Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin, että nämä incelpojat eivät halua parisuhdetta, vaan lähinnä sellaisen statuksen, että voivat vaikka joka päivä vaihtaa naista joista kaikki on kauniita neitsyitä? Jos tämä on se ajatusmaailma, niin vaikea ymmärtää miten kukaan yli 13 -vuotias voi pitää tuollaista fantasiaa yllä. Kuulostaa joltain pikkupoikien haaveilulta, häiritsevän pervolla ja misogyynisellä teinitvistillä toki.
Tuskin meillä on yhteneväistä toivetta tmw. Meitä yhdistää inceliys. Mitä kukin itse haluaisi , voi vaihdella. Se että tietää olevansa incel, tarkoittaa että on tiedostanut tämän oman tilansa. Eihän sillä ollut ennen nimeä. Ihmettelin vain sivusta kun havainnoi miten tämä pariutuminen tapahtuu. Siinä huomasi selvän kaavan ja se kaava ei ollut kyllä linjassa sen kanssa mihin oli kasvatettu ja annettu ymmärtää. Sitten huomasin että meitä on muitakin ja yöllä on nimi ja tästä puhutaan sekä on jopa ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan väärät luulot itsestään ja miehistä.
Kaikki naiset luulee olevansa kauniita ja normaalipainoisia tai hoikkia, tämä aiheuttaa sen että naisille ei kelpaa kaltaisensa mies vaan jokainen nainen haluaa sen pitkän komistuksen joka on lentäjälääkäri.
Naiset ei ymmärrä sitä että jokainen mies ei voi olla hyvätuloinen koska jonkun pitää tehdä myös ne "paskahommat" eli duunaritason työt pitää tehdä. Naiset ei ymmärrä että kaikki miehet ei voi olla komeita eikä myöskään pitkiä.
Mä olen lihava ja ei ole mun mies normaalpainoinen.
Ja jos saisit valita hänen ja Ronaldon kropan omaavan välillä....
Niinpä.
En usko, että
Mitä hyötyä siitä kropasta on jos suusta ei tule järkevää puhetta? Pidän kyllä suurimpana tragediana tyhmän kanssa vakituiseen suhteeseen heittäytymistä. Se tyhmyys tulee ihmisestä väistämättä pinnalle ihan tyhmien juttujen ja käytöstapojen puutteen muodossa.
Muistan kerran kun jatkopaikalta lähdettiin muutaman ihmisen porukalla bussipysäkille. Yksi aikaisemmin tuntematon tyyppi puhui omista (kuvitellusta) hoidoistaan rasvaisia juttuja, eikä älynnyt lopettaa kun muut miettivät jos käytäisiin porukalla pizzalla.
Tunsimme myötähäpeää kun hänelle piti maksaa bussilippu ja sitten hyväkäs vielä kertoi saunaseksisessiostaan niin kovalla äänellä, että kirkosta tulleet mummotkin käänsivät päitään suuntaamme. Lopulta päätimme unohtaa pizzat ja lähdimme omiin suuntiimme. Viikkoa myöhemmin tyyppi tuli puheeksi ja kävi ilmi, että hänet oli yksi pyytänyt jatkoille mukaan kun tyyppi oli liikenteessä kitaran kanssa. Ei hän kyllä sitä jatkoilla soittanut ja hyvä niin. Ilmainen alkoholi ja voileivät maistuivat hänellekin.
Tärkeintä on korvien välissä tapahtuvat asiat.
Siellä tuntuu monella olevan tyhjää tai sitten sellaista settiä, että herättää lähinnä halun paeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin, että nämä incelpojat eivät halua parisuhdetta, vaan lähinnä sellaisen statuksen, että voivat vaikka joka päivä vaihtaa naista joista kaikki on kauniita neitsyitä? Jos tämä on se ajatusmaailma, niin vaikea ymmärtää miten kukaan yli 13 -vuotias voi pitää tuollaista fantasiaa yllä. Kuulostaa joltain pikkupoikien haaveilulta, häiritsevän pervolla ja misogyynisellä teinitvistillä toki.
Tuskin meillä on yhteneväistä toivetta tmw. Meitä yhdistää inceliys. Mitä kukin itse haluaisi , voi vaihdella. Se että tietää olevansa incel, tarkoittaa että on tiedostanut tämän oman tilansa. Eihän sillä ollut ennen nimeä. Ihmettelin vain sivusta kun havainnoi miten tämä pariutuminen tapahtuu. Siinä huomasi selvän kaavan ja se kaava ei ollut kyllä linjassa sen kanssa mihin oli kasvatettu ja annettu ymmärtää. Sitten huomasin että meitä on muitakin ja yöllä on nimi j
Koetko, että sulla on normaalit sosiaaliset taidot? Onko jotain diagnoosia? Käytkö töissä?
