Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy ainakaan katukuvassa. Naisilla ei ole niin hyvää miesmakua, että ottaisivat tällaisen Chadin. Naisille kelpaa joku aikuinen löllerötavis teinivaatteissa tai joku bodattu kaljupää tatskaheebo, jolla ei ole mitään fiksua sanottavaa. Näitä näkee naisten kanssa.
Ei se saa sitä Chadia... sä et tunnu tajuavan.
Naiset käy nussittavana tuollaisen Chadin kanssa. Se on se mitä naiset haluaisivat jos saisivat. Kaikille ei noita riitä, joten nainen "aikuistuu ja kypsyy" , mikä on koodisana sille että nainen alkaa katselemaan sen tasoisia miehiä joita ehkä saa parisuhteeseenkin. Kyllä siellä on jokunen simp jonossa naisen oven ulkopuolella, jos vaikka jälkiliukkaille pääsisi.
Syntyvyyden romahtaminen johtuu osin siitä, ettei suurin osa miehistä ole n
Minä olen satavarma, että netissä on kokonaisia muutaman ellei jopa satojen miesten yhteisö, jossa ne yhteisön piirteet selittävät montakin asiaa, mukaan luettuna huonon naismenestyksen 😅
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, taas tätä samaa ulinaa. Kyllä, jotkut peräkammarin pojat eivät enää saa naista kuten joskus on saanut, kun samalta tai naapurikylältä oli pakko naisten valita vain joku.
Muuten mennään ihan samalla kaavalla kuin aiemmin. Joo, eroja tulee enemmän kuin aiemmin, mutta myös uusia suhteita solmitaan.
Paitsi ettei täällä ulista vaan keskustellaan faktoista.
EIkä kaavasi päde enää. joku 70% alle 35v miehistä jenkeissä on sinkkuja. Tuosta massasta suurin osa ei hae parisuhdetta, ei edes pelkkää seksisuhdetta. He ovat jäävänneet itsensä pariutumisleikkien ulkopuolelle. Suomessa näkyy sama ilmiö, vaikka naiset ivallisesti puhuvatkin koneen äärelle jumiutuvista reppanoista. Kas kun niillä on työpaikat ja koulutus kunnossa, ja ainoastaan nainen on se mikä ei liiemmin kiinnosta.
Ette tunnu ymmärtävän että on hyviä miehiä jotka naivisti vielä uskovat rakkauteen ja parisuhteisiin. Näille tulee isku päin naamaa myöhemmin mutta se on osa elämää. SItten se toinen porukka joka haluaa naisen on ne jotka ei oikein pärjää yksinään. Tarvitaan se siivooja, kokki ja vuoteenlämmittäjä. Just se rooli mitä naiset ei oikein haluaisi vuonna 2024. Noista sitten ulistaan ja selitetään kuinka kaikki miehet ovat sikoja... paitsi että "vain" osa niistä miehistä jotka ovat saatavillanne ovat sikoja. Suurin osa miehistä on poissa pelistä koska niillä menee oikein hyvin ja rehellisesti... nainen ei tuo mitään positiivista heidän elämäänsä. Nainen on pelkkä riski.
Mutta naiset ovat edelleen kaikkimassa jalustallaan... palvokaa vulvaani on se sama kaava kuin ennenkin.
Tsemppiä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä pojat jutut. Käykää vähän haukkaamassa raitista ilmaa niin aivot saavat happea, kun puutetta näyttää siitä olevan.
Aijai... pojittelua. Se on miesvihaa. Ja jokainen tykkäys on lisää miesvihaa.
Kyllä minä kuule pojittelen teitä kakaroita. Ei nuo ole aikuisen miehen juttuja mitä täällä viljelette.
Kun vähän kasvatte lähemmäs tätä miehen ikää niin ymmärrätte kuinka lapsellisia teidän vikinät täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy ainakaan katukuvassa. Naisilla ei ole niin hyvää miesmakua, että ottaisivat tällaisen Chadin. Naisille kelpaa joku aikuinen löllerötavis teinivaatteissa tai joku bodattu kaljupää tatskaheebo, jolla ei ole mitään fiksua sanottavaa. Näitä näkee naisten kanssa.
