Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
981/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Ihan tottahan se on ettei kukaan huoli lyhyttä kaljua lihavaa inkkelimiestä.

Itsekin eilen sain isoa Chadia, mutta olenkin Stacy, enkä mikään harmaa suomalaiskana. 😘

Stacy, siinähän se on se chadin naisvastine. Eli ihan yhtä rajoittunut on tuossa maailmassa naiskauneus.

Ei ole. Monet miehistä voivat löytää isommassa suomalaisessa kaupungissa naapuristaan kauniimman naisen, kuin Miss Universum. Miesten ei tarvitse katsoa Hollywoodiin asti, että näkee kauniita naisia. Monet suomalaiset naiset eivät näe yhtäkään komeaa miestä koko päivän aikana, koska Suomessa niitä komeita miehiä on niin vähän. Kun ne ominaisuudet, joita komealla miehellä on, ovat niin järisyttävän kapeat.

Tuo chad on karikatyyri. Sillä on ultimaattinen määrä niitä ominaisuuksia, jota "laatumieheltä" odotetaan. Jos katsot naisten ihannoimia Hollywood-tähtiä, kuten Jason Momoaa, Ryan Reynoldsia, Ryan Goslingia, Channing Tatumia, nuorta Johnny Deppiä, nuorta Brad Pittiä etc... Kaikilla niillä on jossain määrin juuri nuo chadin ominaisuudet, vaikka toki ovatkin aivan erinäköisiä, kuin tuo chad-hahmo. Mutta juuri tuo hiukset+pituus+lihakset ovat aivan voittamaton yhdistelmä. Jokaisella komeaksi luokitellulla miehellä on nuo ominaisuudet. Tähänkin chad-keskusteluun monet naiset ovat sosiaalisessa mediassa tuoneet oman "realistisen vastineensa". Kysymyksessä on yleensä joku Hollywood-näyttelijä, jolla totta kai on päässään ainakin hiukset. Yksikään nainen ei ole vielä kertonut missään mediassa, että esimerkiksi vähän hiuksia menettänyt mies olisi aivan upea ilmestys.

No, jos ajattelen vaikka omaa makuani. Jason Momoa: ei vetoa, Ryan Reynolds: ei todellakaan,  Ryan Gosling: ei kiitos, Channing Tatum: no hänessä on jotain karismaa, mutta liian lihaksikas mulle, nuorta Johnny Deppiä: ihan baby face, vanhemmiten kyllä karismaattinen, nuorta Brad Pittiä: liian Ken nukke.  

Vierailija
982/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajatellaan, että chad-miehen menestys olisi muilta pois? Yleensäkin Suomessa ajatellaan, että yhden menestys on muista pois. Jos vaikka tienaa miljoonia, mitä se muilta on pois? Jos pitää sadan naisen haaremia, häviääkö siinä lopulta kukaan muu?

Antakaa menestyjien menestyä rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihan väärät luulot itsestään ja miehistä. 

Kaikki naiset luulee olevansa kauniita ja normaalipainoisia tai hoikkia, tämä aiheuttaa sen että naisille ei kelpaa kaltaisensa mies vaan jokainen nainen haluaa sen pitkän komistuksen joka on lentäjälääkäri.

Naiset ei ymmärrä sitä että jokainen mies ei voi olla hyvätuloinen koska jonkun pitää tehdä myös ne "paskahommat" eli duunaritason työt pitää tehdä. Naiset ei ymmärrä että kaikki miehet ei voi olla komeita eikä myöskään pitkiä. 

Mä olen lihava ja ei ole mun mies normaalpainoinen.

Ja jos saisit valita hänen ja Ronaldon kropan omaavan välillä....

Niinpä.

Ei hitto. Milloin te uskotte miten asiat oikeasti ovat? 🤣

Koska olet jo sen verran iäkäs, että olet elänyt ohi jo noista ajoista. Kiitos tiedosta, mutta haluamme vastauksia nuorilta ja kauniilta naisilta jatkossa.

Vierailija
984/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää volinaa koko ketju täynnä. Joku yrittää johonkin väliin sanoa jotain järkevääkin, mutta sehän ei tilannetta paranna. 

Vierailija
985/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää nuoret miehet ei mene prismaan 2 tunniksi katsomaan pariskuntia? Tavallisia pariskuntia. Ei ole chadeja siellä. Ai niin, mutku pitäisi saasa se instabebe ei tavallista naista. 

Vierailija
986/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ette saa siitä mitään irti. Tiedätte sen faktaksi koska olette kokeneet sen monta kertaa Chadin kanssa. Tuleeko uutisena ettei Chadia sun tyydytys kiinnosta? Sillä on seuraava jo ovella, tästä huolimatta."

