Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
741/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia nämä valitukset siitä, kuinka "kaikki naiset sitä ja tätä".

Vierailija
742/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollainhan näiden syrjäytyneiden miesten pitää selittää se, että eivät ole kelvanneet parisuhteeseen. Syytetään sitten Chadia, joka vie kaikki naiset= max 25- vuotiaat missit. 

Niinpä, kun muut naiset onkin sitten ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.

Niin, siinä on nainen, joka ei halua parisuhdetta vaan seksiä silloin tällöin. Mikä tuossa on sinusta outoa? Minä taas en tajua irtosuhteiden perään, joten siksi en sellaisia ole ikinä harrastanut enkä harrasta. Vaikka olisin sinkku, niin irtosuhteita minulla ei olisi.

Jep, sama juttu. Ja koska molemmat miehet, joiden kanssa olen bileiden jälkeen nussinut, ovat menneet naimisiin kanssani, pitää varmaan vetää tästä se päätelmä, että nykyinenkin vieressä sohvalla heräilevä mies on metsästäjänsilmäinen kalsarimalli -Chad. Vai siristeleekö se kieltäydyttyään moniteholaseista eikä ole vielä pukenut päälle. 

Vierailija
744/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä pojat jutut. Käykää vähän haukkaamassa raitista ilmaa niin aivot saavat happea, kun puutetta näyttää siitä olevan.

Aijai... pojittelua. Se on miesvihaa. Ja jokainen tykkäys on lisää miesvihaa.

Kyllä minä kuule pojittelen teitä kakaroita. Ei nuo ole aikuisen miehen juttuja mitä täällä viljelette. 

Kun vähän kasvatte lähemmäs tätä miehen ikää niin ymmärrätte kuinka lapsellisia teidän vikinät täällä on.

Mikä on miehen ikä? Palstan naisten mukaan yli 30 -vuotiailla miehillä ei tee mitään, pappoja ovat.

Miehen iän saavuttaa sillon kuin osaa käyttäytyä kuin mies, eikä kiukutteleva kakara. 

Vierailija
745/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä pojat jutut. Käykää vähän haukkaamassa raitista ilmaa niin aivot saavat happea, kun puutetta näyttää siitä olevan.

Kyllä minä kuule pojittelen teitä kakaroita. Ei nuo ole aikuisen miehen juttuja mitä täällä viljelette. 

Kun vähän kasvatte lähemmäs tätä miehen ikää niin ymmärrätte kuinka lapsellisia teidän vikinät täällä on.

Niinhän sinä pojittelet. Kakaroita täällä ei ole, joten osoitat käytökselläsi miesvihasi.

Oikeasti, tutustu siihen vihapyramidiin ja opi asioita.

Opettele sinä käytöstapoja kun keskustelet ihmisten kanssa

Aiheesta keskusteluko on kiukuttelua? No nyt on taas "mies" panemassa parastaan. Tuolleen hiljennät vaimosikin? Vai käytätkö vähän voimaakin?

Vierailija
746/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.

Naiset: 

"Sanotaan jotain, mutta tehdään toisin."

Tuo oli yksi nainen. _Yksi_ nainen. Minä olen mieluummin mieheni kanssa parisuhteessa kuin randomien pantavana sinkkuna. Tuon _yhden_ (n=1) naisen mielipide myös saattaa muuttua joskus tulevaisuudessa, ja se on ihan sallittua.

Niin se naisen mielipide muuttuu kun kaivataan sitä aisuria, kun ei paremmille kelpaa. Tai tarvitaan elättäjää sille Playdoh-koneelle, josta ex-jännämies isä ei pidä huolta.

Vierailija
747/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: 

Taas on hienosti niputettu naiset yhdeksi ryhmäksi, joka toimii aina ja kaikkialla täysin identtisesti.

Jep, vain miehistä saa puhua yleistäen.

Vierailija
748/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa valitusta uudella nimellä. Olemme taantuneet menneeseen. 

Vierailija
749/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun naisella ei ole argumentteja viestiä vastaan, mennään henkilökohtaisuuksiin.

Näin tämä miesvihapalsta toimii."

Ei minulla todellakaan ole mitään argumentteja, olet oikeassa. En jaksa riidellä näin kauniina sunnuntaiaamuna jonkun hyvin vihaisen miehen kanssa, joka puhuu porsimisista. Täällä oikeassa elämässä aamu on hyvin leppoisaa aamukahvilla istuskellessa ja näitä juttujasi ihmetellessä.