Naiset käy nussittavana tuollaisen Chadin kanssa. Se on se mitä naiset haluaisivat jos saisivat. Kaikille ei noita riitä, joten nainen "aikuistuu ja kypsyy" , mikä on koodisana sille että nainen alkaa katselemaan sen tasoisia miehiä joita ehkä saa parisuhteeseenkin. Kyllä siellä on jokunen simp jonossa naisen oven ulkopuolella, jos vaikka jälkiliukkaille pääsisi.
Syntyvyyden romahtaminen
Minä olen satavarma, että netissä on kokonaisia muutaman ellei jopa satojen naisten yhteisö, jossa ne yhteisön piirteet selittävät montakin asiaa, mukaan luettuna naisten huonon ura- ja palkkakehityksen miehiin verrattuna 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun naisella ei ole argumentteja viestiä vastaan, mennään henkilökohtaisuuksiin.
Näin tämä miesvihapalsta toimii."
Ei minulla todellakaan ole mitään argumentteja, olet oikeassa. En jaksa riidellä näin kauniina sunnuntaiaamuna jonkun hyvin vihaisen miehen kanssa, joka puhuu porsimisista. Täällä oikeassa elämässä aamu on hyvin leppoisaa aamukahvilla istuskellessa ja näitä juttujasi ihmetellessä.
En ole tuo jolle vastasit mutta eihän tuo ollut vihainen kirjoitus vaan hieman humoristinen kuvaus todellisuudesta.
No, ehkä minulla on huono huumorintaju sitten, voihan se olla niinkin. Mutta se, että nainen "porsii" on minusta melko mautonta.
Ai se on mautonta?
Mitäs sitten olet mieltä kun naiset viljelevät "jätä se sika" niin paljon eri foorumeissa että asiasta tehdään jo tutkimustakin? Sekö on ok?
Incelit on kuin kädettömiä ja jalattomia ihmisiä altaassa väittämässä toisilleen, että vain sellaiset ihmiset, joilla on neljä paria käsiä ja kuusi paria jalkoja osaavat uida.
Minä ilmeisesti elän jossain ihmeellisessä kuplassa. Tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana omassa perheessä, sukulaisissa, kaveriperheissä ja lasten kavereissa on hyvin paljon yhteenmuuttamisia, avioliiton solmimisia ja lasten syntymisiä. Yksikään miehistä ei ole mikään giga-chad.
Eilen Ylen telkkariuutisissa näytettiin sitä piirroskuvaa miehestä. Purskahdin nauramaan, sillä siinähän oli sarjakuvahahmo Hulk, vain vihreä väri puuttui. En ole ikinä koskaan missään kuullut naisten pitävän Hulkia seksikkäänä ja haluttavana, se lienee pikkupoikien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun naisella ei ole argumentteja viestiä vastaan, mennään henkilökohtaisuuksiin.
Ei minulla todellakaan ole mitään argumentteja, olet oikeassa. En jaksa riidellä näin kauniina sunnuntaiaamuna jonkun hyvin vihaisen miehen kanssa, joka puhuu porsimisista. Täällä oikeassa elämässä aamu on hyvin leppoisaa aamukahvilla istuskellessa ja näitä juttujasi ihmetellessä.
Jos naiset tekevät lapsia sioille niin mitäs muuta se on kuin porsimista?
Jätä se sika, hihihihihi
Minä synnytin omani. Oikein fiksuja nuoria heistä kasvoikin.
Mutta heidän isänsä oli sika. Jätit se ehkä, ja joku betamies kasvatti lapset fiksuksi nuoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyyden romahtaminen
Minä olen satavarma, että netissä on kokonaisia muutaman ellei jopa satojen miesten yhteisö, jossa ne yhteisön piirteet selittävät montakin asiaa, mukaan luettuna huonon naismenestyksen 😅
Ai vähän sama kuin 6B4T naisten yhteisönä? Sanotko että niillä on huono miesmenestys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä pojat jutut. Käykää vähän haukkaamassa raitista ilmaa niin aivot saavat happea, kun puutetta näyttää siitä olevan.