Näinhän tää on. Mutta aina löytyy tuhansia uusia tulokkaita joka ikäluokasta, jonka pitää päästä kokemaan nämä yhen illan jutut chadien kanssa. Ja kyllähän ne mielellään panee 18 vuotiaita innokkaita ja tuoreita naisia. Siihen kun tottuu niin ei muuta haluakaan. Tosin kenelle sitten kelpaa tämmöinen kokenut nainen enää? En itse ainakaan halua muitten jälkiliukkaille ja nainen on voinut jo parhaat paukkunsa antaa näille chadeille.

Mitä ihmettä sinäkin täällä sitten uliset? 😂

Vierailija
987/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihan väärät luulot itsestään ja miehistä. 

Kaikki naiset luulee olevansa kauniita ja normaalipainoisia tai hoikkia, tämä aiheuttaa sen että naisille ei kelpaa kaltaisensa mies vaan jokainen nainen haluaa sen pitkän komistuksen joka on lentäjälääkäri.

Naiset ei ymmärrä sitä että jokainen mies ei voi olla hyvätuloinen koska jonkun pitää tehdä myös ne "paskahommat" eli duunaritason työt pitää tehdä. Naiset ei ymmärrä että kaikki miehet ei voi olla komeita eikä myöskään pitkiä. 

Mä olen lihava ja ei ole mun mies normaalpainoinen.

Ja jos saisit valita hänen ja Ronaldon kropan omaavan välillä....

Niinpä.

Ei hitto. Milloin te uskotte miten asiat oikeasti ovat? 🤣

Sillä sä sen tinderissäkin selaat ja kukaan ei lue bioa vasta kun ollaan harkitsemassa onko tämä nyt tykkäys vaiko ei.

Vierailija
988/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, jos ajattelen vaikka omaa makuani. Jason Momoa: ei vetoa, Ryan Reynolds: ei todellakaan,  Ryan Gosling: ei kiitos, Channing Tatum: no hänessä on jotain karismaa, mutta liian lihaksikas mulle, nuorta Johnny Deppiä: ihan baby face, vanhemmiten kyllä karismaattinen, nuorta Brad Pittiä: liian Ken nukke. "

Eli jos edes näistä miehistä ei löydy sinulle ihannekuvaa, niin miksi suomalaisen pottunokan kannattaisi yrittää ketään? 

Vierailija
989/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää nuoret miehet ei mene prismaan 2 tunniksi katsomaan pariskuntia? Tavallisia pariskuntia. Ei ole chadeja siellä. Ai niin, mutku pitäisi saasa se instabebe ei tavallista naista. 

Kyllä mä ainakin näen prismassa toisinaan poikkeuksellisen komeita miehiä. Heillä on yleensä erittäin kaunis tyttöystävä vierellään. 

Vierailija
990/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se Instabeibe hakee? Onko silloin miehen hyvä näyttää chadilta, jos haluaisi yrittää tutustua tällaiseen naiseen?

Vierailija
991/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli missä ne teidän chadien haaremit on? 

--

Siellä oikeassa elämässähän ne on.

Naiset eivät lähde irtosuhteisiin, tämä selvä ja uskomme tietysti kun naiset itse sen kertovat.

Mikä jää mainitsematta on se, että naiset ovat runsaasti parin viikon parisuhteissa, juuri sen jääkiekkoa pelaavan "Chadin" kanssa. Kyllä, sen saman jonka kanssa joku tyttöpiirin toinen jäsen oli juuri muutaman viikon ihanassa parisuhteessa ennen kuin Chad löysi seuraavan. No näitä parisuhteita on suht lyhyessä ajassa parikymmentä kun paikkakunnan jääkiekkoilijat kierretään läpi. Pojilla on jatkuvasti yksi tai useampi ringissä, tytöillä tietysti vähän taukoa välissä.

Sitten kun alkaa iskemään se todellisuus... ei nuo lätkäjätkät kunnon parisuhteeseen ryhdy ja yliopistolla on sama meininki muiden vastaavien miesten kohdalla niin sit alkaa löytymään se "ensimmäinen OIKEA parisuhde", aikaisemmat nollataan. Ei ne ollu kertapanoja mutta ei nyt mitään todellistakaan. 

Sitten löytyy se tuleva Prisma-ukko joka todistaa tuollaiset Chadit valheiksi. Ette te niitä olisi halunneetkaan. ;) 

Vierailija
992/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, mihin siinä vastattiinkaan? Mahdatko löytää sieltä mitään prosenttilukuja, jos oikein yrität?"

