Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pitäisi ymmärtää miksi incelit ei kohdista vihaansa miehiin joita pitävät chadeinä, vaan naisiin. Chadin vikahan se on kun sillä on 100 naista ja incelillä 0.
Koska ne pelkäävät näitä myyttisiä chadeja ja toisaalta ihailevat niitä kuin pikkupojat. Nössöjähän nämä ovat. Juuri tällaiset pelkurit ja raukat hakkaavat naisia.
Miksi te naiset menette noiden hakattavaksi?
Paitsi ettei incelit saa seksiä... olette siis parisuhteessa hakattavana eikä siellä ole seksiä?
Mikä tää teidän kuvio nyt oikeastaan edes on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä vässyköiltä vaikuttavat nämä kitisevät pojannulikat. En yhtään ihmettele, että eivät koskaan tule saamaan naista.
Lukevatko nämä inkkeliluuserit edes laadukasta kirjallisuutta? Sujuuko paritanssit?
M58
Ne on nuoria miehiä ja poikasia itsetunto hukassa. Tukea he tarvitsevat elämänsä alkutaipaleella, eivätkä väheksyntää ja halveksuntaa.
N101
Ne ei tarvitse kuin niskalaukauksen ja matalan haudan, aivan kuten muutkin miehet.
N23
Tää ei ole edes naisen kirjoittama kommentti. Joka tapauksessa harvinaisen halpaminen trolli.
Tuollainen nainen on kyllä palstalla liikkunut, jos joku muistaa. Poikalap
Kaikki naiset ajattelevat noin, harva myöntää noin avoimesti.
Saara Särmäkin kirjoitti kuinka mies ei ole edes ihminen vaan jossain apinan alapuolella. Sellaisia nämä suomalaiset naiset sit fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä vässyköiltä vaikuttavat nämä kitisevät pojannulikat. En yhtään ihmettele, että eivät koskaan tule saamaan naista.
Lukevatko nämä inkkeliluuserit edes laadukasta kirjallisuutta? Sujuuko paritanssit?
M58
Ne on nuoria miehiä ja poikasia itsetunto hukassa. Tukea he tarvitsevat elämänsä alkutaipaleella, eivätkä väheksyntää ja halveksuntaa.
N101
Ne ei tarvitse kuin niskalaukauksen ja matalan haudan, aivan kuten muutkin miehet.
N23
Ilman miesten panosta sä et pärjää viikkoakaan. Mut elä vaan houreessa.
Ilman naisia teitä ei olisi edes olemassa. Olette kaiken naisille velkaa mutta ulísette naisvihaanne netissä. Toivottavasti saat aivovamman skoottionnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ydin: Vertaat naista (IHMISTÄ!!) ruokaan!
Tyydytä itse itsesi,jos siihen ei löydy vapaaehtoisesti halukkaita.
Tai alkakaa te yksinäiset miehet harrastamaan seksiä keskenänne,jos henk.koht. mieltymyksillä ei ole teidän mielestä väliä. Voithan sinäkin sitten yhtä helposti haluta miestä ,jos mielestäsi naisenkin pitäisi olla helppo haluta ketä vaan miestä.
Eli; Älä odota,että joku muu ratkaisee ongelmasi. Toimikaa miehet itse muuttamalla omia mieltymyksiä.
Nuoria poikiahan nuo aloittajan mainitsemat pähkäilijät ovat. Heillä on vielä aikaa kypsyä ja löytää antoisa parisuhde.
Antoisa parisuhde missä he saavat toimia koulutettuna puudelina...
Tilastojen mukaan miehet sanovat "ei kiitos" tuolle toiminnalle. Mies ei valitettavasti saa mitään parisuhteessa nykynaiselta. Teillä ei ole mitään tarjottavaa.
