Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin kohta katsoa sen 4 ALIEN elokuvan, olen nyt katsonut 3 ekaa

Vierailija
07.09.2024 |

Enkä mä ole vakuuttunut ollenkaan noista vanhoista elokuvista. Mun käsittääkseni toi 3 on yleisesti ottaen vihattu elokuva, mut mun mielestä se vankilaplaneetta oli aika mielenkiintoinen, tosin elokuva oli tylsä ku mikä

Ei noi ainakaan mua vedä mitenkään mukaansa, syy siihen on nimenomaan se että ne on liian vanhoja. Ne Xenomorphsit ei ole millään tavalla pelottavia, koska ne näyttää ihan nukeilta, niiden liikkuminen on kömpelöä ja niiitä ei edes näytetä pahemmin juurikin sen takia, että lavastus ei paljastu. 

Ne kohtauksetkin missä tapahtuu jotain, siis kun Xenomorphsi hyökkää jonkun kimppuun, on leikattu kokonaan niin, että sitä itse tapahtumaa ei edes näytetä, vaan johonkin lentää vähän verta sen sijaan. 

Kyl musta noi uudemmat peittoaa noi vanhemmat ihan mennen tullen. 

Myös se Prometheus ja Covenant, ja kaikki ne Alien vs Predator elokuvat.. Toki se yks Alien vs Predator on huono koska se on niin pimee, siinä ei näy mitään. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta

Vierailija
2/3 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis katsonut vielä sit Romulus mutta sekin kyllä tarkoitus katsoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus lapsena katsoin kolmosen ja nelosen. En tykännyt yhtään, kun niin naurettavilta näyttivät. Vanhemmiten oon oppinut elokuvamaailmasta enemmän ja nykyään näen ne camp-elokuvina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan