Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Jaahas, taasko se on miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli viettänyt viikonlopun pastalla raivoamassa muille mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollainhan näiden syrjäytyneiden miesten pitää selittää se, että eivät ole kelvanneet parisuhteeseen. Syytetään sitten Chadia, joka vie kaikki naiset= max 25- vuotiaat missit.
Niinpä, kun muut naiset onkin sitten ilmaa.
Olette ilmaa koska olitte jo 15 vuotiaana niiden nussittavana. Sori että kolmekymppisillä miehillä on preferenssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää tehdä juttu myös siitä mitä incelit odottaa naiselta!! Mulle sanoi eräs yli kolmekymppinen inkkeli, että hänen ikäiset naiset ei ole enää naisia vaan tätejä, joita kukaan ei halua. Halusi alle 22v tytön.
Jaa tytötelläänkö sitö 22 vuotiaita. Selvää naisvihaa. Totta kuitenkin on ettei yli 30 vuotias ole enää lisääntymiskykyinen.
Eihän miehet halua lapsia. Noin te itse olette sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä chad-juttuja on niin vaikea uskoa todeksi, koska tätä ilmiötä ei vain kukaan näe oikeasti katukuvassa.
Ei sitä muualla olekaan kuin näiden poikien omilla redpill (vai oliko se nyt black pill) -sivustoilla.
Eli netti kiinni pojilta ja ulos.
mutta ei, siellä nysvätessä ne päivät kuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.
Niin, siinä on nainen, joka ei halua parisuhdetta vaan seksiä silloin tällöin. Mikä tuossa on sinusta outoa? Minä taas en tajua irtosuhteiden perään, joten siksi en sellaisia ole ikinä harrastanut enkä harrasta. Vaikka olisin sinkku, niin irtosuhteita minulla ei olisi.
Jep, sama juttu. Ja koska molemmat miehet, joiden kanssa olen bileiden jälkeen nussinut, ovat menneet naimisiin kanssani, pitää varmaan vetää tästä se päätelmä, että nykyinenkin vieressä sohvalla heräilevä mies on metsästäjänsilmäinen kalsarimalli -Chad. Vai siristeleekö se kieltäydytty
Kas kas, molemmat miehet. Eikö se nyt olekaan niin että nainen valitsee kerralla oikein silloin 17 vuotiaana ja elää elämänsä onnellisena loppuun asti. Prisma sen todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinä on nainen, joka ei halua parisuhdetta vaan seksiä silloin tällöin. Mikä tuossa on sinusta outoa? Minä taas en tajua irtosuhteiden perään, joten siksi en sellaisia ole ikinä harrastanut enkä harrasta. Vaikka olisin sinkku, niin irtosuhteita minulla ei olisi.
Niinpä, joillekin naisille käy tuo. Mä en tykkää satunnaisista leikeistä. Parisuhteessa on hyvä olla.
Ja kun olette vähemmistö? Nyt taas koet oikeudeksesi puhua kaikkien naisten puolesta koska se sopii agendaasi todistaa miesten kokemukset ja näkemykset vääräksi.
Mä puhun MINUSTA ITSESTÄNI. Ymmärrätkö?
Ketjussa ja ilmiössä ei puhuta SINUSTA. Ymmärrätkö. Et voi kumota ilmiötä kertom
Eli täällä ei saa puhua yksilönä, mutta ei myöskään yleistäen. On se vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä pojat jutut. Käykää vähän haukkaamassa raitista ilmaa niin aivot saavat happea, kun puutetta näyttää siitä olevan.
Aijai... pojittelua. Se on miesvihaa. Ja jokainen tykkäys on lisää miesvihaa.
Kyllä minä kuule pojittelen teitä kakaroita. Ei nuo ole aikuisen miehen juttuja mitä täällä viljelette.
Kun vähän kasvatte lähemmäs tätä miehen ikää niin ymmärrätte kuinka lapsellisia teidän vikinät täällä on.
Mikä on miehen ikä? Palstan naisten mukaan yli 30 -vuotiailla miehillä ei tee mitään, pappoja ovat.
Miehen iän saavuttaa sillon kuin osaa käyttäytyä kuin mies, eikä kiukutteleva kakara.
Sinä ja muut naiset katsovat oikeudekseen määritellä kuinka mies käyttäytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä pojat jutut. Käykää vähän haukkaamassa raitista ilmaa niin aivot saavat happea, kun puutetta näyttää siitä olevan.
Aijai... pojittelua. Se on miesvihaa. Ja jokainen tykkäys on lisää miesvihaa.
Kyllä minä kuule pojittelen teitä kakaroita. Ei nuo ole aikuisen miehen juttuja mitä täällä viljelette.
Kun vähän kasvatte lähemmäs tätä miehen ikää niin ymmärrätte kuinka lapsellisia teidän vikinät täällä on.
Mikä on miehen ikä? Palstan naisten mukaan yli 30 -vuotiailla miehillä ei tee mitään, pappoja ovat.
Ehkä 20v naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa onkin tullut esille se, miten ns. rumia naisia kohdellaan. He eivät kuitenkaan mene nettiin kirjoittelemaan vihapaskaa. Sen sijaan miehet - ei toki kaikki - menee siihen helpommin.
Minä väitän että näillä inceleillä on luonnehäiriöitä jo ennestään. Se naisen puute on vain tekosyy päästää luonnehäiriö valloilleen.
Persoonallisuushäiriöitä. Oikeasti olisi täyttä terapiakamaa, mutta kun mennään etsimään keskustelusivustolle vaan etsimään vahvistuksia noille saduille, sitä löytyy kyllä. Eikä täällä muiden sanomiset mitään paina, kun ne eivät tue niitä satuja.