Sääli sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaita ja katkeria kommentteja niin miehiltä kuin naisilta. Harmi, että sukupuolet on saatu vihaamaan toisiaan 😑 Taitaa itänaapurin trollit oikein lietsoa tätä vihaa. Vihollisen sisäinen hajauttaminen ja yhtenäisyyden heikentäminen, Venäjä hyötyy tästä pidemmällä aikavälillä...
Mä olen tätä sanonut jo vuosia. Näiden palstapoikien pääjauhajahan on ihan itse kertonut olevansa venäläissyntyinen, ja tuuttaa tasoteoriaa ja muuta hajoita ja hallitse -huttua tasaiseen tahtiin, nykyään enemmän ilman numeroitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaita ja katkeria kommentteja niin miehiltä kuin naisilta. Harmi, että sukupuolet on saatu vihaamaan toisiaan 😑 Taitaa itänaapurin trollit oikein lietsoa tätä vihaa. Vihollisen sisäinen hajauttaminen ja yhtenäisyyden heikentäminen, Venäjä hyötyy tästä pidemmällä aikavälillä...
Mä olen tätä sanonut jo vuosia. Näiden palstapoikien pääjauhajahan on ihan itse kertonut olevansa venäläissyntyinen, ja tuuttaa tasoteoriaa ja muuta hajoita ja hallitse -huttua tasaiseen tahtiin, nykyään enemmän ilman numeroitaan.
Eihän sillä olisi mitään jauhettavaa jollei täällä olisi tuhansia naisia haukkumassa miehiä.
Älkää pelätkö, Chad-miehille kelpaa noin 0,001 promillea naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voi vastata vain sellainen, joka on väkivaltaisessa suhteessa. Usein siihen liittyy pelkoja ja henkistä nujertamista.
Jokin aika tuli dokkari amerikkalaisesta näyttelijästä, joka joutui jonkun kultin armoille. Loppuvaiheessa tämä nainen oli pitkän aikaa pimeässä huoneessa, joka ei ollut edes lukossa. Ei silti uskaltanut/kyennyt karkaamaan. Oli henkisesti nujerrettu ja häpeä oli suuri.
Entiseen aikaan (ei siis kovin kauaa sitten) naisilla ei ollut myös paikkaa, minne mennä. Vaimoja lapsia ajettiin hankeen ryyppyn päälle. Välillä kirveen ym. kera ajettiin. Huutokauppakeisari tais just tällaisesta lapsuudestan kertoa.
Kiitos palstamammojen, mä nautin nykyään kun saan lukea näistä naisista. En vain kykene tuntemaan enää sääliä naisia kohtaan.
EIkä tietenkään jo
Voi sentään. Mitähän näillekin poloisille on tapahtunut?
"Yleinen incelien väite on 80/20-sääntö. Sen mukaan naiset etsivät aina itseään korkeamman tason miestä, ja siksi 80 prosenttia naisista tavoittelee vain niin sanotusti laadukkainta viidennestä miehistä.
Toinen incelien keksintö on kuutosten sääntö. Väitteen mukaan naisrintamalla menestyäkseen miehellä pitäisi olla vähintään kuusi jalkaa pituutta, ainakin kuusituumainen penis, six-pack-vatsalihakset ja kuusinumeroiset vuositulot."
Mistä tämä järjettömyys on saanut alkunsa nuorten miesten keskuudessa? Missä on menty vikaan kun tällaiseen potaskaan uskotaan ihan tosissaan?
Itselläni on kolmekymppinen poika, tai siis mies hän on mutta minun poikani. Olen kasvattanut hänet yksin, olen ollut hänen totaali yksinhuoltaja koko hänen ikänsä.
Hienon miehen olenkin kasvattanut, oikean miehen ilman minkäänlaista isän mallia. Miehen mallia hän sai omalta isältäni joka oli maailman paras isä, ikävä kyllä jo edesmennyt. Pojallani on vaimo ja oma poika, työ kunnalla liikenneturvallisuuden parissa ja oma pieni firma siinä sivussa. On aina ollut hyvin käyttäytvä naisia kuin miehiä ja lapsiakin kunnioittava ja ihmisten kanssa toimeen tuleva. Paljon ystäviä ja avoimen luonteen takia tutustuu ihmisiin.
