Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
2101/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä nimenomaan naiset tätä ilmiötä kiistää ja leimaa sitten inceliydellä. Sinä vain puhut samasta asiasta tästä eri nimellä,mutta realismiin naamioituneena se sitten muka kumoasi jutun. No ei vahvistat vain sitä. Tässä tullaan mielenkiintoiseen paradoksiin. Miehen esittämän se on sairasta ja harhaista. Naisen esittämänä se on "niin se vaan on luokkaa"

Mitään tutkimus taas ei vahvista tuota, että naisissa olisi yksi tyyppi, josta miehet olisivat sitten pelkästään kiinnostuneita. Ei mikään.

Nuoret ja kauniit naiset ovat lähes jokaisen miehen fantasia.

Nimen omaan:lähes jokaisen miehen fantasia. Suurin osa miehistä on kuitenkin realisteja, ja ymmärtävät todellisuuden ja fantasian eron, ja pariutuvat p

Mikä vitsi :D Siitä ne räjähdysmäisesti kasvaneet potenssiongelmatkin varmaan johtuvat, eivätkä siitä, että tumputetaan niin intensiivisesti fantasioille, ettei elävä elämä saa enää mitään liikettä alapäähän. En ole myöskään koskaan tavannut naista, jolla olisi niin tolkuttoman epärealistinen käsitys omasta viehätysvoimastaan kuin miehillä. Miehen ei tarvitse kuin pari kertaa nostella punttia jotta voi mennä pullistelemaan peilin eteen omasta mielestään super hunkina. 

Laita lisää tietoa tuosta räjähdysmäisesti kasvaneista potenssiongelmista. Ensin pitäisi todistaa että se väite pitää paikkansa, sitten pohtia mistä ne muka voisivat johtua :)

Samaten tuo epärealistinen käsitys omasta viehätysvoimasta... missä piireissä sä mahdat liikkua jos kohtaat tuollaisia miehiä. Kuvaa vähän niitä tilanteita.

Kiinnostava kupla sinulla kaikenkaikkiaan.

Vierailija
2102/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset chad-miehet on ihan kamalia:D Oma mieheni on aivan tavis, hoikka, hiljainen, introvertti. Amk-tutkinto ja tavistyöpaikka. Enkä ikinä vaihtaisi häntä johonkin lihaskimppu/ naistennaurattaja chadiin. Miksi miehet tekee pariutumisesta jotain pelleilyä?

Et vaihtaisi enää koska olit jo lätkäpoikien kiertokapulana 10 vuotta.

Siitä tiedätkin että ne ovat ihan kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko naistenki alkaa "roiskia ympäriinsä"? Kaikilla olis mukavampaa

Jos mietin tuota omalta kantiltani, niin en keksi, miten se olisi minulle mukavampaa. Juttuseuraako miehet ovat vailla?

Et pidä seksistä?

En minä anakaan pidä, tuntemattomien kanssa.

-eri

Minä pidän

Chad

Yksikään Chad ei alentuisi roikkumaan vauva-palstalla. Niillä on parempaakin tekemistä.

Sama koskee hyvässä parisuhteessa olevia naisia.

Mulla on, kirjoitin eilen ennen työvuoroa siitä, että olin 24 v sitten chadin kanssa, jonka vaihdoin nykyiseen aviomieheen. Enpä nytkään ehdi sen enempää, tosielämä tulee palstailun väliin, ja lähdetään katsomaan vanhempiani ja harrastuksiin. Tämä on kyllä hauskaa iltalukemista, jälleen kerran.

Juu, aivan varmasti :D

Vierailija
2104/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain naisen baarista. Juttelimme skibidi vessoista ja amoguksista jolloin olin juuri pääsemässä sänkyyn naisen kanssa. Valitettavasti juuri silloin Giga Chad ja Andrew Tate ryntäsivät baariin ja veivät naiseni loputtomalla rizzillään :(

Vierailija
2105/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset chad-miehet on ihan kamalia:D Oma mieheni on aivan tavis, hoikka, hiljainen, introvertti. Amk-tutkinto ja tavistyöpaikka. Enkä ikinä vaihtaisi häntä johonkin lihaskimppu/ naistennaurattaja chadiin. Miksi miehet tekee pariutumisesta jotain pelleilyä?

