Kerrotko tarinan tatuointisi takaa kaikille kysyjille?
Tuli tämä mieleen tuosta toisesta ketjusta ja ylipäätään tatuointiaiheesta. Itsellänikin on tatuointi, en ole siis tuomitsemassa tai haukkumassa ketään.
Te/me joilla on tatuointi/ja, minkälaista yksityisyyden ja jaettavuuden rajanvetoa koette tatuointinne suhteen?
Onko kuva näkyvillä, haluatteko pitää kuvaa esillä vai menettekö fiiliksen mukaan? Onko tuntemus muuttunut siitä ajankohdasta lähtien, kun otitte tatuoinnin- siis onko suhtautumisenne tatuointiin muuttunut vai pysynyt samana?
Ja mitä mieltä olette tatuointine taustatarinan ja merkitysten kertomisesta? Kerrotteko mielellänne kysyjille, kaikile kysyjille? Vai pidättekö vastauksen "yleisenä" jargonina, silloin kun ette halua mennä aukaisemaan yksityisiä asioita? Kerrotteko totta? Vai käykö joillekuille niin, että on "helpompi" sanoa ettei kummempaa merkitystä ole, vaan ihan muuten vaan :D?
Muita ajatuksia, tuntemuksia, haluja tatuointienne yms suhteen? Sana on vapaa.
Kommentit (29)
Kukaan ei ole kysynyt, mutta fiiliksestä riippuen voisin yleisellä tasolla vastata muutaman sanan. Nykyisin tosin melkein kaikilla ikäisilläni naisilla on jokin leima, pienempi tai isompi.
Ajattelin syksymmällä ottaa toisen leimani, ja olen mielessäni jo pohtinut sen tyyliä ja aihepiiriä. Tatuointini ovat hieman salaperäisiä, kuten itsekin ihmisenä olen.
N24
Vierailija kirjoitti:
Kyseleekö joku tatuonneista? Yli 30 vuotta ensimmäisestä, ja varmaan pari kertaa joku kysynyt jotain.
Kyllä joskus kysytään. Etenkin lapset. Mutta riippuu varmaan vähän kaikesta, missä paikassa se on ja ihmisistä jne.
Ja tosiaan, lapsille sanon tietenkin sen mukaan, mikä on ok. Nämä hetket hymyilyttää, lapset aina ilostuvat tai ihmettyvät suoraan, sitten hymyillään.
Ei kukaan ole koskaan kysynyt mistään tarinasta. Ei mun tatuoinnilla kyllä mitään tarinaa olekaan. Otin sen vain, koska kuva on mielestäni hieno.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kysynyt, mutta fiiliksestä riippuen voisin yleisellä tasolla vastata muutaman sanan. Nykyisin tosin melkein kaikilla ikäisilläni naisilla on jokin leima, pienempi tai isompi.
Ajattelin syksymmällä ottaa toisen leimani, ja olen mielessäni jo pohtinut sen tyyliä ja aihepiiriä. Tatuointini ovat hieman salaperäisiä, kuten itsekin ihmisenä olen.
N24
Kuulostaa mielenkiintoiselta, salaperäisyys, N24. Ymmärrän, kallellaan siihen täältäkin. Mulla myös 1 tatuointi ja välillä olen miettinyt toista tatuointia, mutta kun tää yksi on tavallaan niin keskiössä, niin tääkiin riittää. Tykkään kuitenkin vaan miettiä ja visioida, millainen ja mitä :D. Lisäksi mulla on ehkä jotain yliherkkyyttä elimistössä (siis tuosta tatuoinnista ei tullut mitään, mutta ylipäätään), niin en tiedä pystyisinkö enää edes ottamaan.
Sun kannattaa sitten kun olet saanut idean visioitua tai hankttua jostain, niin katsoa tatuoijien sivuja ja tyylejä, tai tietää jokin suositus jonnekin. Mutta varmaan tiedätkin nämä, kunhan kirjoitan. :)
En kerro tarkemmin merkitystä, jos ei olla hyviä/läheisiä ystäviä. Itse hakattu haalistunut nuoruudenerhe ei tarinoita kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kuulostaa mielenkiintoiselta, salaperäisyys, N24. Ymmärrän, kallellaan siihen täältäkin. Mulla myös 1 tatuointi ja välillä olen miettinyt toista tatuointia, mutta kun tää yksi on tavallaan niin keskiössä, niin tääkiin riittää. Tykkään kuitenkin vaan miettiä ja visioida, millainen ja mitä :D. Lisäksi mulla on ehkä jotain yliherkkyyttä elimistössä (siis tuosta tatuoinnista ei tullut mitään, mutta ylipäätään), niin en tiedä pystyisinkö enää edes ottamaan.
Olen katsellut ig:stä artistien tyylejä. Ainakin Tampereella Vanilla inkissä ja Elixir ink studiossa on muutamia mielenkiintoisia artisteja. Haluan esteetikkona että leima on herkkä ja kaunis, persoonaani sopiva.
Jos joku kysyy niin saa kuunnella 6 tunnin puheen, ei taukoja.
Kerron että kuvassa on rakas edesmennyt koirani. Tatuointini on kaunis muisto lemmikkiystävästäni.
Kuulostaa kivalta idealta ja aitous tekemisen takana on <3.