Kuinka nopeasti voi saada sixpäkin eli pyykkilautavatsan?
Kommentit (12)
Kannattaa aina muistaa että sixpack ei ole merkki lihaksista vaan laihuudesta.
Riippuu niin monesta asiasta, että ei tällaista voi taas kukaan varmuudella sanoa. Normaalipainoinen on hyvin laaja käsite, joka ei kerro mitään henkilön rasvaprosentista (jos haluat palikat näkyviin, niin rasvat pitää saada varsin alas ja normaalipainoisella voi kuitenkin sitä rasvaa olla suht paljonkin jos mitään liikuntaa ei ole harrastanut ja ruokavalio on vähän sinne päin).
Sitten vaikuttaa ikä ja se, onko jotain taustaa eli missä kunnossa ne vatsalihakset aloittaessa on. Miten paljon ja millä tavoin niitä palikoita treenaat ja mikä ruokavalio. Onko syvät vatsalihakset aivan olemattomat alkujaan.
Muuttujia on sen verran paljon, että vastaukseni kysymykseen näillä tiedoilla on Kanada.
Riippuu miten monipuolisesti jaksaa harjoittaa vatsalihaksia, millainen ruokavalio on ja toimiiko vatsa. Puoli vuotta meni ja vaati tuhansia vatsalihasliikkeitä päivässä (tein monta kertaa päivässä, en kerralla), sekä joogaa, pilatesta ja 20 km lenkkejä kerran päivässä. Olen 60 v nainen.
Kyl sen saa aika nopeesti, mut sun rasvaprosentin on oltava ihan melkee nollissa
Tee vatsoi, kato mitä syöt ja juokse
Ei se ruuan määrä sitä katso, vaan nimenomaan se mitä syö. Jos te katotte esim maailman eniten "ripped" olevaa miestä, kyl se syö aika paljo päivän aikana, mut se ruokavalio on sit sellane et sitä ei moni jaksa toistaa kokoajan.
Ja sit toinen on se, että se ylläpitäminen vaatii kans töitä aika paljo, eli emt onkse sen väärtti sitte, se on jokaisen oma asia
Mä laitoin kerran näkyviin, mut ne hävis yhtä nopeesti ku tuliki :D
Annetuilla pohjatiedoilla semmonen 30 vuotta on tilastollisesti todettu keskiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Rasvattomuudestahan se on merkki. Laihuus on eri asia.
Niitä on sellaisia teko sixpäkkejä. Saa ihan pilailupuodeista. Ei maksa paljon ja paikalleen asennus käy hetkessä. Tytöt tykkää. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä aina paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl sen saa aika nopeesti, mut sun rasvaprosentin on oltava ihan melkee nollissa
Tee vatsoi, kato mitä syöt ja juokse
Ei se ruuan määrä sitä katso, vaan nimenomaan se mitä syö. Jos te katotte esim maailman eniten "ripped" olevaa miestä, kyl se syö aika paljo päivän aikana, mut se ruokavalio on sit sellane et sitä ei moni jaksa toistaa kokoajan.
Ja sit toinen on se, että se ylläpitäminen vaatii kans töitä aika paljo, eli emt onkse sen väärtti sitte, se on jokaisen oma asia
Mä laitoin kerran näkyviin, mut ne hävis yhtä nopeesti ku tuliki :D
Minulla ei ole nyt pömppömahaa, ei ole ikinä ollutkaan ja olen normaalipainoinen.
Riippuu kauanko pystyt olla syömättä.