Jos naiset tekevät lapsia sioille niin mitäs muuta se on kuin porsimista?

Jätä se sika, hihihihihi

Minä synnytin omani. Oikein fiksuja nuoria heistä kasvoikin. 

Mutta heidän isänsä ol

Ai, minäkö vänkään? MInusta sinä yrität keinolla millä hyvänsä saada minua provosoitumaan. En aio suoda sinulla sitä iloa. Mieheni on lastemme biologinen isä. Nuorten seurustelusta tiedän aika paljonkin, sillä he kertovat ihan itse elämästään minulle. En tiedä, miksi edes viitsin vastata sinulle, koska jotain vikaahan sinä haet joka ikisen kommentoijan viestistä.

Ei ehkä kannata viettää koko nuoruuttaan netissä tuntemattomia ihmisiä vihaten. Siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä, ei varsinkaan sinulle itsellesi. Toivotan sinulle parempaa päivänjatkoa, mieltä ja oloa.

Vierailija
750/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa onkin tullut esille se, miten ns. rumia naisia kohdellaan. He eivät kuitenkaan mene nettiin kirjoittelemaan vihapaskaa. Sen sijaan miehet - ei toki kaikki - menee siihen helpommin.

Minä väitän että näillä inceleillä on luonnehäiriöitä jo ennestään. Se naisen puute on vain tekosyy päästää luonnehäiriö valloilleen.

Vierailija
751/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: 

Tuo oli yksi nainen. _Yksi_ nainen. Minä olen mieluummin mieheni kanssa parisuhteessa kuin randomien pantavana sinkkuna. Tuon _yhden_ (n=1) naisen mielipide myös saattaa muuttua joskus tulevaisuudessa, ja se on ihan sallittua.

Hänkö oli ainoa joka viestiketjussa kommentoi? Mitä tykkäykset sinusta tarkoittavat?

Sinä sen sijaan olet se yksi nainen joka on eri mieltä. Ymmärrätkö? n=1

Vierailija
752/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miehen ikä? Palstan naisten mukaan yli 30 -vuotiailla miehillä ei tee mitään, pappoja ovat.

Tämäkin on totta, pian meillä on eräs ihana nainen kertomassa kuinka yli 30v miehen sperma on kelvotonta.

Vierailija
753/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se on mautonta?

Mitäs sitten olet mieltä kun naiset viljelevät "jätä se sika" niin paljon eri foorumeissa että asiasta tehdään jo tutkimustakin? Sekö on ok?

Minusta kaikkein mauttominta on puhua inceleistä, kun haukut miestä inc eliksi tau käytät sitä muuten se on sama kuin haukkuisit naista h ..raksi.

Tuon sanan käyttäminen silloin kun mies todellakin on omasta tahdostaan riippumatta ilman seksiä (siis ei koskaan saanut) on kuin vääntäisi veistä haavassa ja sirottelisi suolaa haavaan.

M

Se on edelleen miesten itsensä lanseeraama termi.

Vierailija
754/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä pojittelet. Kakaroita täällä ei ole, joten osoitat käytökselläsi miesvihasi.

Oikeasti, tutustu siihen vihapyramidiin ja opi asioita.

Opettele

Aiheesta keskusteluko on kiukuttelua? No nyt on taas "mies" panemassa parastaan. Tuolleen hiljennät vaimosikin? Vai käytätkö vähän voimaakin?

No siinäpä oli oikein tyylinäyte tästä keskustelustasi. Lapsellista provosointia nolla sisällöllä. 

Vierailija
755/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siinä on nainen, joka ei halua parisuhdetta vaan seksiä silloin tällöin. Mikä tuossa on sinusta outoa? Minä taas en tajua irtosuhteiden perään, joten siksi en sellaisia ole ikinä harrastanut enkä harrasta. Vaikka olisin sinkku, niin irtosuhteita minulla ei olisi.

Niinpä, joillekin naisille käy tuo. Mä en tykkää satunnaisista leikeistä. Parisuhteessa on hyvä olla.

Vierailija
756/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: 

Hänkö oli ainoa joka viestiketjussa kommentoi? Mitä tykkäykset sinusta tarkoittavat?

