Haluaisin nähdä nämä ihmiset, jotka haukkuvat täällä toisten ulkonäköä
Olen yhdenkin ketjun mukaan laiha läski, lyllertäjä ja punkero. Vähän koomista. Mutta miltä ne haukkuvat mahtavat näyttää?
Täällähän haukutaan koko ajan.
Kommentit (34)
Tämähän se on, kaikki oma huono olo kaadetaan anonyymisti toisten niskaan. Toivon että palstalle tulisi pakollinen kirjautuminen, ehkä vähän hillitsisi tiettyjen purkauksia ja kielenkäyttöä.
Läski on läski ja ihan syystä sitä haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
No mistä sinä palstalla tiedät, että joku on läski? Se on vain omassa päässäsi. Ap
Haukkujat ovat kateellisia, rumia itse ainakin sisimmältään, ilmeisesti myös omahyväisiä ja itserakkaita tasoteoriitikkoja. Ja usein kännissä jopa päivällä.
Minä en. Vaikka olisivat miss Suomi-osallistujia, ruma luonne tekee rumaksi.
Sitä rakkauden kaunista ja hyväksyvää pilkettä jos ei silmässä ole, niin en keksi mitään syytä haluta nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Haukkujat ovat kateellisia, rumia itse ainakin sisimmältään, ilmeisesti myös omahyväisiä ja itserakkaita tasoteoriitikkoja. Ja usein kännissä jopa päivällä.
Heh. Mutta mistä he ovat kateellisia anonyymille palstalaiselle? Sekin on heidän omassa päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä sinä palstalla tiedät, että joku on läski? Se on vain omassa päässäsi. Ap
Jos anonyymin sanominen menee tunteisiin niin onhan se nyt aika naurettavaa. Netistä pois niin ei tule paha mieli 🤣
Voi kuule, ei pelkästään täällä. Mulla on rankka lääkitys krooniseen, etenevään sairauteen, ja se aiheuttaa ajoittain etenkin kasvoihin turvotusta. Auttaa silti esimerkiksi jumalattomiin, sairaalahoitoa vaativiin kiputiloihin. Aivan tietoisesti tästä, olen saanut osakseni kiusaamista ulkonäöstäni koska turvotus. Ja arvostelija tosiaan ei joko jotenkin sisäistä omaa ulkonäköään, tai sitten ajattelee, että hänen kohdallaan jonkinlainen patriarkaalinen setämiehisyys tuo oikeutuksen arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos anonyymin sanominen menee tunteisiin niin onhan se nyt aika naurettavaa. Netistä pois niin ei tule paha mieli 🤣
Etkö osaa tarkastella mitään asiaa haukkumatta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mutta mistä he ovat kateellisia anonyymille palstalaiselle? Sekin on heidän omassa päässään.
Ei palstalaiselle vaan yleensä. Joku muu "vei" sen hyvän mikä hänelle kuului omasta mielestään niin se ketutus puretaan umpimähkään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei palstalaiselle vaan yleensä. Joku muu "vei" sen hyvän mikä hänelle kuului omasta mielestään niin se ketutus puretaan umpimähkään täällä.
Noin se varmaan menee.
Oletko edes harkinnut itsellesi jotakin muuta tekemistä kuin somessa norkoomisen?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, ei pelkästään täällä. Mulla on rankka lääkitys krooniseen, etenevään sairauteen, ja se aiheuttaa ajoittain etenkin kasvoihin turvotusta. Auttaa silti esimerkiksi jumalattomiin, sairaalahoitoa vaativiin kiputiloihin. Aivan tietoisesti tästä, olen saanut osakseni kiusaamista ulkonäöstäni koska turvotus. Ja arvostelija tosiaan ei joko jotenkin sisäistä omaa ulkonäköään, tai sitten ajattelee, että hänen kohdallaan jonkinlainen patriarkaalinen setämiehisyys tuo oikeutuksen arvostella.
Ja lääkityksen hoitaa sinulle Alko? Vähän on turvotusta. Juuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkityksen hoitaa sinulle Alko? Vähän on turvotusta. Juuh!
Kela. Mulla on MS.
Trolli ilmiötä on jonkin verran tutkittu. Kannattaa tutustua. Kun oppii ymmärtämään enemmän ympäröivää maailmaa ymmärtää enemmän myös muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kateus-kortin käyttäminen on älyllisesti laiskaa. Suurin osa ei osaa vastata aiemmin sanottuun ja tämän jälkeen mennään ohi henkilökohtaisuuksiin. Olet kateellinen, läski, kännissä, mies, jne. Eli ei osata enää keskustella.
Eiköhän niiden ulkonäön haukkujienkin ulkonäköä ole joskus haukuttu jossain yhteydessä elämän varrella. Jokainen saa osansa tässä elämässä. Älä jää vatvomaan tällaisia asioita. Elämä on liian lyhyt siihen.
Vähä bandan sukulaatia mussuttaan.
Menes nyt välillä vaikka kävelylle.