Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ydin: Vertaat naista (IHMISTÄ!!) ruokaan!
Tyydytä itse itsesi,jos siihen ei löydy vapaaehtoisesti halukkaita.
Tai alkakaa te yksinäiset miehet harrastamaan seksiä keskenänne,jos henk.koht. mieltymyksillä ei ole teidän mielestä väliä. Voithan sinäkin sitten yhtä helposti haluta miestä ,jos mielestäsi naisenkin pitäisi olla helppo haluta ketä vaan miestä.
Eli; Älä odota,että joku muu ratkaisee ongelmasi. Toimikaa miehet itse muuttamalla omia mieltymyksiä.
Nuoria poikiahan nuo aloi
Keskimäärin TILASTON mukaan mies tienaa kuussa nettona siinä 400e enemmän, ei sillä koko perhettä elätä. Muu kuin äidin kanssa ikänsä elänyt incel, joka ei elätä edes itseään vaan on ujouttaan ja syrjäytyneisyytään työtön.
"Naisen tili menee mihin nainen haluaa, miehen tili mihin he yhdessä haluavat, eli mihin nainen haluaa."
Perustuuko tämä väite johonkin faktaankin vai ihan vain ennakkoluuloihisi?
Miesten ja naisten tulojen keskimääräinen ero kun ei mitenkään kyllä mahdollista tällaista rahanjakoa normiperheissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että teidän pitää ihan itse muuttaa sitä asennettanne (melko radikaalisti) jos meinaatte tyttöystävän saada. Mikään ulkopuolinen taho ei tule sitä teille järjestämään. Pakkoavioliittoja ei tule myöskään koskaan länsimaiseen demokratiaan. Paras omalle itselle olisi päästä sieltä aggressiivisesta kuplasta ulos, jossa näkee todellisuuden aivan vääristyneesti ja kaikilla muilla näyttää olevan helppo ja onnellinen elämä. Se ei pidä paikkaansa.
Tyttöystävän? Parisuhteen? Avioliiton?
Panemista halutaan ja jotain seurustelua tarjotaan
Meneehän se hankalaksi, kun moni nainen haluaa, että ensin on parisuhde, jossa sitä panemista tapahtuu. Meille paneminen satunnaisen miehen kanssa on mahdottomuus.
Teille se on mahdottomuus?
No hitsi, irtosuhteita ei siis tapahdu koska ei miehet niitä keskenään harrasta. Tämäpä hyvä uutinen, ainakin kristityille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"seksin määrä vähäisempää kuin 30 vuoteen"
Seksin määrä on laskenut nimenomaan parisuhtessa olevilla. Eli seksi ei kiinnosta enää suhteissakaan kuten ennen.
Parisuhde ei siis ole mikään takuu vilkkaasta seksiellämästä.
Miten nollasta voi laskea enempää? Ainahan avioliitossa seksi lakkaa joko heti häissä tai viimistää lasten synnyttyä.
Ja silti osa miehistä valittaa kamalasti kun ei pääse tähän seksittömään instituutioon mukaan?
Niin, ja osa naisista on hakattavana tuossa instituutiossa. Kyllä ihmiset on typeriä, vai mitä.
No just hetki sitten joku (sinä?) todisti, et miehet vielä enemmän...ja silti valittavat...
"Se kuvaa miesten arkea vuonna 2024."
Ei minkään enemmistön miehistä jos katsomme mitään tutkimusta tai tilastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei sitten koskaan tullut mitään tilastoa. No ei voikaan tulla, kun suuri enemmistö ihmisistä seurustelee ja pariutuu ihan ok.
Kukaan ei myöskään vastannut, että miksi ujous, hiljaisuus ja pelikoneelle syrjäytyminen tekisi miehestä hyvän.
Aika monta juttua tilastoineen tossa on jokku laittaneet mutta skippasit ne koska luvut ei ollu niitä mitä halusit.
Kukaan ei myöskään kertonut, että miksi ujous, hiljaisuus ja pelikoneella pelaaminen tekisi miehestä huonon.
