Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Ongelman ydin: Vertaat naista (IHMISTÄ!!) ruokaan!
Tyydytä itse itsesi,jos siihen ei löydy vapaaehtoisesti halukkaita.
Tai alkakaa te yksinäiset miehet harrastamaan seksiä keskenänne,jos henk.koht. mieltymyksillä ei ole teidän mielestä väliä. Voithan sinäkin sitten yhtä helposti haluta miestä ,jos mielestäsi naisenkin pitäisi olla helppo haluta ketä vaan miestä.
Eli; Älä odota,että joku muu ratkaisee ongelmasi. Toimikaa miehet itse muuttamalla omia mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voi vastata vain sellainen, joka on väkivaltaisessa suhteessa. Usein siihen liittyy pelkoja ja henkistä nujertamista.
Jokin aika tuli dokkari amerikkalaisesta näyttelijästä, joka joutui jonkun kultin armoille. Loppuvaiheessa tämä nainen oli pitkän aikaa pimeässä huoneessa, joka ei ollut edes lukossa. Ei silti uskaltanut/kyennyt karkaamaan. Oli henkisesti nujerrettu ja häpeä oli suuri.
Entiseen aikaan (ei siis kovin kauaa sitten) naisilla ei ollut myös paikkaa, minne mennä. Vaimoja lapsia ajettiin hankeen ryyppyn päälle. Välillä kirveen ym. kera ajettiin. Huutokauppakeisari tais just tällaisesta lapsuudestan kertoa.
Kiitos palstamammojen, mä nautin nykyään kun saan lukea näistä naisista. En vain kykene tuntemaan enää sääliä naisia kohtaan.
EIkä tietenkään jokainen tuollainen nainen ole palstamamma, mutta miten se menikään... ei kaikki naiset mutta aina naine
Kukaan ei sun sääliäsi kaipaa, mutta mitä ihmeen tyydytystä saat huonosti kohdelluista ihmisistä? Samanlaisia kohtaloita on myös miehillä. Ei ihan terveeltä kuulost toi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla tutkijana semmoinen yli 5k/kk tällä hetkellä, että ei se niin pasca palkka ole.
Kaveri kans tutkijana ja palkka ei lähellekään tuota. Lisäksi työpäivät 10-12h päivä.
Onko post doc ja millainen cv? Ei sitä heti väikkäristä saakaan niin paljoa. Tosin toinen tuttu tekee väikkäriä ja saa hänkin käteen 2500.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä vässyköiltä vaikuttavat nämä kitisevät pojannulikat. En yhtään ihmettele, että eivät koskaan tule saamaan naista.
Lukevatko nämä inkkeliluuserit edes laadukasta kirjallisuutta? Sujuuko paritanssit?
M58
Ne on nuoria miehiä ja poikasia itsetunto hukassa. Tukea he tarvitsevat elämänsä alkutaipaleella, eivätkä väheksyntää ja halveksuntaa.
N101
Ne ei tarvitse kuin niskalaukauksen ja matalan haudan, aivan kuten muutkin miehet.
N23
Nuorukaisten lahtaaminen näyttää saavan naispalstalla naisten kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Tai alkakaa te yksinäiset miehet harrastamaan seksiä keskenänne,jos henk.koht. mieltymyksillä ei ole teidän mielestä väliä. Voithan sinäkin sitten yhtä helposti haluta miestä ,jos mielestäsi naisenkin pitäisi olla helppo haluta ketä vaan miestä.
Eli; Älä odota,että joku muu ratkaisee ongelmasi. Toimikaa miehet itse muuttamalla omia mieltymyksiä.
Toimimme myös tiputtelemalla naisia takaisin maanpinnalle niin vaatimuksiin tulee realismia. Win win.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria poikiahan nuo aloittajan mainitsemat pähkäilijät ovat. Heillä on vielä aikaa kypsyä ja löytää antoisa parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria poikiahan nuo aloittajan mainitsemat pähkäilijät ovat. Heillä on vielä aikaa kypsyä ja löytää antoisa parisuhde.
Joka päättyy naisen ottamaan eroon ja murskaa miehen, parempi kun eivät löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voi vastata vain sellainen, joka on väkivaltaisessa suhteessa. Usein siihen liittyy pelkoja ja henkistä nujertamista.
Jokin aika tuli dokkari amerikkalaisesta näyttelijästä, joka joutui jonkun kultin armoille. Loppuvaiheessa tämä nainen oli pitkän aikaa pimeässä huoneessa, joka ei ollut edes lukossa. Ei silti uskaltanut/kyennyt karkaamaan. Oli henkisesti nujerrettu ja häpeä oli suuri.
Entiseen aikaan (ei siis kovin kauaa sitten) naisilla ei ollut myös paikkaa, minne mennä. Vaimoja lapsia ajettiin hankeen ryyppyn päälle. Välillä kirveen ym. kera ajettiin. Huutokauppakeisari tais just tällaisesta lapsuudestan kertoa.
Kiitos palstamammojen, mä nautin nykyään kun saan lukea näistä naisista. En vain kykene tuntemaan enää sääliä naisia kohtaan.
EIkä tietenkään jokainen tuollainen nainen ole palstamamma, mutta mite
Täällä toivotaan niskalaukausta pojille. Kommentoi myös sitä tuohon sävyyn.
Miten te tiputtelette naisia mihinkään, kun eihän me edes tiedetä että te olette olemassa?
No en mä tiedä. Varmaan se minkälainen ihminen viehättää,tulee paljon siitä mikä tuntuu tunnetasolla viehättävältä/tutulta. Hyvässä ja pahassa. Myös omien vanhempien ulkonäkö vaikuttaa siihen millaisesta ihmisestä viehätymme 😊
Ja joku kirjoitti,että en saisi sellaista "komeeaa" miestä, kun kirjoitan näin ja en tietenkään voi tietää kuka minusta pitäisi ja kuka ei,mutta kyse olikin siitä millaisista miehistä minä olen pitänyt.