Oma poikani ei pelkää olla herkkä ja näyttä sitä, ei pelkää näyttää rakkautta ja huolenpitoa. Ei pelkää menettävänsä miehuuttaan sen takia. Eikä todellakaan menetä, päin vastoin. Omaa poikaansa rakastaa pelkäämättä näyttää sitä, sekä vaimoaan.
Hänen miehuutensa kyllä tulee jostain ihan muualta kuin "80/20" säännöstä. Pituutta kyllä on, 188 cm, mutta myös kultainen sydän. Sen uskon kyllä vetäneen puoleensa naisia enemmän kuin tuon kaiken muun. Ja se oikeakin löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Chad-miehet voivat laulaa tätä "one of a million" biisiä, eikös tuo ole suomennettuna jotain "sä oot vain 1 mun miljoonasta muijasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voi vastata vain sellainen, joka on väkivaltaisessa suhteessa. Usein siihen liittyy pelkoja ja henkistä nujertamista.
Jokin aika tuli dokkari amerikkalaisesta näyttelijästä, joka joutui jonkun kultin armoille. Loppuvaiheessa tämä nainen oli pitkän aikaa pimeässä huoneessa, joka ei ollut edes lukossa. Ei silti uskaltanut/kyennyt karkaamaan. Oli henkisesti nujerrettu ja häpeä oli suuri.
Entiseen aikaan (ei siis kovin kauaa sitten) naisilla ei ollut myös paikkaa, minne mennä. Vaimoja lapsia ajettiin hankeen ryyppyn päälle. Välillä kirveen ym. kera ajettiin. Huutokauppakeisari tais just tällaisesta lapsuudestan kertoa.
Kiitos palstamammojen, mä nautin nykyään kun saan lukea näistä naisista. En vain kykene tuntemaan enää sääliä naisia kohtaan.
EIkä tietenkään jo
"Ei ole rikos jos hymyilee kun joku poltetaan autoon" (joku = nainen)
Ja tällaiset sitten haaveilevat niistä naisista ja naisten pitäisi avosylin juosta panemaan näitä, jotka samaan aikaan haaveilavat Riikkulin tapaan tietyn ihmisryhmän t4ppamisesta ja siitä nauttimisesta, jos joku muu tekee sen heidän puolestaan.
Ja sitten itketään, kun naiset eivät lähde tuntemattomien miesten mukaan panemaan.
Tällaiset tyypit kuuluvat suljetulle osastolle kauaksi naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkä tietenkään jo
Nettipoliisi saakin sinusta hyvän vinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ydin: Vertaat naista (IHMISTÄ!!) ruokaan!
Tyydytä itse itsesi,jos siihen ei löydy vapaaehtoisesti halukkaita.
Tai alkakaa te yksinäiset miehet harrastamaan seksiä keskenänne,jos henk.koht. mieltymyksillä ei ole teidän mielestä väliä. Voithan sinäkin sitten yhtä helposti haluta miestä ,jos mielestäsi naisenkin pitäisi olla helppo haluta ketä vaan miestä.
Eli; Älä odota,että joku muu ratkaisee ongelmasi. Toimikaa miehet itse muuttamalla omia mieltymyksiä.
Nuoria poikiahan nuo aloittajan mainitsemat pähkäilijät ovat. Heillä on vielä aikaa kypsyä ja löytää antoisa parisuhde.
Antoisa parisuhde missä he saavat toimia koulutettuna puudelina...
Tilastojen mukaan miehet sanovat "ei kiitos" tuolle toiminnalle. Mies ei valitettavasti saa mitää
No miksi miehet sitten ruikuttavat täällä naisettomuutta Chadeja syytellen, jos naisesta ei olekaan mitään iloa millään muotoa, eikä naisella tee mitään? Silloinhan on vaan hyvä, että Chadit vie ne naiset, jättävät naiset teidät rauhaan ja saatte elää häiritsemättä valitsemaanne elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mulle kelpaa 100% naisista mutta prioriteettina parhaat ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pitäisi ymmärtää miksi incelit ei kohdista vihaansa miehiin joita pitävät chadeinä, vaan naisiin. Chadin vikahan se on kun sillä on 100 naista ja incelillä 0.
