Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa haluaisi tutustua ihmiseen, joka syyttelee, on aggressiivinen ja yleistää sekä viljelee alatyylisiä sanoja kuten "pillu" tai "nussia".
Mutta siasta puhuminen ja muu miesten haukkuminen on ihanan fresh.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään "vittulimoja".
Yleistyksiä ei tarvitse tehdä kenestäkään.
Ai sä olet jo kuiva. Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Hänkö oli ainoa joka viestiketjussa kommentoi? Mitä tykkäykset sinusta tarkoittavat?
Sinä sen sijaan olet se yksi nainen joka on eri mieltä. Ymmärrätkö?n=1
Täällä toinen, n=2. Peukutin, koska minusta hän on vapaa valitsemaan sellaisen elämäntyylinkuin haluaa. Ei ole muilta pois.
Näin on. Ei ole väliä mitä muut tekevät. Mä en välitä yhdenillanjutuista.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavia nämä valitukset siitä, kuinka "kaikki naiset sitä ja tätä".
Ai, sinua ei kuitenkaan rasita kun miehistä puhutaan täällä samalla tavalla? Silloin olet víttulimat roiskuen innokkaasti mukana.
Lopeta jo. Tuo alatyylinen kielenkäyttösi kertoo syyn, miksi olet yksin.
Ja nyt mentiin taas henkilökohtaisuuksiin. Selvästi ei häiritse kun miehiä haukutaan ja kas, kuvittelet minun olevan yksin.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa onkin tullut esille se, miten ns. rumia naisia kohdellaan. He eivät kuitenkaan mene nettiin kirjoittelemaan vihapaskaa. Sen sijaan miehet - ei toki kaikki - menee siihen helpommin.
Minä väitän että näillä inceleillä on luonnehäiriöitä jo ennestään. Se naisen puute on vain tekosyy päästää luonnehäiriö valloilleen.
Persoonallisuushäiriöitä. Oikeasti olisi täyttä terapiakamaa, mutta kun mennään etsimään keskustelusivustolle vaan etsimään vahvistuksia noille saduille, sitä löytyy kyllä. Eikä täällä muiden sanomiset mitään paina, kun ne eivät tue niitä satuja.
M46
Kuvailit feministit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa haluaisi tutustua ihmiseen, joka syyttelee, on aggressiivinen ja yleistää sekä viljelee alatyylisiä sanoja kuten "pillu" tai "nussia".
Ihan uteliaisuudesta, minkä ikäinen olet?
Ymmärrän kyllä miksi naiset ei halua olla inselien kanssa tekemisissä.
en mäkään haluaisi sellaista tuttavapiiriini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinä on nainen, joka ei halua parisuhdetta vaan seksiä silloin tällöin. Mikä tuossa on sinusta outoa? Minä taas en tajua irtosuhteiden perään, joten siksi en sellaisia ole ikinä harrastanut enkä harrasta. Vaikka olisin sinkku, niin irtosuhteita minulla ei olisi.
Niinpä, joillekin naisille käy tuo. Mä en tykkää satunnaisista leikeistä. Parisuhteessa on hyvä olla.
Ja kun olette vähemmistö? Nyt taas koet oikeudeksesi puhua kaikkien naisten puolesta koska se sopii agendaasi todistaa miesten kokemukset ja näkemykset vääräksi.
Mä puhun MINUSTA ITSESTÄNI. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää tehdä juttu myös siitä mitä incelit odottaa naiselta!! Mulle sanoi eräs yli kolmekymppinen inkkeli, että hänen ikäiset naiset ei ole enää naisia vaan tätejä, joita kukaan ei halua. Halusi alle 22v tytön.
Mistä tiedät hänet inkkeliksi? Entä mistä tiedät hänen ikänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavia nämä valitukset siitä, kuinka "kaikki naiset sitä ja tätä".
Ai, sinua ei kuitenkaan rasita kun miehistä puhutaan täällä samalla tavalla? Silloin olet víttulimat roiskuen innokkaasti mukana.
Lopeta jo. Tuo alatyylinen kielenkäyttösi kertoo syyn, miksi olet yksin.
Ja nyt mentiin taas henkilökohtaisuuksiin. Selvästi ei häiritse kun miehiä haukutaan ja kas, kuvittelet minun olevan yksin.