Niinpä. Sitten 35 vuotiaana päätit ottaa jonkin taviksen itseäni elättämään. Kik kelikarusellissa olet ollut yläasteelta alkaen ja nakkia niellyt enemmän kuin pienpalvaamossa on valmistettu :D

Vierailija
2106/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki oon tavis enkä omana itsenäni saa seksiseuraa. Vedän chad roolin päälle ja pildeä tulee joka suunnasta

Pistä pari esimerkkiä chadiskurepliikeistä, joilla irtoaa naiselta kuin naiselta?

Ei tarvitse mitään repliikkejä. Halveksuva ylenkatsonta aiheuttaa aina jonkun naisen korjaamaan tuo rikkinäinen mies.  Sitten pussit tyhjänä mies voi hävetä tekoaan mutta tietää että kohtelemalla naista hyvin hän ei olisi miestä edes huomannut.

Henkisesti äärimmäisen raskasta teatteria mutta olosuhteiden sanelema pakko.

Vierailija
2107/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki oon tavis enkä omana itsenäni saa seksiseuraa. Vedän chad roolin päälle ja pildeä tulee joka suunnasta

En usko sekuntiakaan. Ihme fantasioita teillä siitä, että naiset haluaisivat jonkun körmyniskachadin. Mukavat ja huumorintajuiset tavismiehet vievät potin, mutta he usein ovatkin varmaan jo pariutuneet, eivätkä vollota netissä jostain chad-miehistä.

Pitää muistaa minkä ikäisistä on kyse. 

Naiset kypsyvät oltuaan panosuhteissa 10 vuotta ja kyllä, sen jälkeen ne mukavat tavikset vie potin.

AInakin ne jotka tyytyy jälkiliukkaille kaiken kokeneen naisen kanssa.

Vierailija
2108/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran sain naisen baarista. Juttelimme skibidi vessoista ja amoguksista jolloin olin juuri pääsemässä sänkyyn naisen kanssa. Valitettavasti juuri silloin Giga Chad ja Andrew Tate ryntäsivät baariin ja veivät naiseni loputtomalla rizzillään :(

Skibidi sammakko!

Vierailija
2109/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sekuntiakaan. Ihme fantasioita teillä siitä, että naiset haluaisivat jonkun körmyniskachadin. Mukavat ja huumorintajuiset tavismiehet vievät potin, mutta he usein ovatkin varmaan jo pariutuneet, eivätkä vollota netissä jostain chad-miehistä.

Pitää muistaa minkä ikäisistä on kyse. 

Naiset kypsyvät oltuaan panosuhteissa 10 vuotta ja kyllä, sen j

Juurikin näin. Alakerta näyttää nyrkitetyltä lasagnelta. Siinö kohtaa kelpaa se tavis elättäjäksi ja autokuskiksi.

Vierailija
2110/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin tuota omalta kantiltani, niin en keksi, miten se olisi minulle mukavampaa. Juttuseuraako miehet ovat vailla?

Et pidä seksistä?

-eri

Minä pidän

Chad

Yksikään Chad ei alentuisi roikkumaan vauva-palstalla. Niillä on parempaakin tekemistä.

Sama koskee hyvässä parisuhteessa o

Juu, aivan varmasti :D

Joo, nuorena oli valinnanvaraa. Suon itselleni tuon yhden hudin ensimmäisen ja toisen liiton välissä. Paljon on tosiaan vettä virrannut Tammerkoskessa senkin jälkeen. Mutta nyt liikenteeseen, kivaa vapaapäivää teillekin.

Vierailija
2111/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sitten 35 vuotiaana päätit ottaa jonkin taviksen itseäni elättämään. Kik kelikarusellissa olet ollut yläasteelta alkaen ja nakkia niellyt enemmän kuin pienpalvaamossa on valmistettu :D

Tuli Secret life of Pets mieleen... se nakkitehdas kuvaa hyvin lukio/yliopistotyttöjä radalla.

Vierailija
2112/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

-eri

Minä pidän

Chad

Mä osaan multitaskata. Oon nytki panemassa samalla ko kirjotan.

Ooh! Missä sulla on jonotusnumerot? Armi-Maria 68

Vierailija
2113/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä nimenomaan naiset tätä ilmiötä kiistää ja leimaa sitten inceliydellä. Sinä vain puhut samasta asiasta tästä eri nimellä,mutta realismiin naamioituneena se sitten muka kumoasi jutun. No ei vahvistat vain sitä. Tässä tullaan mielenkiintoiseen paradoksiin. Miehen esittämän se on sairasta ja harhaista. Naisen esittämänä se on "niin se vaan on luokkaa"

Mitään tutkimus taas ei vahvista tuota, että naisissa olisi yksi tyyppi, josta miehet olisivat sitten pelkästään kiinnostuneita. Ei mikään.

Nuoret ja kauniit naiset ovat lähes jokaisen miehen fantasia.

Nimen omaan:lähes jokaisen miehen fantasia. Suurin osa miehistä on kuitenkin realisteja, ja ymmärtäv

Tässä realismia sinne sun komeroon: https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/e8865e4a-f365-4725-9c…

Havainnot miesten epärealistisista ulkonäkökäsityksistä ovat ihan elävästä elämästä tulleet havainnoimalla ja kuuntelemalla deittejä, miespuolisia kavereita, seurustelukumppaneita ja kavereiden kokemuksia. 

Vierailija
2114/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitikö nuorten ja kauniiden, siis oikeiden naisten, harrastaa seksiä vai ei? Vastaus: No ei tietenkään, muiden kuin Minun kanssani. Muistakaa sekin, että inkkelit eivät ole yhtään solidaarisia keskenäänkään, vaan ajavat vain omaa etuaan. Ja heidän pyrkimyksenään on saada seksiä saada seksiä saada seksiä. Ai niin, ilman omaa vaivannäköä.

Ihania ihmisiä.

Vierailija
2115/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

-eri

Minä pidän

Chad

Mä osaan multitaskata. Oon nytki panemassa samalla ko kirjotan.

Ooh! Missä sulla on jonotusnumerot? Armi-Maria 68<

Tällä hetkellä jonon vika on numerolla 91187 mutta jos oot nopee niin voin laittaa sut vielä tän vuode puolelle.

Vierailija
2116/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää pitäisi ymmärtää miksi incelit ei kohdista vihaansa miehiin joita pitävät chadeinä, vaan naisiin. Chadin vikahan se on kun sillä on 100 naista ja incelillä 0.

Koska naiset valitsevat.

Sehän se onkin suurin rikos, että naiset saavat itse valita seuransa.

Mutta siis, miten päin tämä nyt on? Naiset valitsee vai chadit "vie" ja naiset vikisee?

Vierailija
2117/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chad-juttuja uskoakseen tarvii elää netissä 24/7 vailla mitään tosielämän kontakteja seurusteleviin ihmisiin. Vain jos ei tunne ketään, uskoo noita hullutuksia. 

Vierailija
2118/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää pitäisi ymmärtää miksi incelit ei kohdista vihaansa miehiin joita pitävät chadeinä, vaan naisiin. Chadin vikahan se on kun sillä on 100 naista ja incelillä 0.

Koska naiset valitsevat.

Sehän se onkin suurin rikos, että naiset saavat itse valita seuransa.

Mutta siis, miten päin tämä nyt on? Naiset valitsee vai chadit "vie" ja naiset vikisee?

Naiset valitsevat chadeista kun eivät muita edes näe.

Vierailija
2119/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitikö nuorten ja kauniiden, siis oikeiden naisten, harrastaa seksiä vai ei? Vastaus: No ei tietenkään, muiden kuin Minun kanssani. Muistakaa sekin, että i

Saa naiset harrastaa seksiä. Älkää vain selitelkö etteikö se tapahtuisi vain pienen piirin kesken.

Elättäjäksi sitten toiset miehet, ilman seksiä koska se ei kuulu parisuhteeseen.

Vierailija
2120/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitikö nuorten ja kauniiden, siis oikeiden naisten, harrastaa seksiä vai ei? Vastaus: No ei tietenkään,

Saa naiset harrastaa seksiä. Älkää vain selitelkö etteikö se tapahtuisi vain pienen piirin kesken.

Elättäjäksi sitten toiset miehet, ilman seksiä koska se ei kuulu parisuhteeseen.

Johan tämä toisessa ketjussa todistettiin ettei palstalaisten mielestä varatun miehen kanssa saa harrastaa seksiä. Ja tämä koskee kaikkia, myös miehen vaimoa.