Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtä asiaa en ymmärrä tästä Therian touhusta, IL jutussa sanotaan, että kyseessä on pysyvä ei-fyysinen identiteetti, jota ei voi valita

Vierailija
07.09.2024 |

Mutta joka on löytynyt TikTok-sovelluksesta. Jos oikeasti olisi kyse ei-fyysisestä, pysyvästä identiteetistä, jota ihminen ei pysty valitsemaan, niin eikö silloin lapsi olisi ymmärtänyt olevansa eläin jo ennen tälle kiinalaiselle sovellukselle altistumista?

Leikki leikkinä, mutta homma alkaa saada hyvin synkkiä vivahteita, jos ihminen ei itse pysty hallitsemaan enää toimintaansa. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9f9616a8-9886-4540-9302-9b63caf8fb42

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästä on paha nyhjäistä. En minäkään välttämättä tiedostaisi, että olen rakastunut, jos kukaan ei olisi kertonut, että on olemassa tällainen asia kuin rakkaus. Itse asian varmaan huomaisin, mutta en osaisi antaa mitään nimeä sille.

Vierailija
202/203 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen trendi, jota ei voi itse valita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ihmetellyt, kuinka eräs varsin järkevänä pitämäni sometyyppi on lähtenyt ihan täysin mukaan lastensa eläinvillitykseen, yhdessä askarrellaan naamareita ja häntiä ja herratiesmitä. Jos omalla jälkikasvulla olisi kiinnostusta tuollaiseen, niin tekisin kyllä kaikkeni toppuutellakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi