Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä kaikilla nuorilla miehillä (ikä 20 - 30 vuotta) on tyttöystävä tai vaimo, joten on outoa lukea, että niinkin iso osa nuorista miehistä on sinkkuina. Nuo työpaikan nuoret miehet vaikuttavat todella mahtavilta tyypeiltä, joten en kyllä ihmettele, että ovat varattuja. Volisijoiden kannattaisi ottaa noista herroista oppia. (P.s. Työpaikkani on konepaja, joten mistään "lentäjälääkäreistä" tai muista vastaavista ei ole kyse. Kenelläkään ei myöskään ole valtavia muskeleita tai mitään muutakaan erikoista ulkomuodossaan.)
Itsekin ihmettelin samaa. Nuoret kesätyöntekijät pariutuvat myös näköjään helposti keskenään.
Ongelma on varmaan siinä, että syrjäytyneet miehet rivät pariudu. Ja kuinka voisivatkaan, jos kukaan ei edes tiedä heidän olemassaolostaan?
Mä aloitin seurustelun 19-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Hän oli mun paras kaveri. Hän on nyt 34v ja mä olen 33v. Meillä on neljä lasta. Hän on mua 4 cm lyhyempi ja tällä hetkellä työtön. Mä olen opettaja ja töitä mulla on ainakin toistaiseksi tiedossa. Tulevasta ei kukaan tiedä. En tiedä missä todellisuudessa incelit elää. Tässä meidän todellisuudessa elää ihan tavalliset, toisiaan rakastavat ihmiset.
Käyttäjä9591 kirjoitti:
Näinhän tämä menee. Kun 40 ikävuotta alkaa lähestymään enkä ole koskaan edes treffeillä käynyt, niin alkaa epätoivo, epäusko, katkeruuden ja monet muut negatiiviset tunnetilat valtaamaan mielen.
Työelämässä olen menestynyt ihan ok. Kuukausitulot 4 tonnia ja mukiinmenevä virka hyvinvointialueella.
Tietysti en ole 190 cm pitkä NHL:n ykkösvaraus, niin ei ole treffeillä tarvinnutkaan käydä.
Mitat vain 175/90. Painoa tietysti pitäisi pudottaa 15 kg. Välillä tulee ajatuksena mieleen elämästä ennenaikaisesti poistuminen omakätisesti. Välillä unohdan asian.
Älkää ehdottako Thaimaata. Thaimaassa on sanonta: no money no honey. Lisäksi aasialaisten ulkonäkö ei miellytä.
Ajattelin ehdottaa Romaniaa tai Ukrainaa. Uzbekistanikin on tosi hyvä maa tai Turkki. Kaveri kehui myös Armeniaa ja Turkmenistaniaa.
Top-miehet ne vaan kyntää ja kyntää ja tämä asia ei taida ikinä muuttua ennenkuin naiset ei jakele tavaraansa. Tosin ei se minua haittaa sillä en ole näitten top-miesten jälkiliukkaille haluamassakaan. Eli ketä panee, sen kanssa pitäisi avioitua ja tämä olisi reilua ja hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika naurettavaa että joku voisi uskoa tuollaiseen aivan oikeasti. Juu, kyllä minäkin alle 40v naisena huomaan jos joku lääkäri tms on kivan lihaksikas ja hiukset ponnarilla tai muuten vain kivan näköinen, mutta entä sitten. Sama pätee miehiin, kyllä ne huomaa ne missin näköiset naiset tai jotkut povipommit jossakin.
Jos oikeasti haluaa parisuhteen, niin kannattaisi etsiä ihan vain joku itselleen sopiva ja kivannäköinen jne. Ei kannata miettiä statusta, rahaa, ulkonäköä liiaksi tms vaan että kuka voisi olla kiva persoona ja mukava elämänkumppani. Nykyaika on aika raadollista siinä mielessä että miehet etsii missejä ja naiset lompakkoja kärjistettynä, mutta jos menee mihin tahansa kauppaan niin huomaa että aivan tavalliset ihmiset pariutuvat tavallisten ihmisten kanssa. Ei se vaadi kuin normaalia pääkoppaa ja kivaa käytöstä ja suht. normaalia ulkonäköä.