Löytyi 85%, jonka korjasin, palstainkkeleiden antaman tiedon mukaiseksi 125%. Ole hyvä. 

Vierailija
993/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin näen prismassa toisinaan poikkeuksellisen komeita miehiä. Heillä on yleensä erittäin kaunis tyttöystävä vierellään. 

Mutta et ole sitä haaremia nähnyt parveilemassa ympärillä. 

Vierailija
994/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ette saa siitä mitään irti. Tiedätte sen faktaksi koska olette kokeneet sen monta kertaa Chadin kanssa. Tuleeko uutisena ettei Chadia sun tyydytys kiinnosta? Sillä on seuraava jo ovella, tästä huolimatta."

Näinhän tää on. Mutta aina löytyy tuhansia uusia tulokkaita joka ikäluokasta, jonka pitää päästä kokemaan nämä yhen illan jutut chadien kanssa. Ja kyllähän ne mielellään panee 18 vuotiaita innokkaita ja tuoreita naisia. Siihen kun tottuu niin ei muuta haluakaan. Tosin kenelle sitten kelpaa tämmöinen kokenut nainen enää? En itse ainakaan halua muitten jälkiliukkaille ja nainen on voinut jo parhaat paukkunsa antaa näille chadeille.

Mitä ihmettä sinäkin täällä sitten uliset? 😂

Mieti ensin miksi itse uliset tässä ketjussa, kuten tälläkin hetkellä teet. Siitä voit tehdä johtopäätöksiä, miksi joku muu ulisee täällä. 

Vierailija
995/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos miehellä on mahdollisuus valita ulkonäkö vs. mukava persoona, niin mies valitsee ulkonäön.

Mutta eihän tämä pidä paikkaansa. Tai ainakaan omalla kohdallani.

Eli sinä olet homomies. 

Ja taas joku reppana homottelee.

Kuules nyt, jokainen mies tietää että nainen rupsahtaa. Se mikä on kaunis 18 vuotiaana on lakastunut 20v ja kompostikamaa 25 vuotiaana. Ei siinä kannata ulkonäköä valita.

Voi meidän Inkkulia, ei ole naiset tainneet antaa pildeä kun on noin syvää katkeruus 😄

Ja taas ollaan nimittelemässä inceliksi, vain koska kerrot totuuden.

Vierailija
996/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, jos ajattelen vaikka omaa makuani. Jason Momoa: ei vetoa, Ryan Reynolds: ei todellakaan,  Ryan Gosling: ei kiitos, Channing Tatum: no hänessä on jotain karismaa, mutta liian lihaksikas mulle, nuorta Johnny Deppiä: ihan baby face, vanhemmiten kyllä karismaattinen, nuorta Brad Pittiä: liian Ken nukke. "

Eli jos edes näistä miehistä ei löydy sinulle ihannekuvaa, niin miksi suomalaisen pottunokan kannattaisi yrittää ketään? 

Olen ihastunut moneen suomalaiseen pottunokkaan. 

Vierailija
997/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sillä sä sen tinderissäkin selaat ja kukaan ei lue bioa vasta kun ollaan harkitsemassa onko tämä nyt tykkäys vaiko ei. "

En oo tinderissä. Mä tapasin mieheni irl.

Vierailija
998/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri näin. Ja sen takia varmaan nuoret miehet osaavat laskea 1+1, millaisia ominaisuuksia miehessä tulee olla, että nainen miehen haluaa.

Vierailija
999/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus, urheilullisuus ja naisten seurasta nauttiminen ovat ainakin noista sellaisia ominaisuuksia, joita voi harjoitella. Eivätkä ne kenestäkään yli-ihmistä tee, kyllä tuollaisia miehiä on olemassa. 

Onko siinä jotain ihmeellistä, että naiset viihtyvät tuollaisten miesten seurassa? Pitäisikö sitten viettää aikaa epävarmojen miesten kanssa, jotka vaikuttavat siltä etteivät viihdy naisten seurassa?

Äitini sanoi aikanaan, että todelliset naistenmiehet viihtyvät naisten seurassa. Heidän mielestään naiset ovat ihania. Ei ihme, että naisetkin viihtyvät tällaisten miesten seurassa. Nämä chadit sun muut eivät ole sellaisia. He eivät pidä naisista. Todellinen naistenmies ei tietenkään ole hyvä puoliso, sillä hänestä kaikki naiset ovat ihania. Hauskaa seuraa he kyllä ovat. 

Vierailija
1000/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Chad lähdetän nyt sienimetsään. Uliskoon tuo limapossu teorioitaan täällä vaikka maailman tappiin asti. Heippa!

T. Stacey