Miksi?
Lue aiempi viestisi. Etkö mennyt henkilökohtaisuuksiin? Ja tiedän sinun olevan yksin, koska yksikään nainen ei jaksaisi tuollaista käytöstä. Sitä eivät näytä jaksavan miehetkään.
Vierailija kirjoitti:
Kovia ne chadit kun saa pojat jauhamaan samaa asiaa jossain vauvalla heti aamusta alkaen🤣
Pojat juu, ei yhtään tyttöjä keskustelussa.
Näin mällíränní uskottelee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt mikään uusi juttu ole. Ihmiset nyt haukkuvat toisiaan miten milloinkin. Mutta että joku jaksaa vetää siitä vuosikausia pulttia on melko outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kovia ne chadit kun saa pojat jauhamaan samaa asiaa jossain vauvalla heti aamusta alkaen🤣
Kyllä kun näitä juttuja lukee niin tulee mieleen, että eiköhän nämä kiukkuiset pojat ole itse ihastuneita näihin chadeihinsa. Kova pakkomielle heistä ainakin tuntuu olevan. Koskaan kuullutkaan yhdenkään naisen edes puhuvan mistään chadeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miehen ikä? Palstan naisten mukaan yli 30 -vuotiailla miehillä ei tee mitään, pappoja ovat.
Noin 30-45v. mies on nuori.
Huh huh ja vielä kerran huh huh! Olipa selkeä vastaus kysymykseen. Kerro nyt vaan rohkeasti se miehen ikä. Vai tarkoitatko että se on 30-45?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat juu, ei yhtään tyttöjä keskustelussa.
Näin mällíränní uskottelee itselleen.
Ymmärrä ny runkkunysväke, keskenään täällä jauhatte jossain akkojen palstalla, vitunmoista luuserimeininkiä🤣😂
Näitä chad-juttuja on niin vaikea uskoa todeksi, koska tätä ilmiötä ei vain kukaan näe oikeasti katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kun näitä juttuja lukee niin tulee mieleen, että eiköhän nämä kiukkuiset pojat ole itse ihastuneita näihin chadeihinsa. Kova pakkomielle heistä ainakin tuntuu olevan. Koskaan kuullutkaan yhdenkään naisen edes puhuvan mistään chadeista.
Tulisivat vaan rehdisti kaapista ulos
Incelien jutut ovat sekavia. Valitetaan, että naiset ovat vain rahan perässä ja samalla valitetaan kuinka tavallinen, hyvätuloinen DI-mies ei saa seuraa vaan naisia kiinnostavat vain rentut. Parisuhteessa olevia miehiä yleensä yhdistää se, että he liikkuvat ihmisten ilmoilla ja osaavat keskustella. Korkea koulutus ja raha voivat auttaa pariutumisessa, mutta siinä merkitsee enemmänkin vastuunotto ja määrätietoisuus elämässä, jotka ovat monelle viehättäviä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinä on nainen, joka ei halua parisuhdetta vaan seksiä silloin tällöin. Mikä tuossa on sinusta outoa? Minä taas en tajua irtosuhteiden perään, joten siksi en sellaisia ole ikinä harrastanut enkä harrasta. Vaikka olisin sinkku, niin irtosuhteita minulla ei olisi.
Niinpä, joillekin naisille käy tuo. Mä en tykkää satunnaisista leikeistä. Parisuhteessa on hyvä olla.
Ja kun olette vähemmistö? Nyt taas koet oikeudeksesi puhua kaikkien naisten puolesta koska se sopii agendaasi todistaa miesten kokemukset ja näkemykset vääräksi.
Mä puhun MINUSTA ITSESTÄNI. Ymmärrätkö?
Ketjussa ja ilmiössä ei puhuta SINUSTA. Ymmärrätkö. Et voi kumota ilmiötä kertomalla ettet sinä tee tai ajattele noin.
Sama kun sanoisin ettei rasismia ole koska en koe sitä. Seuraava puheenaihe koska nyt rasismi on todistetusti pelkkä harhainen huhu.
Jaa tytötelläänkö sitö 22 vuotiaita. Selvää naisvihaa. Totta kuitenkin on ettei yli 30 vuotias ole enää lisääntymiskykyinen.