Tuolla nä
Olen kyllä nuorena tavannut muutaman tällaisen Chadinkin. Siis naistenmiehen. Ei kovin erikoisen näköisiä, mutta joku karisma heissä oli, jolla naisia iskivät. Eli siis fyysistä vetovoimaa oli. En mennyt heidän kanssaan sänkyyn, koska fyysinen vetovoima ei ohjaile mun tekemisiä. Tuohan on enemmänkin miesten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin seurustelun 19-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Hän oli mun paras kaveri. Hän on nyt 34v ja mä olen 33v. Meillä on neljä lasta. Hän on mua 4 cm lyhyempi ja tällä hetkellä työtön. Mä olen opettaja ja töitä mulla on ainakin toistaiseksi tiedossa. Tulevasta ei kukaan tiedä. En tiedä missä todellisuudessa incelit elää. Tässä meidän todellisuudessa elää ihan tavalliset, toisiaan rakastavat ihmiset.
Olet 12 vuotta liian vanha miehellesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chad kiittää ja kuittaa. Pitää lähtä panemaan
Onko tämä pitkän keskustelun lopputulos? Chad = h u o r a. Olisitte heti sanoneet, niin ei olisi tarvinnut kymmeniä sivuja selitellä.
Ilmaseksiha chad panee eli ei oo h uora
Jos on noin 80 elinvuoden aikana enemmän kuin 1-2 seurustelukumppania, on h u o r a. Näin ovat miehet tällä palstalla sanoneet. Eli Chad on h u o r a. Opinpa siis tänäänkin jotain uutta. Kiitos tiedosta.
Ai mäki oon h u o r a
Tosiaan oppii aina uutta. Ikää ei oo vielä ko vasta 40 ja seksikumppaneita vajaa 200. Keltään en oo rahaa pyytäny mutta joilleki naisille oon ruuat ja juomat maksanu.
Olet niin laaduton h*ora, että välillä joudut maksamaan asiakkaillesi? Nyt tuli pohjanoteeraus tasossa.
Vierailija kirjoitti:
Aika naurettavaa että joku voisi uskoa tuollaiseen aivan oikeasti. Juu, kyllä minäkin alle 40v naisena huomaan jos joku lääkäri tms on kivan lihaksikas ja hiukset ponnarilla tai muuten vain kivan näköinen, mutta entä sitten. Sama pätee miehiin, kyllä ne huomaa ne missin näköiset naiset tai jotkut povipommit jossakin.
Jos oikeasti haluaa parisuhteen, niin kannattaisi etsiä ihan vain joku itselleen sopiva ja kivannäköinen jne. Ei kannata miettiä statusta, rahaa, ulkonäköä liiaksi tms vaan että kuka voisi olla kiva persoona ja mukava elämänkumppani. Nykyaika on aika raadollista siinä mielessä että miehet etsii missejä ja naiset lompakkoja kärjistettynä, mutta jos menee mihin tahansa kauppaan niin huomaa että aivan tavalliset ihmiset pariutuvat tavallisten ihmisten kanssa. Ei se vaadi kuin normaalia pääkoppaa ja kivaa käytöstä ja suht. normaalia ulkonäköä.