80 sivua inkkelien ininää chdeista ja mammat on servanneet naureskellen pslstainkkelit täysin. Ja yhä inkkelit jatkaa. Miksikähän naiset ei heitä huoli 🤔
Jatkakaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka tahansa poikkeuksellisen komea, naisten suosiota nauttiva mies on käytännössä chad. Esim mun hyvä ystävä on pitkä miesmalli = chad.
Jos haluat julkkis esimerkkejä, niin esim. Teemu Selänne, Lauri Markkanen, Mikko Leppilampi, Tapio Rautavaara, Markus Pöyhönen, Jucci Hellström, jne jne jne jne"
Ja nämä on vieneet kaikki naiset? Tehän olette ihan harhaisia.
Se, että joku hikikomero-Kalle on naista vailla, on Mikko Leppilammen ja Markus Pöyhösen vika. Tämähän on maailman loogisin asia.
Aivan naurattaa tuo listaus! Noista ei kukaan ole Chad. Pöyhönen on luonnossa tavallinen maitonaama. Ei Suomessa ole Chadeja.
Ai nytkö sinä tiedät ja päätät mikä on Chad? Eihän niitä pi
Tuo vaikuttaa olevan makuasia aivan kuin kotonakeitetyn pannukahvin vahvuus. Joku jannu voi katsoa ihan tavallista jo syntyessään sirrisilmäisenä (foxy eyes & predator eyes) syntynyttä fyysisesti raskaan työn raatajaa, että tuossa menee ilmielävä CHAD!
Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.
Asetamme itsellemme tietyt raamit ja kun saavutamme jotkain josta olemme haaveilleet joudumme pettymään kun se ei vastaa odotuksiamme tai ei tyydytä meitä, etsimme sitä fantasioistamme mikä tekee meihin vaikutuksen ja saavat tunteemme eloon ja himot ja halut ovat shakkimestareiden omaisuutta, olemme vain nappuloita joita markkinavoimat hyödyntävät. Meitä ohjaa ajattelu, tunne ja tahto, aistimus, havainto, tarve, mielikuvat, mielle, merkitys, käsite, käsitys, tarkoittaminen, aie, päätös, päättely, päämäärä, arviointi, arvostus, arvo, tieto, usko, odotus, tarkkaavaisuus ja tietoisuus, pelko, ahdistus, syyllisyys, häpeä, viha, kateus, haikeus, suru, huoli, masennus, katkeruus, hämmästys, säikähdys, ilo, tyytyväisyys, onnellisuus ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tale as old as time. Nuoret (ei kaikki) haluavat kuulua "suosittujen" joukkoon. Minuakin harmitti seiskaluokalla, kun en ollut 'one of the popular girls'. Lohdutuksen sanana eipä se ole pahemmin elämää sittemmin haitannut. Toivottavasti nämä nuoret miehetkin pääsevät yli chad-pakkomielteestään ja kehittävät vain omaa itseään ja elämäänsä ja löytävät jonain päivänä kivan naisen kumppaniksi, jos sellaista kaipaavat.
Suurin osa ei kaipaa. Sellainen pieni haaste tuolla maailmalla on syntynyt.
Toki miesten syytä sekin ettei käytetty spérmaämpärí kelpaa heille.
