiire ollut..?
En puhu skeidaa, tämä tilanne todella tapahtui. Lähinnä mietin, ylireagoinko itse kun harmistuin miehen kommentista. Meillä kummallakaan ei siis ollut kiire mihinkään. Miten olisitte itse tehneet tuossa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
En puhu skeidaa, tämä tilanne todella tapahtui. Lähinnä mietin, ylireagoinko itse kun harmistuin miehen kommentista. Meillä kummallakaan ei siis ollut kiire mihinkään. Miten olisitte itse tehneet tuossa tilanteessa?
Olisin kysynyt suoraan syytä kommentille. En todellakaan olisi ryhtynyt mielistelemään ja sanomaan että otan sitten jotain pientä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kysynyt suoraan syytä kommentille. En todellakaan olisi ryhtynyt mielistelemään ja sanomaan että otan sitten jotain pientä vaan.
Niin ja en tosiaan olisi ahdistunut. 🤪😀😂 Jeesus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kysynyt, niin kuin täällä jo on ehdotettukin, että mihin meillä tai sinulla on kiire, kun kerran muita suunnitelmia ei pitänyt olla.
Ja olisin saattanut sanoa senkin, että jos et jaksa odottaa niin mene edeltä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut jotain rakentavaa ja ystävällistä. Kuten:
Mikä witttu sinua vaivaa? Onko sulla kuukautiset?
Sä olet oikeassa täysin. Tottakai valitset oman ruokasi ja syöt niin kauan kuin tarvitsee. Ymmärrän täysin että loukkaannuit. Miksi mies valitsisi ruokasi puolestasi? Aikuisen naisen puolesta. Aivan käsittämätöntä! Kontrolloiko mies sinua sittenkin kuin huomaamatta? Jos mies ei jaksa odottaa, lähtee, taukoilee tai ei mennä syömään kaksin. Erikseen ilmeisesti. Ymmärrän toisaalta ettei toisen mussutusta ja kastiketta suupielissä katsele kukaan, mutta silti on oikeus syödä ja ottaa aikaa. Jos ei jaksa loput mukaan? Entä jos ottaa kotiin osan, paitsi jos ei halua keskeyttää sitä. Kaukanko syöminen kestää ja mihin miehellä kiire, vai onko liian meluisa ravintola?
Kiitos kommenteista! Pointtina tässä oli lähinnä se, että fiilis ravintolaan mennessä oli tosi hyvä ja innostunutkin tulevasta illasta. Niin eikö teillä moinen kommentti olisi mitenkään vaikuttanut mielialaan? Jotenkin itse ajattelen, etten voisi ikinä laukaista moista kommenttia seuralaiselle, joka hyvillä mielin katsoo ruokalistaa, kun tosiaan kiirekään ei mihinkään ollut. Ap
Niin. Sanooko mies mihin on kiire? Tai mihin haluaa. Vai verrytelyä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Pointtina tässä oli lähinnä se, että fiilis ravintolaan mennessä oli tosi hyvä ja innostunutkin tulevasta illasta. Niin eikö teillä moinen kommentti olisi mitenkään vaikuttanut mielialaan? Jotenkin itse ajattelen, etten voisi ikinä laukaista moista kommenttia seuralaiselle, joka hyvillä mielin katsoo ruokalistaa, kun tosiaan kiirekään ei mihinkään ollut. Ap
Onko miehellä useinkin tapana laukoa typeryyksiä? Itse olisin kysynyt mihin on kiire juuri siksi että en voi kuvitella että mieheni ikinä sanoisi mitään tuollaista, vaikka aina syön häntä huomattavasti hitaammin. Joten ei olisi vaikuttanut mielialaani, vaan herättänyt ihmetystä ja halun selvittää mitä on meneillään.
Mies halusi vain pikaiset ja sinä nautiskella.
..sä sanoit, että oot raskaana, mä valehtelin ,että mä rakastan..
Onko palstapullukat painaneet palstalla taas koko päivän?
Vierailija kirjoitti:
Onko palstapullukat painaneet palstalla taas koko päivän?
No varmasti ovat!
Mitä pullukampi, sen enemmän tunteja palstalla!
Olit vaan sanonut, että voi hän lähteä jo kotiin, kun on hotkinut omat eväät, mä tuun sitten kotiin joskus taksilla. 😁
M46