Koska naiset valitsevat.
Naiset tykkää muistuttaa että he valitsevat, aina. Ja kun sen sanoo heille toisessa asianyhteydessä, he suuttuvat.
Siinä yksi syy miksi naisista kannattaa pysyä erossa. Mitä lisäarvoa nuo tuo miesten elämään?
Miten nainen valitsee tyhjästä joukosta, jos kiinnostuneita miehiä on tasan nolla? Jos miehet esittäisivät kiinnostuksen vain niille naisille, jotka ovat niitä unelmien naisia, niin teidänkään ei tarvitse valittaa miten naisten ympärillä pyörii miehiä. Eihän naisetkan roiski ympäriinsä vaan lähestyvät vain itsensä mielestä kiinnostavia miehiä. Jos ei nappaa, nainen ei siirry listalla alaspäin vaan jatkaa sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne pelkäävät näitä myyttisiä chadeja ja toisaalta ihailevat niitä kuin pikkupojat. Nössöjähän nämä ovat. Juuri tällaiset pelkurit ja raukat hakkaavat naisia.
Samalla pelätään myös naisia, eikä uskalleta lähestyä, koska sieltähän voi tulla pakit. Pakit tietysti tulevat vain siksi, että mies ei ole Chadi. Pelätään Chadeja, pelätään naisia, pelätään elämää.
Kaikki on Chadien syytä ja silti nämä heikkohermoiset miehet vihaavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset valitsevat.
Naiset tykkää muistuttaa että he valitsevat, aina. Ja kun sen sanoo heille toisessa asianyhteydessä, he suuttuvat.
Siinä yksi syy miksi naisista kannattaa pysyä erossa. Mitä lisäarvoa nuo tuo miesten elämään?
Miten nainen valitsee tyhjästä joukosta, jos kiinnostuneita miehiä on tasan nolla? Jos miehet esittäisivät kiinnostuksen vain niille naisille, jotka ovat niitä unelmien naisia, niin teidänkään ei tarvitse valittaa miten naisten ympärillä pyörii miehiä. Eihän naisetkan roiski ympäriinsä vaan lähestyvät vain itsensä m
Kannattaisko naistenki alkaa "roiskia ympäriinsä"? Kaikilla olis mukavampaa
Kaikista koskaan eläneistä miehistä suunnilleen 20% on lisääntynyt ja naisista suunnilleen 80%. Sopii sinänsä chad-teoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset valitsevat.
Miksi sitten koko Chadi-ilmiö on olemassa, jos ei kerran haittaa, ettei naista ole elämässä? Teidänhän pitäisi olla iloisia, että Chadit vie naiset ja vielä iloisempia, että naiset eivät teitä valkkaa tai ole kiinnostuneita teistä, kun naisista on vaan harmia. En minäkään halua paarmoja pörräämään ympärilleni, olen vaan iloinen kun pysyvät poissa, kun niistä on vaan harmia.
Onko tämä joku yhdistelmä Men Go Their Own Way-liikettä ja Chadiliikettä, jossa ei haluta yhtään naista elämään, mutta on epistä kun Chadit vie ne kaikki eikä mulle jää yhtään Staceyä?
Silleen "No en ois halunnukaan."
Kannattaisko naistenki alkaa "roiskia ympäriinsä"? Kaikilla olis mukavampaa
Jos mietin tuota omalta kantiltani, niin en keksi, miten se olisi minulle mukavampaa. Juttuseuraako miehet ovat vailla?
Mutku toimistolla on tylsää. Muut tytöt ei oo vielä tullu mun kaveriksi aamukahville.