Kyllä minä kuule pojittelen teitä kakaroita. Ei nuo ole aikuisen miehen juttuja mitä täällä viljelette.
Kun vähän kasvatte lähemmäs tätä miehen ikää niin ymmärrätte kuinka lapsellisia teidän vikinät täällä on.
Kuules vaari se että sun nivelet narskuu ei ole enää mikään miehen merkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit mutta eihän tuo ollut vihainen kirjoitus vaan hieman humoristinen kuvaus todellisuudesta.
No, ehkä minulla on huono huumorintaju sitten, voihan se olla niinkin. Mutta se, että nainen "porsii" on minusta melko mautonta.
Ai se on mautonta?
Mitäs sitten olet mieltä kun nai
Naisista löytyy paljon pahempia haukkumasanoja. En minä siitäkään jaksa noin kovasti itseeni ottaa.
Jätkät keskenään jakaa legendaa ja uskoo kaiken. Maailmankuva vääristyy huolella. Mitään tekemistä todellisen elämän tai maailman kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä pojittelet. Kakaroita täällä ei ole, joten osoitat käytökselläsi miesvihasi.
Oikeasti, tutustu siihen vihapyramidiin ja opi asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on mautonta?
Mitäs sitten olet mieltä kun nai
Miehet ne huutaa tuota jätä se sikaa ihan jokaiseen keskusteluun olipa aiheena lemmikin käytöshäiriö tai työhaastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset tekevät lapsia sioille niin mitäs muuta se on kuin porsimista?
Jätä se sika, hihihihihi
Minä synnytin omani. Oikein fiksuja nuoria heistä kasvoikin.
Mutta heidän isänsä oli sika. Jätit se ehkä, ja joku betamies kasvatti lapset fiksuksi nuoriksi.
Ei mieheni ole sika. Hän on Mies, joka kasvatti lapsensa yhdessä kanssani fiksuiksi nuoriksi. Ja näillä nuorilla on nyt omat seurustelusuhteensa kuten heidän ystävilläänkin. Että eiköhän tämä ole normaalimpaa kuin tuo sinun vihakuplasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmeisesti elän jossain ihmeellisessä kuplassa. Tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana omassa perheessä, sukulaisissa, kaveriperheissä ja lasten kavereissa on hyvin paljon yhteenmuuttamisia, avioliiton solmimisia ja lasten syntymisiä. Yksikään miehistä ei ole mikään giga-chad.
Eilen Ylen telkkariuutisissa näytettiin sitä piirroskuvaa miehestä. Purskahdin nauramaan, sillä siinähän oli sarjakuvahahmo Hulk, vain vihreä väri puuttui. En ole ikinä koskaan missään kuullut naisten pitävän Hulkia seksikkäänä ja haluttavana, se lienee pikkupoikien juttu.
Ja jokainen noista sun kuplan naisista on ollut "Chadin" nussitttavana bileissä ja baari-illan jälkeen.
Siihen heillä on oikeus, älä ymmärrä väärin, mutta kyse on siitä että sen Chadin te ottaisitte jos saisitte. Ette saa joten "aikuistutte" ja muutatte yhteen sen tylsän tyypin kanssa. Sit jos ei ole niin tylsä niin kas, se hakkaa.
Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.
No se on hänen valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on ma
Naisista löytyy paljon pahempia haukkumasanoja. En minä siitäkään jaksa noin kovasti itseeni ottaa.
Yhä edelleen... jos kerran naiset pariutuvat ja tekevät lapsia sioille, sitä kutsutaan porsimiseksi.
Ja tietysti naisista on pahempia haukkumasanoja. Ainahan se on kilpailu kuinka naiset ovat pahempia uhreja kaikessa joten miehet eivät saisi edes puhua omista ongelmistaan.