Kun tilaston piti näyttää että 70% alle 35 v on vastentahtoisesti ikisinkkuja ja neitsyitä SUOMESSA, mitään sinne päinkään ei saatu.
Ja mikä tahansa mikä syrjäyttää tekee huonon miehen, pelaaminen myös. Niin suuri arkuus ettei seurassa saa sanaa suustaan tarkoittaa ettei koskaan menesty myösk
Sun stereotypia pelaajasta on aika paska. Varsinkin kun nykyään lähes kaikki maailmassa pelaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei sitten koskaan tullut mitään tilastoa. No ei voikaan tulla, kun suuri enemmistö ihmisistä seurustelee ja pariutuu ihan ok.
Kukaan ei myöskään vastannut, että miksi ujous, hiljaisuus ja pelikoneelle syrjäytyminen tekisi miehestä hyvän.
Olen eri, mutta kommentoin tuota pariutumisasiaa:
Ihmiset eivät pariudu entiseen malliin, tämä on ihan tilastollinen fakta. Vuosittain solmittujen avioliittojen määrä on romahtanut verrattuna 20 takaiseen aikaan, yksin asuvien nuorten aikuisten määrä on kaksinkertaistunut (!) lyhyessä ajassa, syntyvyys on romahtanut lattiasta läpi, puolet 35v miehistä on lapsettomia, ja ainakin Anu Kinnusen väitöskirjatutkimuksen mukaan sinkkujen määrä Suomessa on noussut merkittävästi jo pitkän aikaa.
Itse olen tyytyväinen ikisinkku, joten minulla ei ole tarvetta ajaa agendaa sinkkuuden puolesta tai sitä vastaan. Mutta totuus on kuitenkin se, että ihmiset eivät todellakaan pariudu enää kuten ennen vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin määrä on laskenut nimenomaan parisuhtessa olevilla. Eli seksi ei kiinnosta enää suhteissakaan kuten ennen.
Miten nollasta voi laskea enempää? Ainahan avioliitossa seksi lakkaa joko heti häissä tai viimistää lasten synnyttyä.
Eli oikeasti te ette edes parisuhdetta halua koska näette senkin nagatiivisena ja seksittömänä.
Koskaan ei ole hyvä, ei silloin kun ei saa parisuhdetta eikä silloin kun sellainen on. Aina on joku pielessä.
Ei hitto tätä naisten käsityskyvyn rajallisuutta...
Ketkä tässä on nyt se "te" ?
Keskity ny vähän, sinunkin käsityskyky sen kohta hiffaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että teidän pitää ihan itse muuttaa sitä asennettanne (melko radikaalisti) jos meinaatte tyttöystävän saada. Mikään ulkopuolinen taho ei tule sitä teille järjestämään. Pakkoavioliittoja ei tule myöskään koskaan länsimaiseen demokratiaan. Paras omalle itselle olisi päästä sieltä aggressiivisesta kuplasta ulos, jossa näkee todellisuuden aivan vääristyneesti ja kaikilla muilla näyttää olevan helppo ja onnellinen elämä. Se ei pidä paikkaansa.
Tyttöystävän? Parisuhteen? Avioliiton?
Panemista halutaan ja jotain seurustelua tarjotaan
Heh heh, eli ongelma on ettei ruma mies saa irtiseksiä kauniilta naisilta? Kuinka pelle pitää olla, kun sellaista vaatii.
Kukahan haluaisi A X kanssa parisuhteeseen, tai edes sen videoihin sexiä harrastamaan?
Ei vissiin kukaan koska juuri julistitte kuinka irtosuhteetkin on teille naisille mahdottomuus :) En nyt osaa sanoa mitä Axl on sitten tehnyt naisten kanssa kun ei se saa parisuhdetta, irtosuhdetta tai yhtään mitään... silti... videotodisteet nyt sanoo jotain muuta teistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä loppujen lopuksi on, vaikka jotkut miehet uskovat tähän chad teoriaan?
Olen satavarma että nämä chad-uskovaiset miehet ovat poikkeuksetta sellaisia "huonogeenisiä" yksilöitä, joista naiset eivät ole tippaakaan kiinnostuneita. Joten mitä sillä on naisten näkökulmasta merkitystä, miten nämä miehet käyttävät aikansa, tai mihin he uskovat? Antaa heidän jauhaa chadeista omissa kaikukammioissaan sydämensä kyllyydestä, ei sillä pitäisi olla mitään vaikutusta yhdenkään naisen elämään.
Minä ainakin toivoisin ihmisille hyvää ja onnea elämäänsä. Myös niille ujoille pojille. Nämä chadeista jauhavat katkerat naisvihaajat levittää sanomaansa ja sitten jotkut reppanat uskoo ja menettää toivonsa. Syntyvyys vähenee ja sinkkuus lisääntyy, naiset ei löydä miehiä eikä miehet naisia, kun vastakkainasettelu ja vihamielinen asenne rehottaa.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei myöskään kertonut, että miksi ujous, hiljaisuus ja pelikoneella pelaaminen tekisi miehestä huonon."
On jo kerrottu että pariutuminen vaatii yleensä sosiaalista rohkeutta ja heittäytymistä joten pariutumisen todennäköisyys laskee jos olet ujo ja hiljainen.
Ei se mies silloin huonompi ole, häneen on vain hankalampi tutyustua romanttisessa mielessä.
Lisään sivusta vielä, että on myös naisia, jotka arvostavat hiljaista ja ujoa miestä sekä pitävät pelaamisesta. Itse olen tällainen nainen, ja onnekseni minulla on ujo, pelaava mies joka myöskään ei jahdannut niitä suosituimpia naisia vaan piti juuri minunkaltaisestani naisesta. Itse väitän, ettei pariutuminen ole sen hankalampaa vaikka ei edustaisi sitä suosituinta ihmistyyppiä, miehenä tai naisena koska et ole menossa parisuhteeseen enemmistön vaan yksilön kanssa. Kaverini on juurikin stereotyyppisesti miesten suosima nainen, mutta vaikka hän saa helposti treffejä, voisin väittää että hänellä on ollut jopa hankalampaa seuloa sieltä ehdokkaiden joukosta ne pariutumiskelpoiset miehet.
"No hitsi, irtosuhteita ei siis tapahdu"
Tietenkin niitä myös tapahtuu mutta ne eivät ole niin yleisiä tai mikään kaikkien naisten harrastama juttu kuten moni mies tuntuu ajattelavan.
Itse olen koko elämäni aikana harrastanut yhden ainoan kerran seksiä ensitapaamisella. Kaikki muut kerrat olemme jo ainakin olleet aloittamassa seurustelua.
Ja tuo ainoa kerta muuten johti kuitenkin nykyiseen avioliittooni joten ei sekään lopulta mikään yhden yön juttu ollut vaikka niin alkoi.
Vierailija kirjoitti:
"Naisen tili menee mihin nainen haluaa, miehen tili mihin he yhdessä haluavat, eli mihin nainen haluaa."
Perustuuko tämä väite johonkin faktaankin vai ihan vain ennakkoluuloihisi?
Miesten ja naisten tulojen keskimääräinen ero kun ei mitenkään kyllä mahdollista tällaista rahanjakoa normiperheissä.
Normiperheessä naisen tili menee ruokaan ja lasten vaatteisiin, miehen tili kiinteän omaisuuden kartuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on mennyt sen verran sairaaksi keskustelu, että olisi aika deletoida tämäkin ketju. Ilmoitan poistoon.
Hätä tuli, kun ei tasan ole olemassa mitään tilastoa, jonka mukaan alle 35v 70% olisi niitä, joilla ei koskaan ole ollut mitään suhdetta.
Ja kas, naiselliseen tapaasi muutit hieman sanomisia itsellesi sopivaksi ja keksitä lisätä ettei niillä ole koskaan ollut mitään suhdetta. Puhe oli vain sinkuista ja siitä että miehet ovat jättäytyneet pois SIrkus Parisuhteesta ennen naisten vakiintumista. Ei incelien kokonaismäärästä.
Tää on liikkis tää "parisuhdesirkus-tyyppi". Hänellä on elämän tehtäväksi muodostunut hokea tätä mgtow-sanomaa. Eipä siinä
En tiedä tuosta liikkeestä. Mut olenko ymmärtänyt väärin, kun luulin heidän kieltäytyvän miehistä lapsista ja perheistä? Vai onko tää eri liike? Etelä-Koreassa ainakin tällaista liikehdintää.
Vierailija kirjoitti:
"No hitsi, irtosuhteita ei siis tapahdu"
Tietenkin niitä myös tapahtuu mutta ne eivät ole niin yleisiä tai mikään kaikkien naisten harrastama juttu kuten moni mies tuntuu ajattelavan.
Itse olen koko elämäni aikana harrastanut yhden ainoan kerran seksiä ensitapaamisella. Kaikki muut kerrat olemme jo ainakin olleet aloittamassa seurustelua.
Ja tuo ainoa kerta muuten johti kuitenkin nykyiseen avioliittooni joten ei sekään lopulta mikään yhden yön juttu ollut vaikka niin alkoi.
Minä taas olen harrastanu satojen eri naisten kanssa yhden tai parin yön suhteita. Ehkä oon sitten chadi joka vie muide naiset
Se on nin aikuisten juttu tuo parishuhde, ainkin omia vanhempia katsoen niin yhtä helvettiä joka päivä.Typeriä ihmisiä väärässä seurassa.
"Naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehelle parisuhteessa."
Valitettavasti vain tuolla asenteella varustetut miehet eivät juurikaan saa myöskään sitä irtoseksiä. Niitä saadakseen kun pitää yleensä ainakin edes uskotella pitävänsä naisista muutenkin kuin pelkkänä reikänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on mennyt sen verran sairaaksi keskustelu, että olisi aika deletoida tämäkin ketju. Ilmoitan poistoon.
Hätä tuli, kun ei tasan ole olemassa mitään tilastoa, jonka mukaan alle 35v 70% olisi niitä, joilla ei koskaan ole ollut mitään suhdetta.
Ja kas, naiselliseen tapaasi muutit hieman sanomisia itsellesi sopivaksi ja keksitä lisätä ettei niillä ole koskaan ollut mitään suhdetta. Puhe oli vain sinkuista ja siitä että miehet ovat jättäytyneet pois SIrkus Parisuhteesta ennen naisten vakiintumista. Ei incelien kokonaismäärästä.
Tää on liikkis tää "parisuhdesirkus-tyyppi". Hänellä on elämän tehtäväksi muodos
En tiedä tuosta liikkeestä. Mut olenko ymmärtänyt väärin, kun luulin heidän kieltäytyvän miehistä lapsista ja perheistä? Vai onko tää eri liike? Etelä-Koreassa ainakin tällaista liikehdintää.
Etelä -korea on todella, todella erikoinen paikka, jota ihmetellään ympäri maailmaa. Siellä on kohta jo 10 vuotta ollut maailman matalin syntyvyys, osalla E-K:n alueista syntyvyys on jo tasolla 0.55, mikä on täysin käsittämätön lukema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oikeasti te ette edes parisuhdetta halua koska näette senkin nagatiivisena ja seksittömänä.
Koskaan ei ole hyvä, ei silloin kun ei saa parisuhdetta eikä silloin kun sellainen on. Aina on joku pielessä.
Ei hitto tätä naisten käsityskyvyn raj
"...kaikki miehet haukkuen". Sellainen sisällön ymmärtämättömyys. Haukkuminen sinulle on sitä, että kommentoi teidän omia juttujanne. Jep.
Eri
Nykynuoriso? Katos vanhoja amerikkalaisia nuorisoleffoja tai sarjoja niin siellä on aina ne ilkeät jockit joilla naisia riittää.