SDP:n Antti Lindtman: "Itse pyrin toimimaan aina niin avoimesti ja rehellisesti kuin mahdollista..."
Tulee tuosta lausahduksesta mieleen eräskin skandaalissa rypenyt takavuosien poliitikko, joka lausui, että
"Puhun niin totta kuin osaan." Valitettavasti ei ihan osannut.
Eli mietin, että Antti Lindtmannilla taitaa myös olla hieman häilyvää, että milloin on mahdollista olla täysin rehellinen ja milloin vähän vähemmän rehellinen. Sellaisen mielikuvan tuo lausunto antaa.
Itse voin sanoa käsi sydämellä, että "Toimin aina avoimesti ja rehellisesti."
En siis PYRI toimimaan, vaan toimin.
Olen myös aina rehellinen, en pelkästään silloin, kuin se on mahdollista.
Tässä ajattelutavassa ja asenteessa on suuri ero SDP:n tuoreen puheenjohtajan ajattelutapaan.
Nähtäväksi jää hänen toimintansa valta-asemassa.
Kommentit (49)
Vähän sama kuin minä ja ystäväni.
Ystäväni harrastaa liikuntaa. Minäkin pyrin harrastamaan liikuntaa.
Olemme saman ikäisiä ja pituisia, mutta painoero on +35kg.
Demareita ei voi enää pitää asiallisena puolueena.
Eikö antilla sitten ole käsitystä siitä mikä on oikein ja mikä väärin vai miten tää alku heti on tällaista sekoilua? Kuulostaa vähän huolestuttavalta demarien kannalta.
Toisaalta ay ei piittaa kun nuokin vaan ottaa aina haluamansa muista piittaamatta.
Noh, silloin vuosia sitten, kun Mikkel Näkkäläjärvi haki SDP:n eduskuntavaaliehdokkaaksi, niin hän allekirjoitti paperin, jossa vakuuttaa kertoneensa kaikista rikostuomioistaan yms. Hän siis jätti tahallisesti kertomatta tuolloin taustoistaan. Mutta ei Antti Lindtman tätä pahalla muistele, hän ymmärtää että Mikkel pyrki sillä hetkellä olemaan niin avoin ja rehellinen kuin vain pystyi. Sillä hetkellä ei vain pystynyt.
Demarit puhuu aina kaksilla rattailla
Sanna jätti uppoavan laivan, mutta se uppoava laiva on koko eduskunta.
Hirveä ukko. Eikö niitä yhtään hävetä. Haukutaan oman maan kansalaisia ja palvotaan muualta tulleita. Mitä se semmoinen on?
Kukaan ei ole aina rehellinen tai avoin. Ihminen valehtelee tutkitusti n 3 krt/pv. Tähän toki lasketaan ns valkoiset valheet
Sama kaveri toimi avoimesti ja rehellisesti, kun toimitti salassa ns. "Lindmanin-listoja" eduskunnan puhemiehistölle, jossa kerrottiin kenelle Demareiden edustajista pitäisi antaa puheenvuorot televisioiduilla kyselytunneilla.
Enemmän herättäis epäilyjä jos joku väittäis olevan aina rehellinen ja avoin. En luottais sellaiseen pätkääkään
Ap ja rehellisyys eivät sovi samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Kerro yksikin kerta, kun olen valehdellut?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitikto A.L. ?
Ihan sama mulle vaikka demarit tekeekin siniset. Jopa oppositiossa.
Do or do not. There is no try. Jopa Yoda tiesi tämän, vaikka olikin sellainen puolimetrinen, kokoonpainetun näköinen vihreä otus, jolla oli hassut korvat ja joka puhui hassusti.
Vierailija kirjoitti:
Demareita ei voi enää pitää asiallisena puolueena.
Saanen ehdottaa perussuomalaisia tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitikto A.L. ?
Tarkoitin. Tönkkösormilla kun vaikea kirjoittaa ja näkökin on paska. Ja lääkkeet vieneet järjen.
SDP:n arvot on varmaan, että PYRIMME rehellisyyteen ja PYRIMME heikompien suojeluun ja PYRIMME huolehtimaan luontokappaleista siinä määrin kuin kukanenkin sadistinen rikollinen kulloinkin meistä pystyy.
Demarit on suurinta paskaa mitä ihmiskunta on nähnyt sitten yksisoluisten.
Kaikille se rehellisyys ei aina ole mahdollista. Varsinkaan oman edun tavoittelijoille. Varsinkaan politiikassa.
On osattava kieroilla ja jättää sopivasti jotain asioita kertomatta. Hyssytellä omia virheitä ja huutaa ja korostetusti tuoda esille toisten virheitä. Muistetaan kuitenkin, että eduskunnassa ei kukaan valehtele, se on kielletty sana. Siellä toki moni puhuu "muunneltua totuutta."