Tuolla näkee ihmisiä jotka on jotain 150kg
Ongelma inceleillä on se, ettei heille kelpaa mikään tavallinen Aada, Annukka tai Anneli vaan pitää olla Insta-babe tai missi. Elämästä ilman omaa missiä tai Insta-babea ei tule yhtään mitään. Vielä vaikeampi tilanne on homoseksuaalina, koska ainakin miespuolisten homoseksuaalipiireissä ollaan heteroita ulkonäkökeskeisempiä. Siinä ei auta hygienia ja puhtaat vaatteet sekä omiin piirteisiin sopiva hiustenleikkuu yhtä pitkälle kuin heteroiden välisessä kanssakäymisessä. Yksi asia, missä incelit ovat onnistuneet tahtomattaan, on sukupuolineutraalin haukkumasanan vakiinnuttaminen suomeen: kaikkia voi halutessaan haukkua mälliränniksi. Myös missiä tai Insta-babea tavoittelevaa inceliä, koska onhan hänelläkin läpi, johon lykkiä mällit.
Se myös jää huomioimatta, että osa aina haluaa pitää seuranhaussa taukoa ja ovat siis pois deittimarkkinoilta. On ihan normaalia haluta elää välillä ilman ihmissuhdedraamaa ja hakea seuraa vasta kun aika on siihen kypsä. Jollain se tauko kestää hetken ja jollain toisella useita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä kaikilla nuorilla miehillä (ikä 20 - 30 vuotta) on tyttöystävä tai vaimo, joten on outoa lukea, että niinkin iso osa nuorista miehistä on sinkkuina. Nuo työpaikan nuoret miehet vaikuttavat todella mahtavilta tyypeiltä, joten en kyllä ihmettele, että ovat varattuja. Volisijoiden kannattaisi ottaa noista herroista oppia. (P.s. Työpaikkani on konepaja, joten mistään "lentäjälääkäreistä" tai muista vastaavista ei ole kyse. Kenelläkään ei myöskään ole valtavia muskeleita tai mitään muutakaan erikoista ulkomuodossaan.)
Suomesta ei taida löytyä ajankohtaista dataa siitä, kuinka suuri osuus nuorista miehistä on sinkkuja.
Jenkeissä tuoreet tutkimukset raportoi että 18-30v miehistä 60 prosentilla ei ole kumppania. Onko tuo tulos yleistettävissä suomeen, vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Top-miehet ne vaan kyntää ja kyntää ja tämä asia ei taida ikinä muuttua ennenkuin naiset ei jakele tavaraansa. Tosin ei se minua haittaa sillä en ole näitten top-miesten jälkiliukkaille haluamassakaan. Eli ketä panee, sen kanssa pitäisi avioitua ja tämä olisi reilua ja hyvää.
Naisethan saa harrastaa irtosuhteita siinä missä mieskin, jos haluaa, miksi kaksoisstandardit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan väärät luulot itsestään ja miehistä.
Kaikki naiset luulee olevansa kauniita ja normaalipainoisia tai hoikkia, tämä aiheuttaa sen että naisille ei kelpaa kaltaisensa mies vaan jokainen nainen haluaa sen pitkän komistuksen joka on lentäjälääkäri.
Naiset ei ymmärrä sitä että jokainen mies ei voi olla hyvätuloinen koska jonkun pitää tehdä myös ne "paskahommat" eli duunaritason työt pitää tehdä. Naiset ei ymmärrä että kaikki miehet ei voi olla komeita eikä myöskään pitkiä.
Mä olen lihava ja ei ole mun mies normaalpainoinen.
Ja jos saisit valita hänen ja Ronaldon kropan omaavan välillä....
Niinpä.
En usko, että
Koska mies vaihtaisi vaimonsa kropan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan vaikka mun työpaikka esimerkiksi. Keskiluokkainen yhteisö, miehiä ja naisia aika tasan. Ikähaarukka 24-60. Osastollamme noin 50 hlö. Suurinosa parisuhteessa. Ei yhtäkään chadia, miehet ihan tavallisia lyhyitä, pitkiä, kaljuja, ponnaripäitä, tukevia, laihoja jne. Naisissa ihan normaaleja kaikissa kokoluokissa. Muutama sinkku. Nämäkin ihan tavallisia, ehkä muutama ujompi tapaus, mutta ei missään nimessä ruma tai outo, lähinnä nuorempia naisia.