Sinä sen sijaan olet se yksi nainen joka on eri mieltä. Ymmärrätkö? n=1

Oikea kaava on 1n=h eli kaikki n=h.

Vierailija
757/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti elän jossain ihmeellisessä kuplassa. Tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana omassa perheessä, sukulaisissa, kaveriperheissä ja lasten kavereissa on hyvin paljon yhteenmuuttamisia, avioliiton solmimisia ja lasten syntymisiä. Yksikään miehistä ei ole mikään giga-chad.

Eilen Ylen telkkariuutisissa näytettiin sitä piirroskuvaa miehestä. Purskahdin nauramaan, sillä siinähän oli sarjakuvahahmo Hulk, vain vihreä väri puuttui. En ole ikinä koskaan missään kuullut naisten pitävän Hulkia seksikkäänä ja haluttavana, se lienee pikkupoikien juttu.

Ja jokainen noista sun kuplan naisista on ollut "Chadin" nussitttavana bileissä ja baari-illan jälkeen.

Siihen heillä on oikeus, älä ymmärrä väärin, mutta kyse on siitä että sen Chadin te ottaisitte jos saisitte. Ette saa joten "aikuistutte" ja muutat

Muutamat tutuistani ovat ruvenneet seurustelemaan 15-16-vuotiaina nykyisten miestensä kanssa. Minä olin liikkeellä myöhemmin, seurustelu alkoi vasta kun olin 18-vuotias. Suurimmalla osalla nykyinen parisuhde on alkanut parikymppisenä. Ja kas vain, niin on ollut myös monella tuntemallani nuorella. Kun yhteen on muutettu seurustelukumppanin kanssa parikymppisenä, niin missä välissä sitä olisi ehtinyt tai edes halunnut tuollaista epämuodostunutta piirroshahmoa?

Suoraan sanoen käyt sääliksi. Hakeudu terapiaan, sinä elät jossain sairaissa harhoissa, mutta itse et sitä näe.

Muutamat tutuistasi ja sinä... Ai että, kyllä tuolla nyt kumotaan maailmanlaajuinen näkemys naisten toimintamalleista. 

MItäs tilastokeskus sanoo asiasta suomessa?

Mitä piirroshahmoon tulee niin onko karikatyyri tuttu konsepti? Googlaa niin opit jotain uutta.

Vierailija
758/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli miesten pelipaikka on TEOT (kaikki naiset ovat aina kertoneet, että oma rakas näyttää paremmalta kuin muut, mutta miehet eivät tätä vieläkään usko eivätkä tätä dynamiikkaa ymmärrä) ja niitähän voi tehdä kuka tahansa."

Naisilla on huono itsetunto ja heille on sietämätöntä "hävitä" toiselle/toisille naisille kilpailu parhaista lisääntymis/pano/pariutumis -kumppaneista. Oiva esimerkki tästä on naisten mielestä klassinen moka, jossa mies hakee naista tanssimaan ja pakit saatuaan kysyy tämän vieruskaveria. Kaunis nainen ei muutu miesten mielestä naissiaksi, jos jostain syystä pakit saatuaan kysyy samasta seurueesta kakkosvaihtoa ehtoa. Kakkosvaihtoehto kiittää, kumartaa ja tuulettaa.

Nainen voi ylläpitää illuusiota tasostaan ja menestyksestään, kun näkee kumppaninsa paremman näköisenä kuin tämä onkaan. Eli ei ole joutunut tyytymään eli häviämään.

Samaan perustuu klassinen kettu ja pihlajanmarjat-muunnelma: "Itseasiassa useimpien mielestä hyvännäköiset mallipojat yms, eivät kiinnosta minua ollenkaan, vaan pidän persoonallisemman näköisistä miehistä."

Miehille, se että naiset käytöksellään osoittavat tälle paikan kiinnostavuuspyramidissa on arkipäivää ja elämää.

Vierailija
759/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta heidän isänsä oli sika. Jätit se ehkä, ja joku betamies kasvatti lapset fiksuksi nuoriksi.

Miksi aina luullaan että nainen jättää? 

Koska naiset vetoavat siihen tälläkin palstalla. :) Eihän se sikamies kykene edes eroa ottamaan.

Vierailija
760/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa haluaisi tutustua ihmiseen, joka syyttelee, on aggressiivinen ja yleistää sekä viljelee alatyylisiä sanoja kuten "pillu" tai "nussia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän