Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
721/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.

Niin, siinä on nainen, joka ei halua parisuhdetta vaan seksiä silloin tällöin. Mikä tuossa on sinusta outoa? Minä taas en tajua irtosuhteiden perään, joten siksi en sellaisia ole ikinä harrastanut enkä harrasta. Vaikka olisin sinkku, niin irtosuhteita minulla ei olisi.

Vierailija
722/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkät keskenään jakaa legendaa ja uskoo kaiken. Maailmankuva vääristyy huolella. Mitään tekemistä todellisen elämän tai maailman kanssa

Mitä tuossa on vääristynyttä? Kun asiasta mainitsee vähän eri sävyyn, todetaan nauraen että sehän on totta jo leikkitarhasta, toiset nyt vain on suositumpia kuin toiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun naisella ei ole argumentteja viestiä vastaan, mennään henkilökohtaisuuksiin.

Näin tämä miesvihapalsta toimii."

Ei minulla todellakaan ole mitään argumentteja, olet oikeassa. En jaksa riidellä näin kauniina sunnuntaiaamuna jonkun hyvin vihaisen miehen kanssa, joka puhuu porsimisista. Täällä oikeassa elämässä aamu on hyvin leppoisaa aamukahvilla istuskellessa ja näitä juttujasi ihmetellessä.

En ole tuo jolle vastasit mutta eihän tuo ollut vihainen kirjoitus vaan hieman humoristinen kuvaus todellisuudesta.

No, ehkä minulla on huono huumorintaju sitten, voihan se olla niinkin. Mutta se, että nainen "porsii" on minusta melko mautonta.

Ai se on ma

Miehet ne huutaa tuota jätä se sikaa ihan jokaiseen keskusteluun olipa aiheena lemmikin käytöshäiriö tai työhaastattelu.

Ai niinkö?

https://www.utupub.fi/handle/10024/151516

Tässä tutkimuksessa selvitetään tietyn verkkokeskustelun osa-alueen toimintaa sen käyttäjiensä kokemana sukupuolittuneessa verkkoyhteisössä. Verkkoyhteisönä on Facebookin ryhmä nimeltä Naistenhuone. Tutkimuksessa perehdytään siihen, millaista on Naistenhuoneella kokoontuvien naisten yhteisöllisyys, millaisia piirteitä Naistenhuone saa käyttäjiensä kokemuksen mukaan sekä mitkä tekijät heikentävät ja vahvistavat yhteisöllisyyttä.

Vierailija
724/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein.

Nuoret on ihan oikeilla jäljillä, ihan sama mitä täällä mammat puhua lässyttää. Naiset on keskimäärin pinnallista porukkaa aivan kuten miehet, mutta vähän eri tavalla. Ulkonäöllä on valtava vaikutus elämän kulkuun, kannattaa maksimoida se mitä pystyy parhaimpansa mukaan.

Olin ennen semmonen 183cm 70kg normijantteri. Luin filosofiaa ja sarjakuvia. Eipä paljoa naisia kiinnostanut.

Aloin nostamaan, syömään terveellisesti ja kunnolla, kiinnostuin tarkemmin muodista ja sosiaalisista taidoista, uusin uuden kehonkoostumuksen myötä koko vaatekaapin, sijoitin tuoksuihin yms.

Ero on kun yö ja päivä. Vanhemmat naiset tulee flirttailemaan junissa. Kassaneidit hymyilee ja ujostelee. Naiset on itse tulleet juttelemaan ja utelemaan. Treffejä ja extempore-seuraa löytyy helposti.

Kannattaa sijottaa itteensä. Siitä tuossa hommassa on kysymys.

Siis tekiks Eppu Normaali sen biisin susta?

Vierailija
725/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy ainakaan katukuvassa. Naisilla ei ole niin hyvää miesmakua, että ottaisivat tällaisen Chadin. Naisille kelpaa joku aikuinen  löllerötavis teinivaatteissa tai joku bodattu kaljupää tatskaheebo, jolla ei ole mitään fiksua sanottavaa. Näitä näkee naisten kanssa. 

Ei se saa sitä Chadia... sä et tunnu tajuavan.

Naiset käy nussittavana tuollaisen Chadin kanssa. Se on se mitä naiset haluaisivat jos saisivat. Kaikille ei noita riitä, joten nainen "aikuistuu ja kypsyy" , mikä on koodisana sille että nainen alkaa katselemaan sen tasoisia miehiä joita ehkä saa parisuhteeseenkin. Kyllä siellä on jokunen simp jonossa naisen oven ulkopuolella, jos vaikka jälkiliukkaille pääsisi.

Syntyvyyden romahtaminen

Ja mitä opimme tästä:

Ihmisillä on suhteellisen hyvä käsitys tasostaan. Silti kaikki tekevät yliampuvia swaippauksia. K a i k k i. 

Jos saat matcheja mutta matchannut ei kirjoita sulle viestiä, hän olettaa sinun olevan yli oman tasonsa ja aloite jää (hyi miten tasotermien käyttö kylmää) parempitasoisen tehtäväksi. 

Pitkät viestit kielivät kiinnostuksesta. 

Miten olla proaktiivinen:

Swaippaile miten mielit.

Oma kiinnostuksesi aste = kuinka pitkiä viestejä kirjoitat. 

Oma epämukavuutesi määrä = kuinka lyhyitä viestejä kirjoitat. 

Vierailija
726/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteroni korvaushoidon alettua (ihan lääketieteellisillä annoksilla ja veripitoisuuksilla) kehoni muuttui lyhyessä ajassa melko radikaalisti. Jo vuosien salipuurtaminrn alkoi yhtäkkiä näkyä. Lantio kapeni n. 10 cm ( jos yritin sitä aiemmin ns. laihduttamalla, niin vähätkin lihakset sulivat ja mahaläski jäi silti) ja rintakehä kasvoi 5 cm. Housut putoo ja paidat kiristää ja verisuonet pullottaa hauiksissa.Hartiat leveni ja niska paksuutui ja pakarat pyöristyi vaikka en edes niitä kovin kohdennetusti treenaa.

Naisten huomiossa tapahtui uskomaton muutos, ennen olin täysin ilmaa, nyt huomaan yhä useamman naisen katsovan minua.

Ihan vaan tälläinen yksittäiskokemus.

Pakko tulla kommentoimaan: 13 alapeukkua eli kokemukseni on siis väärä, vaikka itse totean kyseessä olevan yksittäistapaus. Jos nainen olisi kirjoittanut "Kun laitoin tekotissit, miehet alkoivat selvästi huomata minut" monta alapeukkua olisi tullut (miehiltä)?

Auttaako, jos totean, että olen yli 60-vuotias? Ja, että oltuani baarielämässä enemmän tai vähemmän aktiivisesti, mutta aina kiinnostuneena naisseurasta 42 vuotta, toistan 42 vuotta, käytännössä ilmaa naisille, niin nyt tapahtuneen muodonmuutoksen jälkeen baarissa (myönnettäköön hieman päihtynyt brittituristi, mutta erittäin ns. mukiinmenevän näköinen  alle 50 vuotias, juuri sellainen nuorten miesten toive milf) nainen lähestyi minua oma-aloitteisesti baaritiskillä ja halusi tarjota minulle drinkin. Vastaanoloisen daamit löytävät yleensä mielenkiintoista katsottavaa tasan toisesta suunnasta kuin missä minä olen, jos olen jotain ns. silmäpeliä yrittänyt.

Vierailija
727/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan täällä oli lanka missä nainen kirjoitti että mieluummin on sinkkuna ja panettaa itseään komeilla miehillä silloin tällöin vaikkei he suhteeseen häntä kelpuuta kuin olisi taviksen kanssa suhteessa. Ja peukutuksia tuli paljon.

Naiset: 

"Sanotaan jotain, mutta tehdään toisin."

Vierailija
728/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä pojat jutut. Käykää vähän haukkaamassa raitista ilmaa niin aivot saavat happea, kun puutetta näyttää siitä olevan.

Aijai... pojittelua. Se on miesvihaa. Ja jokainen tykkäys on lisää miesvihaa.