Eli. Missä kaikki chadit? Ja miten ihmeessä nuo muut on pariutuneet?
Suuri osa Chadeista ei ole keskiluokkaisessa yhteisössä vaan esim. konepajalla öljyttyine vartaloineen. Osa noista vanhemista miehistä on voinut olla koviakin pelimiehiä nuoruudessaan.
Parisuhde? Nainen muuttaa standardejaan kun ei kala käy kiinni. Chad vaihtuu Mikko
Jännä yhteensattuma, että kuvailet tässä Tom of Finlandin hahmon. Tehtiinkö sitä taidetta naisille vai miehille, ja oliko tekijä nainen vai mies? Tässä aletaan olla oikeasti olennaisen jäljillä.
Sulla on kova fiksaatio homoihin. Eipä siinä, en tuomitse.
Mutta sanot siis ettei yksikään nainen ole kuvannut tuollaisia miehiä?
Et usko siihen etsekään, kunhan provoilet ja kerään tykkäyksiä vänkäämällä täällä mällíränníen luvatussa paratiisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Muuten hän olisi saanut lapsia lapsena. Vuoden ikäero on ideaali.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te ihmiset olette juntteja kun kuvittelette Suomessa olevan oikeasti komeita miehiä. Sisäsiittoisuudesta ei voi syntyä mitään komistuksia. Ok:n näköisiä tai tavallisen komeita, mutta ei komeita. Moni mies pelaa kropalla, mutta se ei valitettavasti tee miehestä komeaa 🤭
Ihanaa kun joku tunnistaa suomalaisen naisen tason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko nämä kaikki manspleinaajat vielä mutsinsa luona vai miten he ovat näin pihalla? Missä on nähty reaalielämässä näitä chadeja ja heille antavia naisia vai ono kuitenkin niin, että lähinnä netissä pyöritään ja ihan väärissä piireissä?
Sen näkee ihan lukiosta alkaen kuinka maailma toimii.
Ja kyllä kyllä, nainen kun ei saa Chadia niin hän "kasvaa ihmisenä" ja tyytyy johonkin Prisma-kalleen.
Mun lukiossa ei ollut yhtään chadia, eikä yliopistossakaan. Miten mä olisin niitä voinut edes yrittää? Prisma-kalleja oli molemmissa.
Outo lukio ja yliopisto sulla olleet sitten. Mä kyl panin lukiossa 90% ikäluokka
Outoa että tiedät noin tarkkaan kuka teidän koulussa harrasti seksiä ja kenen kanssa.
Luuletko, ettei koulussa juoruilla? Lol. Juorut kulkee salamannopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotkut naiset tosiaan tälläisiä että eivät tätä chad ilmiötä huomaa ja tunnusta? No en yhtään ihmettele jos asiat huonosti kun nää chadit pyörittelee näitä ymmärtämättömiä.
Naiset ovat aina suosineet pitkiä, komeita, miehekkäitä miehiä.
Miehet ovat aina suosineet nuoria, kauniita, hyväkroppaisia naisia.
Mitä uutta tässä on? Homma ei ole "reilu" kummallekaan sukupuolelle. Näin se vaan menee. On aina mennyt.
Uutta lienee se, että joku sukupuolentutkija tekee "tutkimusta" aiheesta eli varastaa yhteiskunnan varoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 v liian vanha. Kaikkeen ei miehenkään tarvitse tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Keskenkasvuiset pikkupojat taas vauhdissa näköjään
Niin... se ylen mainostama naispuolinen sukupuolentutkija on tosiaan joku keskenkasvuinen pikkupoika kun ihmettelee tuota kultuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu kävelylenkil eikä lähikaupas chadeja, mistäs seuraavaksi lähtis ettimään.
Mistä sä tiedät kuka on Chad? Et tunnistaisi sellaista vaikka se on nussinut sinua ja tytärtäsi.
Nyt. Jotain todellisuudentajua.
Tilastot kertovat toisin. Sinun äiti-kuplastasi huolimatta.