Sittenhän mitään ongelmaa ei ole. Chadeistä itkemisen voi lopettaa ja kaikki elävät elämäänsä, miten haluavat ja kykenevät 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin meillä on yhteneväistä toivetta tmw. Meitä yhdistää inceliys. Mitä kukin itse haluaisi , voi vaihdella. Se että tietää olevansa incel, tarkoittaa että on tiedostanut tämän oman tilansa. Eihän sillä ollut ennen nimeä. Ihmettelin vain sivusta kun havainnoi miten tämä pariutuminen tapahtuu. Siinä huomasi selvän kaavan ja se kaava ei ollut kyllä linjassa sen kanssa mihin oli kasvatettu ja annettu ymmärtää. Sitten huomasin että meitä on muitakin ja yöllä on nimi j
Okei, kiitos että vastasit. Eli kasvatuksen/odotuksien ja todellisuuden ristiriita on se mikä triggeröi tätä, vai ymmärsinkö väärin? Hmm. Mistä sitten tulee se ajatus, että naiset toimivat väärin, tai että heissä olisi vikaa? Ja kysyisin vielä, että onko sinulla ollut muilla elämänalueilla vastaavia pettymyksiä, esimerkiksi, että et olekaan saanut hyvää työpaikkaa vaikka olet kouluttautunut tmv? Miten olet niitä muita pettymyksiä käsitellyt, jos olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä naiset julkisesti sanovat kelpuuttavansa ja mitä naiset oikeasti kelpuuttavat on kaksi eri asiaa. Ihan jokainen nainen sanoo että kelpuuttaa tavallisen miehen mutta käytännössä kun naisten käytöstä katselee niin tavallinen mies ei todellakaan riitä naisille
Mikä tuo minun mieheni sitten on? 😲
Siskoseni, olet ilmeisesti tähän asti säästynyt palstamiesten teorialta, miten meidän naisten elämä etenee. Katsos, me vietimme parhaat nuoruusvuotemme paneskellen chadejä, kunnes kolmekymppisinä, kun chadit eivät vieneetkään meitä vihille ja olemme itsekin jo alkaneet rupsahtaa, otimme epätoivoisina betamiehen maksumieheksi ennen kuin lapsentekoikämme umpeutuu. Se sinun miehesi on katkera betamies, joka kantaa sinulle ikuisesti kaunaa siitä hyvästä, että nuorena ja kauniina hänet ignoorasit.
Kiitos. Kerron tuon miehelleni. Ehkä hänkin alkaa harkita kaulakiikkua, sillä elämä ei mennyt niin kuin olisi pitänyt. Hän tyytyi minuun, peruspirkkoon, saimme kaksi lasta, Volvon ja omakotitalon. Hän ei ole tainnut päästä panemaan satoja naisia. Se on varmasti tuskallista. Itse toki menin nuorena ja harrastin seksiä tuhansien komeiden miesten kanssa. Lapsistakaan en ole varma, kenen ovat, mutta nätistihän tuo ukko on ne kasvattanut sanaakaan sanomatta varsinkaan siitä, että epäilen itse, että jompikumpi saattaa olla Gambian tuliainen. En ole varma kumpi.
Kaikki rahansa on laittanut perheensä hyvinointiin. Sain hyvän miehen. Itse olen vain harrastellut kirppismyyntiä 30 vuotta. No, on mulla muutama Michael Korsin laukku, jonka voin myydä, jos hätä tulee käteen. Osti nimittäin tuo betamies sellaisenkin. Niinhän ne tekevät. Elättävät vaimon ja 190% käenpoikasia.
Sitä vaan meinasin, että mitä neuvoja annan pojalleni, joka on tietysti Chad. Kannattaako suunnata ulkomaille? Aasiaan vaikka? Nämä nykyiset Staceyt ovat melko luokattomia tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä kaikilla nuorilla miehillä (ikä 20 - 30 vuotta) on tyttöystävä tai vaimo, joten on outoa lukea, että niinkin iso osa nuorista miehistä on sinkkuina. Nuo työpaikan nuoret miehet vaikuttavat todella mahtavilta tyypeiltä, joten en kyllä ihmettele, että ovat varattuja. Volisijoiden kannattaisi ottaa noista herroista oppia. (P.s. Työpaikkani on konepaja, joten mistään "lentäjälääkäreistä" tai muista vastaavista ei ole kyse. Kenelläkään ei myöskään ole valtavia muskeleita tai mitään muutakaan erikoista ulkomuodossaan.)
Itsekin ihmettelin samaa. Nuoret kesätyöntekijät pariutuvat myös näköjään helposti keskenään.
Ongelma on varmaan siinä, että syrjäytyneet miehet rivät pariudu. Ja kuinka voisivatkaan, jos kukaan ei edes tiedä heidän olemassaolostaan?
Suomessa syntyy 100:a tyttöä kohden 105 poikaa. Vasta 55 vuotta ko. ikäluokan syntymän jälkeen tilanne on tasan, syynä miesten suurempi kuolleisuus.
Vierailija kirjoitti:
Siis nörtit ovat kateellisia sosiaalisille ja hyvännäköisille urheilijapojille/-miehille? Eihän tässä ole mitään uutta. Paitsi ehkä se, että nykyään näitä lätkäjätkiä kutsutaan ilmeisesti 'chadeiksi'? Minun nuoruudessani termi oli 'jock'.
Minun nuoruusaikoinani oli yksinkertaisesti suositut pojat/tytöt ja epäsuositut.