Kyllä minä kuule pojittelen teitä kakaroita. Ei nuo ole aikuisen miehen juttuja mitä täällä viljelette. 

Kun vähän kasvatte lähemmäs tätä miehen ikää niin ymmärrätte kuinka lapsellisia teidän vikinät täällä on.

Niinhän sinä pojittelet. Kakaroita täällä ei ole, joten osoitat käytökselläsi miesvihasi.

Oikeasti, tutustu siihen vihapyramidiin ja opi asioita.

Opettele sinä käytöstapoja kun keskustelet ihmisten kanssa. Jos et halua olla nulikka, älä käyttäydy kuin nulikka.

Jos omat pojat suoltaisivat samanlaista sontaa mitä te täällä, olisin täysin epäonnistunut isänä. Te sen sijaan ette tunnut edes osaavan hävetä tuota kakaroille kuuluvaa kiukuttelua mitä täällä pidätte.

Vierailija
729/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on mautonta?

Mitäs sitten olet mieltä kun naiset viljelevät "jätä se sika" niin paljon eri foorumeissa että asiasta tehdään jo tutkimustakin? Sekö on ok?

Minusta kaikkein mauttominta on puhua inceleistä, kun haukut miestä inc eliksi tau käytät sitä muuten se on sama kuin haukkuisit naista h ..raksi.

Tuon sanan käyttäminen silloin kun mies todellakin on omasta tahdostaan riippumatta ilman seksiä (siis ei koskaan saanut) on kuin vääntäisi veistä haavassa ja sirottelisi suolaa haavaan.

M

Vierailija
730/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun naisella ei ole argumentteja viestiä vastaan, mennään henkilökohtaisuuksiin.

Näin tämä miesvihapalsta toimii."

Ei minulla todellakaan ole mitään argumentteja, olet oikeassa. En jaksa riidellä näin kauniina sunnuntaiaamuna jonkun hyvin vihaisen miehen kanssa, joka puhuu porsimisista. Täällä oikeassa elämässä aamu on hyvin leppoisaa aamukahvilla istuskellessa ja näitä juttujasi ihmetellessä.

Jos naiset tekevät lapsia sioille niin mitäs muuta se on kuin porsimista?

Jätä se sika, hihihihihi

Minä synnytin omani. Oikein fiksuja nuoria heistä kasvoikin. 

Mutta heidän isänsä oli sika. Jätit se ehkä, ja joku betamies kasvatti l

Ei mieheni ole sika. Hän on Mies, joka kasvatti lapsensa yhdessä kanssani fiksuiksi nuoriksi. Ja näillä nuorilla on nyt omat seurustelusuhteensa kuten heidän ystävilläänkin. Että eiköhän tämä ole normaalimpaa kuin tuo sinun vihakuplasi. 

Kasvatti lapsenne, mutta ei siittänyt niitä.

Mitä taas normaaliin tulee niin erotilastot ja väkivaltatilastot kertovat kuinka olet väärässä. Tykkäätte viitata niihin aina kun haluatte haukkua miehiä. Miksi vetoat omaan kuplaasi (josta et edes voi sanoa mitään koska et sinä siellä seurustele lapsesi ystävien kanssa) nyt kun tulee tarve alkaa kiistämään asioita?

Taidat vain vähgätä vänkäämisen ilosta. 

Vierailija
731/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän on nyt aivan eri asia.

Vierailija
732/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: 

Taas on hienosti niputettu naiset yhdeksi ryhmäksi, joka toimii aina ja kaikkialla täysin identtisesti.

Vierailija
733/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: 

Tuo oli yksi nainen. _Yksi_ nainen. Minä olen mieluummin mieheni kanssa parisuhteessa kuin randomien pantavana sinkkuna. Tuon _yhden_ (n=1) naisen mielipide myös saattaa muuttua joskus tulevaisuudessa, ja se on ihan sallittua.

Vierailija
734/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä pojat jutut. Käykää vähän haukkaamassa raitista ilmaa niin aivot saavat happea, kun puutetta näyttää siitä olevan.

Aijai... pojittelua. Se on miesvihaa. Ja jokainen tykkäys on lisää miesvihaa.