M46
Tai jos lukevat niin niitä ei uskota tai harhainen pää vääntää merkitykset ihan toiseksi.
vika kun tuntuu aina löytyvän muista kuin itsestäm40
Niin, on helpompi syyttää muita, kun tehdä itse omille ongelmille jotain.
M46
On aika jättää tämä ketju. Ei jaksa tuota pahuutta ja ilkeyttä muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää tehdä juttu myös siitä mitä incelit odottaa naiselta!! Mulle sanoi eräs yli kolmekymppinen inkkeli, että hänen ikäiset naiset ei ole enää naisia vaan tätejä, joita kukaan ei halua. Halusi alle 22v tytön.
Jaa tytötelläänkö sitö 22 vuotiaita. Selvää naisvihaa. Totta kuitenkin on ettei yli 30 vuotias ole enää lisääntymiskykyinen.
"Ja taas KAIKKI MIEHET luokitellaan yhteen nippuun. Tuo voi olla yhden miehen (1=m) mielipide! Se ei edusta KAIKKIA naisia van yhtä!!"
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa valitusta uudella nimellä. Olemme taantuneet menneeseen.
Niin... ilmiö on aina ollut olemassa ja aina tulee olemaan.
Ihan perus biologiaa.
Toki se pahenee koska suurin osa miehistä jäävää itsensä joten ulisijoiden suhteellinen osuus parisuhdetta haluavien joukossa kasvaa. Sehän on ainoa asia jonka naiset näkevät.
Miksi kaikki väyttävä, että chad-mies ei ole totta? Olenhan. En toki ei-kauniita naisia vie, jää muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkät keskenään jakaa legendaa ja uskoo kaiken. Maailmankuva vääristyy huolella. Mitään tekemistä todellisen elämän tai maailman kanssa
Tätä on tilattu ja tätä saadaan, kun isyys on ulkoistettu nettiin eli käytännössä huomiohakuisten, työttömien ja ilmaisalustojen ollessa kyseessä, luonnollisesti myös varattomien miesten tehtäväksi.
Tuollaisten miesten luokse nää meidän nuoret pojat kokoontuu, kun isänkaipuu on vahva, eikä nykymaailmassa ole edes ilmaisia harrastuksia, missä voisi käydä kylvettämässä mieltään tervemielisten isähahmojen läsnäolossa.
Ja edelleen:
Jos huomiota herättävän suuri osuus ikäluokasta on kiinnostunut vain ihmissuhteiden pinnallisesta osuudesta, eli siitä kuka näyttää parhaimmalta ja kuka pääsee le
Ilmiölle on tietysti vastavoimansa. Onhan netissä kaiken maailman jordanpetersoneja, jotka yrittävät kaapia netin hylätyt pojat luokseen. Että olisi joku muukin, joka nyrkkivakioi ja jäsentää elämää, kuin ne netin räkälöiden huumehörhöt ja häiriintyneet.
Mutta sitten taas. Jos isyyden konseptia ei ole, ja lapset on vaan naisten juttu, ja oppi-isätkin löytää netistä eikä ulkomaailmasta, niin...
... kuka jättää todennäköisimmin lapset tekemättä?
... millaiseksi mieskuva supistuu?
... millaiset miehet saavat lapsia tässä kuviossa?
"Sinä ja muut naiset katsovat oikeudekseen määritellä kuinka mies käyttäytyy?"
Käyttäydy miten käyttäydyt. Mutta jos käyttäytyy kuinkakara, kyseessä todennäköisesti on kakara. Niin, että minkä ikäinen sinä olitkaan?
Irtosuhteita harrastavat naiset ovat vähemmistö. Enemmistö naisista ei halua irtosuhdetta minkään näköisen miehen kanssa. Miehist taas 99,99% on irtosuhteiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Näitä chad-juttuja on niin vaikea uskoa todeksi, koska tätä ilmiötä ei vain kukaan näe oikeasti katukuvassa.
Laitoin omille pojille viestiä ja kysyin tietävätkö mikä on chad. Toinen vastasi, että nettialustoilla pyörivien syrjäytyneiden miesten luoma hahmo ja toinen vastasi, että valtio Keksi-Afrikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.
Jep, sama juttu. Ja koska molemmat miehet, joiden kanssa olen bileiden jälkeen nussinut, ovat menneet naimisiin kanssani, pitää varmaan vetää tästä se päätelmä, että nykyinenkin vieressä sohvalla heräilevä mies on metsästäjänsilmäinen kalsari
Kas kas, molemmat miehet. Eikö se nyt olekaan niin että nainen valitsee kerralla oikein silloin 17 vuotiaana ja elää elämänsä onnellisena loppuun asti. Prisma sen todistaa.
Ei, se ei todellakaan ole niin. Ensinnäkään 17-v ei ole nainen, eikä edes 21-v:n valinta mennyt ekalla kertaa oikein. Aika harvalla menee. Veikkaan, että ex olisi aivan samaa mieltä. Suosittelen kuitenkin Prismassa käyntiä, taidat elää aivan liikaa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja taas KAIKKI MIEHET luokitellaan yhteen nippuun. Tuo voi olla yhden miehen (1=m) mielipide! Se ei edusta KAIKKIA naisia van yhtä!!"
Sori osa käännöksestä jäi vajaaksi. Jäi osa alkuperäisestä naisten itkusta loppuun.
Ei sitä muualla olekaan kuin näiden poikien omilla redpill (vai oliko se nyt black pill) -sivustoilla.