Tässä keskustelussa huvittavinta ovat ne miehet, jotka kritisoivat naisia siitä että tekevät juuri kuten hekin haluaisivat tehdä, eli harrastaa seksiä usean eri hyvännäköisen kumppanin kanssa. Pelottelevat sinkuksi jäämisellä, vaikka varmaan kaikki tietävät, että ne joilla on vientiä, harvoin jäävät yks kaks yksin kun haluavat vakiintua.
Sori, 37-vuotiaana naisena en osaa sanoa mitään tähän ilmiöön liittyen. Mutta voin sanoa, että jos joku tapailemani mies alkaisi itkemään jostain kadehtimastaan chadista, niin kyllä mielenkiinto lopahtaisi aika äkkiä. Pitäisin kyseistä tyyppiä ihan lapsena.
Vierailija kirjoitti:
80 sivua inkkelien ininää chdeista ja mammat on servanneet naureskellen pslstainkkelit täysin. Ja yhä inkkelit jatkaa. Miksikähän naiset ei heitä huoli 🤔
Jatkakaa 😂
Ei taida olla montakaan järkevää kommenttia niiden artikkelin poikien alakuloon ja huonommuuteen kohdistuen. Aihe kuin aihe, aina palataan samaan.
Ei kukaan ole kiinnostunut heidän tilanteestaan. Kunhan päästään ketjun varrella solvaamaan muita. Ei näy juurikaan myötätuntoa. Surullista!
Vierailija kirjoitti:
Ja kun näistä valittajista niin moni voisi tehdä tilanteelleen jotain. Voisivat aktivoitua niin liikunnan kuin sosiaalisten taitojenkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin seurustelun 19-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Hän oli mun paras kaveri. Hän on nyt 34v ja mä olen 33v. Meillä on neljä lasta. Hän on mua 4 cm lyhyempi ja tällä hetkellä työtön. Mä olen opettaja ja töitä mulla on ainakin toistaiseksi tiedossa. Tulevasta ei kukaan tiedä. En tiedä missä todellisuudessa incelit elää. Tässä meidän todellisuudessa elää ihan tavalliset, toisiaan rakastavat ihmiset.
Monet naiset laittavat Tinderiin jne pituusvaatimuksen siksi, etteivät halua omia korkokenkiään hävitettäväksi jos nainen alkaa itsensä pituisen tai lyhyemmän kanssa suhteeseen. Yhden kaverini korkkarit mustasukkainen mies poltti mökin saunanpesässä ihan omasta pituudestaan huolimatta. Kaveri sai hänen mielestä liikaa huomiota kun käytti korkokenkiä. Kukaan ei tullut puhumaan, mutta jätkät kuulemma kyttäsivät kaveriani.
Laadukkaat kengät ovat sen verran kalliita, ettei niitä huvikseen uskalla laittaa toisen mielen mukaan hävitettäväksi. Osalla puolestaan ottaa itsetuntoon jos nainen on melkein yhtä pitkä tai jopa yhtä pitkä kuin mies kun laittaa korkkarit jalkaan.
Sitten tunnen yhden lyhyenpuoleisen miehen, jolla on taito puhua itselleen naisseuraa ja hänen itsetuntoa hivelee kun nainen lukee vaikka päätä pidempänä hänen kanssaan käsi kädessä ihmisten ilmoilla. Hän on moitteettoman kohtelias kaikkia kohtaan. On hyvä keskustelija. Ilmeisesti keskevertoa lyhyempien miesten kannattaa käydä ajatuksen kanssa läpi se, että menevätkö pasmat sekaisin naisen pituudesta korkokengät jalassa ja jos ei mene, kannattaa mainita jo biossa, että hänen seurassaaan naiset saavat laittaa vaikka 20 cm:n korot jalkaan jos siltä tuntuu.
"Luuletko, ettei koulussa juoruilla? Lol. Juorut kulkee salamannopeasti."
Ja sinä juoruämmä uskoit niihin? Ei ole suakaan älyllä siunattu.
Siskoseni, olet ilmeisesti tähän asti säästynyt palstamiesten teorialta, miten meidän naisten elämä etenee. Katsos, me vietimme parhaat nuoruusvuotemme paneskellen chadejä, kunnes kolmekymppisinä, kun chadit eivät vieneetkään meitä vihille ja olemme itsekin jo alkaneet rupsahtaa, otimme epätoivoisina betamiehen maksumieheksi ennen kuin lapsentekoikämme umpeutuu. Se sinun miehesi on katkera betamies, joka kantaa sinulle ikuisesti kaunaa siitä hyvästä, että nuorena ja kauniina hänet ignoorasit.