Kyllä minä kuule pojittelen teitä kakaroita. Ei nuo ole aikuisen miehen juttuja mitä täällä viljelette. 

Kun vähän kasvatte lähemmäs tätä miehen ikää niin ymmärrätte kuinka lapsellisia teidän vikinät täällä on.

Mikä on miehen ikä? Palstan naisten mukaan yli 30 -vuotiailla miehillä ei tee mitään, pappoja ovat.

Vierailija
735/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmeisesti elän jossain ihmeellisessä kuplassa. Tässä viimeisen kymmenen vuoden aikana omassa perheessä, sukulaisissa, kaveriperheissä ja lasten kavereissa on hyvin paljon yhteenmuuttamisia, avioliiton solmimisia ja lasten syntymisiä. Yksikään miehistä ei ole mikään giga-chad.

Eilen Ylen telkkariuutisissa näytettiin sitä piirroskuvaa miehestä. Purskahdin nauramaan, sillä siinähän oli sarjakuvahahmo Hulk, vain vihreä väri puuttui. En ole ikinä koskaan missään kuullut naisten pitävän Hulkia seksikkäänä ja haluttavana, se lienee pikkupoikien juttu.

Ja jokainen noista sun kuplan naisista on ollut "Chadin" nussitttavana bileissä ja baari-illan jälkeen.

Siihen heillä on oikeus, älä ymmärrä väärin, mutta kyse on siitä että sen Chadin te ottaisitte jos saisitte. Ette saa joten "aikuistutte" ja muutatte yhteen sen tylsän tyypin kanssa. Sit jos ei ole

Muutamat tutuistani ovat ruvenneet seurustelemaan 15-16-vuotiaina nykyisten miestensä kanssa. Minä olin liikkeellä myöhemmin, seurustelu alkoi vasta kun olin 18-vuotias. Suurimmalla osalla nykyinen parisuhde on alkanut parikymppisenä. Ja kas vain, niin on ollut myös monella tuntemallani nuorella. Kun yhteen on muutettu seurustelukumppanin kanssa parikymppisenä, niin missä välissä sitä olisi ehtinyt tai edes halunnut tuollaista epämuodostunutta piirroshahmoa?

Suoraan sanoen käyt sääliksi. Hakeudu terapiaan, sinä elät jossain sairaissa harhoissa, mutta itse et sitä näe.

Vierailija
736/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on hänen valintansa.

Hänen ja suurimman osa muista. TUota kun menee jokunen vuosi niin osa naisista muuttaa mieltään koska biologinen kello alkaa tikittää. Sitten kelpaa se huonompikin mies.

Korjaan, nainen tyytyy.

Eikusiis nainen kasvaa ihmisenä. Ja tullaiset lapselliset väitteet Chadeista voidaankin samalla kumota. Prisma kertokoon totuuden.

Vierailija
737/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta heidän isänsä oli sika. Jätit se ehkä, ja joku betamies kasvatti lapset fiksuksi nuoriksi.

Miksi aina luullaan että nainen jättää? 

Vierailija
738/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: 

Taas on hienosti niputettu naiset yhdeksi ryhmäksi, joka toimii aina ja kaikkialla täysin identtisesti.

Niin miehiähän täällä ei niputeta yhdeksi ryhmäksi?

Vierailija
739/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: 

YKSI nainen kirjoitti noin, ja sinä yleistät sen koskemaan KAIKKIA naisia.

Vierailija
740/3184 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkät keskenään jakaa legendaa ja uskoo kaiken. Maailmankuva vääristyy huolella. Mitään tekemistä todellisen elämän tai maailman kanssa

Tätä on tilattu ja tätä saadaan, kun isyys on ulkoistettu nettiin eli käytännössä huomiohakuisten, työttömien ja ilmaisalustojen ollessa kyseessä, luonnollisesti myös varattomien  miesten tehtäväksi. 

Tuollaisten miesten luokse nää meidän nuoret pojat kokoontuu, kun isänkaipuu on vahva, eikä nykymaailmassa ole edes ilmaisia harrastuksia, missä voisi käydä kylvettämässä mieltään tervemielisten isähahmojen läsnäolossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi