Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
2061/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko naistenki alkaa "roiskia ympäriinsä"? Kaikilla olis mukavampaa

Jos mietin tuota omalta kantiltani, niin en keksi, miten se olisi minulle mukavampaa. Juttuseuraako miehet ovat vailla?

Et pidä seksistä?

Vierailija
2062/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin tuota omalta kantiltani, niin en keksi, miten se olisi minulle mukavampaa. Juttuseuraako miehet ovat vailla?

Et pidä seksistä?

En minä anakaan pidä, tuntemattomien kanssa.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

Kyllä, mutta vain silloin, kun olen kyseiseen mieheen rakastunut ja tunnen saavani häneltä vastarakkautta.

Vierailija
2064/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

-eri

Minä pidän

Chad

Vierailija
2065/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

Kyllä, mutta vain silloin, kun olen kyseiseen mieheen rakastunut ja tunnen saavani häneltä vastarakkautta.

Ihme siveyden sipuli

Vierailija
2066/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole rikos jos hymyilee kun joku poltetaan autoon" (joku = nainen)

Ensin ulistaan naisettomuuttaan, sitten kylvetään tämänkaltaista rajatonta vihaa.  Miten  tässä nyt sitten sit omaa asemaansa parantavat, ei mitenkään.

Vanha totuus että viha synnyttää vihaa pitää paikkansa.  Myös se että mitä kylvät sitä niität. Tai: niin metsä vastaa kuinka sinne huudetaan. Et voi olettaa että kun ensin oksennat saavikaupalla vihaa toisten niskaan,  saat jotain hyvää itsellesi.

Nämä syvästi katkeroituneet omassa (itse)vihassaan  rypevät tyypit eivät kai tajua kaivavansa yhä syvempää kuoppaa itselleen.  Ei suostuta katsomaan itseään, miettimään mistä se kaikki katkeruus ja viha nousee.  Halutaan nähdä itsensä uhrina ja toiset = naiset vihollisina.

Ei kyetä terveisiin ihmissuhteisiin.  Nainen nähdään esineenä joka jokaisen miehen kuuluu saada jos haluaa. Se kuuluu heidän kiistämättömiin oikeuksiinsa, heidän omasta mielestään.  Ja kun se ei nyt ihan niin mene,  kehitellään kaikenlaisia typeriä  lapsellisia teorioita ja sairaita mieskuvia jotka jostain tulevat ja "ryöstävät" naiset jotka vain odotttavat näitten  satuolentojen ilmaantumista.

Itse olen sitä mieltä etttä terve normaali miehuus on jostain syystä hyvin suurelta osalta nuorempia miehiä täysin hukassa. Pitäsi alkaa tutkia mistä se johtuu. Miksi pojista kasvaa näitä itsetunnottomia ja siksi vihaan turvautuvia miehiä?  Ja tässä ajan takaa nimen omaan tervettä miehuutta,  sellaista miehuutta jossa ei pelätä toisen vahvuuttta ja itsenäisyyttä.  Ei sitä että nainen on ihminen ja sellaisena kohdeltava.  Että nainen ei ole vihollinen vaan terveessä suhteessa tasavertainen kumppani. Terveessä suhteessa mies ja nainen täydentää toisiaan ei sodi toisiaan vastaan eikä pyri alistamaan. 

Tämä se onkin se vaikea läksy jostain syystä. Ja mistä tämä on saanut alkunsa?  Miksi nämä tyypit pelkäävät  jonkun kuvitellun valtansa menetystä? Mistä he ylipäätään ovat saaneet sen käsityksen että jommalla kummalla on oltava valta  toisen yli ja että siitä pitää sitten taistella?  Mistä johtuu heikko miehuus?

Ja  huom: tämä keskustelu on saanut alkunsa tästä chad-mies ilmiöstä joten ei sotketa tähän "niinmuttakunnaiset".

Vierailija
2067/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

Ihme siveyden sipuli

Eikös miehet ole sitä mieltä, että minunlaiset naiset ovat niin halutuimpia? Niin ne ainakin täällä väittävät.

Vierailija
2068/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo ihan tuulesta temmattua ole. Kyllä kaikki miehet tämän ilmiön on nähnyt. Kaveriporukassa on aina joku tällainen  Chad jota kaikki naiset haluavat. Turhaa tuota ilmiötä on vähätelläkään tai kieltää, onhan se tiedetty pitkään. Chadit pyörittää haaremia ja muilla naislykky on ihan toista tasoa. 

Mutta kuinka moni näistä naisista ihan oikeasti haluaa perustaa perheen tuollaisen häntäheikin kanssa? Jos nyt puhutaan aikuisista eikä juuri täysi-ikäistyneistä. Onhan se selvää että se chad voi saada sen laihimman cheerleaderin, mutta tosielämässä siellä reunoilla on niitä muitakin niin pelaajia kuin cheerleadereita jotka pariutuvat keskenään. Niille nörteille niin miehille kuin naisillekin koittaa ne parhaat ajat vasta myöhemmin, epäsosiaalisille komeroitujille ei koskaan.

Siis on

Hyvin kiteytetty! Näin se juuri on!

Vierailija
2069/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nah, tuo miessakin saama rahoitus nostatti raivon naisasiajärjestöjen parissa.

Kertoo karua totuutta siitä, miten naiset ajattevat kun miehiä tuetaan. Mukavampaa haukkua miehiä kun ne eivät tee asialle mitään, kuin mahdollistaa edes rahoitus tilanteen parantamiseksi.

Saman näkee vaikka syöpälääkkeissä (kelakorvauksia vain naisille) ja jopa naistenpäivä vs miestenpäivä (jota ei ole olemassakaan) keskustelussa.

Taas oli joku miesvih... korjaan, naisasiajärjestö uhriutumassa naisiin kohdistuvan väkivallan osalta, vaikka todellisuus on, että miehiin kohdistetaan moninkertaisesti väkivaltaa kaikkialla maailmassa. Eipä se tietenkään ketään kiinnosta. :)"

Siis missä on naisjärjestöt raivonneet  miesakit ry:n saaman rahoituksen takia? En ole nähnyt, siksi kiinnostaa. Tuo syöpälääkejuttu on taas ihan naurettava myrsky vesilasissa. Ihan sama asia kävisi naiselle, jos nainen jostain syystä tarvitsisi syöpälääkettä, jonka käyttöaihe on eturauhassyöpä, ja jota olisi tutkittu vain miehillä. Tuokin mies sai lääkkeensä ja korvauksensa.

Ketkähän siitä naistenpäivästä puhuu ja sitä nostaa? Ei  ainakaan miehet, vaan naiset ihan itse. Miksei siis miehet nosta esille ja juhli miestenpäivää samalla tavalla? Ei kai sitä kukaan estä?

Ja tuo miehiin kohdistuva väkivalta - tottakai se on ihan kamalaa. Mutta totuus on myös se, että kaikesta väkivallasta varmaan 80 % on miesten tekemää. KOhdituipa se sitten naisiin, miehiin, lapsiin, eläimiin, mihin tahansa. Ja silti valtaosa miehistä ei kestä ollenkaan että puhutaan toksisesta maskuliinisuudesta ( jota ei suinkaan ole kaikki maskuliinisuus), vaan kynsin hampain pitää kiinni kaikesta siitä, mikä sitä väkivaltaa tuottaa. Samoin haluaisivat kynsin hampain pitää kiinni siitä asetelmasta, jossa nainen on heikko suojeltava, ja mies sitten se suojelija. Kun ainoa miltä naisia pitää suojella on toiset miehet, ja naiset vaan haluaisivat, että ihan kaikki voisivat olla ja elää rauhassa ilman pelkoa väkivallasta ja ahdistelusta.

Vierailija
2070/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

Ihme siveyden sipuli

Eikös miehet ole sitä mieltä, että minunlaiset naiset ovat niin halutuimpia? Niin ne ainakin täällä väittävät.

Ne on vaa ne teidän inhoamat inkkelit

Vierailija
2071/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

Ihme siveyden sipuli

Incel-miesten pistämättömään logiikkaan kuuluu tällaisissa tilanteissa alkaa haukkua naista huoraksi. Siis sitä joka ei heille anna. Tämä kertoo heidän ylivertaisesta älykkyydestään valtavan paljon.

Vierailija
2072/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni mallipojan / liian täydellisen näköiset miehet ei viehätä laisinkaan.

MIkseivät? Mikä vika heissä on?

Ei minuakaan. Liian poikamaisia siloposkia, tykkään hieman "karummasta" ulkonäöstä miehellä. Liian "täydelliset" saattavat jopa ällöttää, tulee mielikuva, että viihtyvät peilin edessä itseään ihailemassa. En myöskään luottaisi, että sietävät "virheitä" naisenkaan ulkonäössä.

- eri

Mutta se "karumpi" juuri on se tekemällä tehty peilaajamiehen ulkonäkö. Sen sijaan että ajais parran kokonaan, pitää jättää "huoleton" kovalla vaivalla muotoiltu sänki. Sitten vähän tukkaa sekaisin että on rajumman näköinen -ja feikkiharha on valmis! Maustetaan sopivalla-toki teeskennellyllä- käytöksellä.

Vierailija
2073/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo ihan tuulesta temmattua ole. Kyllä kaikki miehet tämän ilmiön on nähnyt. Kaveriporukassa on aina joku tällainen  Chad jota kaikki naiset haluavat. Turhaa tuota ilmiötä on vähätelläkään tai kieltää, onhan se tiedetty pitkään. Chadit pyörittää haaremia ja muilla naislykky on ihan toista tasoa. 

Itse en saa heikkoa kömpelyyttäni ja epäsosiaalisuutani ikinä anteeksi naisilta, mutta se kaveriporukan naistenmies saa pettämisenkin anteeksi.

Naiset alapeukuttavat tällaisia kommentteja ja puhuvat ihan muuta kuin miten he todellisuudessa reagoivat. Nainen ei toimi kuten ajattelee ja puhuu, vaan ohjautuu. Käytännössä kuka tahansa nainen ohjautuu sen komean ja itsevarman miehen luo ennemmin kuin kömpelön ja tavallisen.

Mikähän siinä onkin että jo 25+ naiset ovat todella lihavia puhumattakaan 40+ naisista? 40+ naisista edes 30% ei ole normaalipainoisia saatika hyväkroppaisia.

Vierailija
2074/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

Ihme siveyden sipuli

Incel-miesten pistämättömään logiikkaan kuuluu tällaisissa tilanteissa alkaa haukkua naista huoraksi. Siis sitä joka

kaikki incelien piikkiin? lukaiseppa joskus se arguing with a hole - se on sinua varten kirjoitettu(ja kaltaisiasi)

Vierailija
2075/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkseivät? Mikä vika heissä on?

Ei minuakaan. Liian poikamaisia siloposkia, tykkään hieman "karummasta" ulkonäöstä miehellä. Liian "täydelliset" saattavat jopa ällöttää, tulee mielikuva, että viihtyvät peilin edessä itseään ihailemassa. En myöskään luottaisi, että sietävät "virheitä" naisenkaan ulkonäössä.

- eri

Mutta se "karumpi" juuri on se tekemällä tehty peilaajamiehen ulkonäkö. Sen sijaan että ajais parran kokonaan, pitää jättää "huoleton" kovalla vaivalla muotoiltu sänki. Sitten vähän tukkaa sekaisin että on rajumman näköinen -ja feikkiharha on valmis! Maustetaan sopivalla-toki teeskennellyllä- käytöksellä.

Itse olen siis krapulassa ollut usein chad tietämättäni :)

Vierailija
2076/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole rikos jos hymyilee kun joku poltetaan autoon" (joku = nainen)

Ensin ulistaan naisettomuuttaan, sitten kylvetään tämänkaltaista rajatonta vihaa.  Miten  tässä nyt sitten sit omaa asemaansa parantavat, ei mitenkään.

Vanha totuus että viha synnyttää vihaa pitää paikkansa.  Myös se että mitä kylvät sitä niität. Tai: niin metsä vastaa kuinka sinne huudetaan. Et voi olettaa että kun ensin oksennat saavikaupalla vihaa toisten niskaan,  saat jotain hyvää itsellesi.

Nämä syvästi katkeroituneet omassa (itse)vihassaan  rypevät tyypit eivät kai tajua kaivavansa yhä syvempää kuoppaa itselleen.  Ei suostuta katsomaan itseään, miettimään mistä se kaikki katkeruus ja viha nousee.  Halutaan nähdä itsensä uhrina ja toiset = naiset vihollisina.

Ei kyetä terveisiin ihmissuhteisiin.  Nainen nähdään esineenä joka jokaisen miehen kuuluu saada jos haluaa. Se k

Feminismin sivuvaikutuksia.

Naiset perustivat vihaideologian murskaamaan kuvitteelliset viholliset mutta murskasivatkin viattomat uusien sukupolvien pojat. So sad.

Vierailija
2077/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

-eri

Minä pidän

Chad

Yksikään Chad ei alentuisi roikkumaan vauva-palstalla. Niillä on parempaakin tekemistä.

Vierailija
2078/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuulemma aika kauniskin nainen ja voin sanoa,ettei kukaan mies jonka kanssa olen seurustellut ole ollut mitenkään erityisen komea. Eikä täyttänyt muitakaan listassa olevia asioita. Mutta se mikä heissä kai viehätti oli se että kaikki olivat suht sinut itsensä kanssa eikä epätoivoisia. Heillä oli myös hyvä huumorintaju. Joten kannattaa enemmin alkaa pitää itsestä ja löytää omasta ulkonäöstä mielenkiintoiset piirteet ja korostaa niitä jotenkin kivasti. Persoonallinen hiustyyli, vaatetus tai jokin asuste on helppoja asioita ,millä voi tuoda omaa persoonaa näkyville. 

Tsemppiä kaikille 💕

Silti ne kaikki rumat miehet dumppasit etsiessäsi parempaa. Aivan kuten kauniit sitoutumiskyvyttömät naiset tekevät!

Vierailija
2079/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä seksistä?

Ihme siveyden sipuli

Kukin tyylillään. Itse en koe saavani seksistä jonkun satunnaisen henkilön kanssa mitään lisäarvoa elämääni.

Vierailija
2080/3184 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää pelätkö, Chad-miehille kelpaa noin 0,001 promillea naisista.

Pantavaksi vai parisuhteeseen?