Haluaisin nähdä nämä ihmiset, jotka haukkuvat täällä toisten ulkonäköä
Olen yhdenkin ketjun mukaan laiha läski, lyllertäjä ja punkero. Vähän koomista. Mutta miltä ne haukkuvat mahtavat näyttää?
Täällähän haukutaan koko ajan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski on läski ja ihan syystä sitä haukutaan.
No mistä sinä palstalla tiedät, että joku on läski? Se on vain omassa päässäsi. Ap
Jos anonyymin sanominen menee tunteisiin niin onhan se nyt aika naurettavaa. Netistä pois niin ei tule paha mieli 🤣
Irvinaamakin heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Trolli ilmiötä on jonkin verran tutkittu. Kannattaa tutustua. Kun oppii ymmärtämään enemmän ympäröivää maailmaa ymmärtää enemmän myös muita ihmisiä.
Jokainen tietää, että kun ystävä kertoo mummonsa kuolemasta, keskitymme enemmän siihen, että näytämme empaattisilta ja surullisilta kuin todella olemaan empaattisia ja surullisia. Eivät toisten tunteet ole yhtä kiinnostavia kuin omat. Trollit ovat narsistisia luonteita, ei meitä kiinnosta mennä heidän pään sisäänsä( joka on sitä oikeaa empatiaa) vaan heidän haukkumisensa.
Aloittajakin on todennäköisesti kiltti ja empaattinen ihminen, jolla on pakko olla sisällään patoutuneena ajatuksia kuin norovirus-potilaalla, joka ei löydä vessaa ja jossain hän päästää ne ulos.
Mitä enemmän hän on joutunut patoamaan tunteita sisälleen, sitä suurempi taipumus hänellä on purkaa niitä juoruilemalla, syyttelemällä ja puhumalla pahaa muista selän takana.
Mikä onkaan siihen oivallisempi alusta, kuin ajanvietteenä käytettävä keskustelupalsta? Kukaan ei ole parempi toistaan. Täällä kohtaa narsismin ääripäät, ne mahtailevat näkyvät persoonat ja ne kiltit ja viattomat piilonarsistit.
Vierailija kirjoitti:
Vähä bandan sukulaatia mussuttaan.
Suomen kielesi on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä sinä palstalla tiedät, että joku on läski? Se on vain omassa päässäsi. Ap
Joka toinen suomalainen on läski, joten pakko sen on joskus kohdallekin osua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen suomalainen on läski, joten pakko sen on joskus kohdallekin osua.
Kaksi pandemiaa ylitse muiden, ylipaino ja mielenterveys ongelmat. Ja paino vaikuttaa tutkitusti siihen mielenterveyteen, se lisää osuma tarkkuttaa, kun joku vielä kertoo popsivansa mielialalääkkeitä.
Minun ulkonäköä on arvosteltu ihan minun itseni kuulten ja aivan tuntemattomat ihmiset, yleensä nuoria naisia/tyttöjä. Mutta, ylipainoinen en ole. Muita "kauneusvirheitä" on kyllä. Miten sitä nuorempana ei välttänyt juurikaan, mutta nyt vanhempana tekisi mieli laittaa säkki päähän.
Kerran yksi poliitiikassa mukan ollut mies henkilö eräässä yökerhossa , arvosteli ulkonäköäni, tuli kyllä hetken päästä pyytämän anteeksi, mutta iltani oli jo pilalla. Eipä ole tätä kaveria enää näkyny julkisuudessa.
Ok, anteesi. Olin päissään. Eihän se tietysti mikään tekosyy ole.
Iloisesti unohdat kaiken positiivisen, ja muistat kaiken negatiivisen. Sinä olet vastuussa siitä miten suhtaudut asioihin.
Eihän täällä kukaan edes ole nähnyt sua. Olet kirjaimia ruudulla kuten kaikki.
Ja sitä paitsi olet oikeasti kaunis mielestäni.
On aika rankkaa, että täällä joku voi oikeasti haavoittua siitä, mitä joku tuntematon, joka ei ole toista nähnyt, sanoo toisen ulkonäöstä. :( Mutta näin näyttää olevan. Otetaan opiksi.
No joku vastuu kyllä itselläkin. Kaikki sen tietävät mikä jäteviemäri tämä palsta on, mikään pakko ei ole tulla tänne triggeröitymään jostain häiriintyneistä trollaajista. Olen huomannut että jotkut eivät vaan kykene jättämään provoajia huomiotta kun eivät täysin ymmärrä miten sairaita ihmisiä on olemassa (eikä varsinkaan sitä että itsereflektion vaatiminen heiltä on täysin turhaa toimintaa.)
Et sinä tiedä minkä painoinen täällä anonyyminä kirjoittava on.