Kyllä tosimiehessä pitää olla jonkin verran särmää ja rosoisuutta. Jokin ideaalimalliin muokattu kopio on persoonaton. Sellaiseen kyllästyy nopeasti. Omien polkujen kulkijoiden rohkeassa omaperäisyydessä on vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Samat ukot olettavat, että kaikki naiset saavat valtavasti huomiota ja viestejä, ja pääsevät jatkuvasti treffeille poikkeuksellisen komeiden ja charmanttien chadien kanssa. Tämän harhaluulon vuoksi nämä ukkelit ajattelevat, että naiset eivät ymmärrä omaa tasoaan (he siis puhuvat ihmisistä pisteyttäen ja jakaen heitä erilaisiin tasoihin), ja siksi naisten rima on suhteettoman korkealla - ja niin se Tavallinen Kunnon Mies häviää näille player-hurmuri-chadeille. Surkeus!
Siis missä rinnakkaistodellisuudessa te mammat oikein elätte? Esim. oma sisko on vähän pullukka ja hädin tuskin perusnätti, silti joutuu yliopistolla, kesätöissä ja kadulla hätistelemään innokkaita kosijoita pois. Tinderissä pukkaa niin paljon viestejä ettei kaikille jaksa kuulemma mitenkään vastata.
Sairaita ja katkeria kommentteja niin miehiltä kuin naisilta. Harmi, että sukupuolet on saatu vihaamaan toisiaan 😑 Taitaa itänaapurin trollit oikein lietsoa tätä vihaa. Vihollisen sisäinen hajauttaminen ja yhtenäisyyden heikentäminen, Venäjä hyötyy tästä pidemmällä aikavälillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä vässyköiltä vaikuttavat nämä kitisevät pojannulikat. En yhtään ihmettele, että eivät koskaan tule saamaan naista.
Lukevatko nämä inkkeliluuserit edes laadukasta kirjallisuutta? Sujuuko paritanssit?
M58
Ne on nuoria miehiä ja poikasia itsetunto hukassa. Tukea he tarvitsevat elämänsä alkutaipaleella, eivätkä väheksyntää ja halveksuntaa.
N101
Ne ei tarvitse kuin niskalaukauksen ja matalan haudan, aivan kuten muutkin miehet.
N23
Tää ei ole edes naisen kirjoittama kommentti. Joka tapauksessa harvinaisen halpaminen trolli.
Tuollainen nainen on kyllä palstalla liikkunut, jos joku muistaa. Poikalapset jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen oppinut palstanaisilta yhden asian: sääli on sairautta. Ainakin jos mies on neurodivergentti tai muuten sosiaalisesti kömpelö. Eikä auta vaikka olisi insinööri, maisteri tai tohtori. Ja vaikka lisäksi harrastaa liikuntaa ja on yli keskipituinen. No, pitäkää tunkkinne.
Mistä syystä sinua pitäisi sääliä? Olet ilmeisesti hyväkuntoinen, hyvinkoulutettu ja omasta mielestäsi ulkonäkösikin on ok.
Ei pidäkään sääliä. Käytin tuota ilmausta koska sitä käytettiin siinä yhteydessä kun minulle kerrottiin että "sosiaalisesti kömpelöt" miehet eivät ansaitse ketään.
Ansaitseminen ja sääli ovat kyllä
todella eri asioita, mielenkiintoisesti toimii ajattelusi.
Mikä tuossa oli epäselvää? Minulle siis ilmoitettiin täällä(kin) ettei kaltaiseni mies (AS) ansaitse ketään naista. Kun kerroin tästä, niin kysyttiin kaipaanko sääliä. Vastasin etten kaipaa sääliä, enkä enää mitään muutakaan (naisilta). Sinun ajattelusi ei vaikuta toimivan lainkaan, ainakaan tällä hetkellä.
On olemassa naisia joille on todella vaikeaa jos joku toinen nainen ihastuu introverttiin tai as-mieheen. Nämä päsmärit haluavat tuhota sen suhteen, myrkyttävät sen toisen naisen mielen: että kuka tahansa baarien lässyttäjä on parempi. Tällä palstalla tuo myrkyllinen naistyyppi on näemmä vallitsevana.
En minä tee mitään ennakko-olettamuksia siitä onko minulla "mahdollisuus saada" jotain ihmistä. Näytti hän sitten miltä vain.
Sinunkaan ei kannata 😊
Enää pitäisi ymmärtää miksi incelit ei kohdista vihaansa miehiin joita pitävät chadeinä, vaan naisiin. Chadin vikahan se on kun sillä on 100 naista ja incelillä 0.
Vierailija kirjoitti:
Sairaita ja katkeria kommentteja niin miehiltä kuin naisilta. Harmi, että sukupuolet on saatu vihaamaan toisiaan 😑 Taitaa itänaapurin trollit oikein lietsoa tätä vihaa. Vihollisen sisäinen hajauttaminen ja yhtenäisyyden heikentäminen, Venäjä hyötyy tästä pidemmällä aikavälillä...
Juuri näin. Ketjun paras! Kiitos.👌
Vierailija kirjoitti:
Ihan persuja nämä incelit ovat. Olen monta kertaa nähnyt livenä näitä persu incelijä.
N 21
Yritykset rahoittaa jotain, mutta paljon tulee esim Suomen Akatemian kautta (verorahoituksella). Se voi olla helposti yli puoli miljoonaa per tutkimus. Tämä kyseinen on varmasti hintansa väärti, mutta moni muu ei..