Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi ihanaa kun olisi kotona pikkuvaimokotirouva

Vierailija
06.10.2024 |

Joka pitäisi paikat siistissä  kunnossa ja leipoisi. Mutta eihän näitä enää  varmaan ole ainakaan Suomessa 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joku vajaa blondi?

Vierailija
2/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan sinne Venäjälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä

Vierailija
4/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois, kukaan täysjärkinen nainen ei sinua ala passaamaan!

Vierailija
5/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on rahaa.

Vierailija
6/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin perheen elättäminen, päätöksenteko ja vastuunotto kuuluisi sinulle.

Vierailija
7/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ihanaa, kun sillä naisella ei olisi omaa elämää ja se vahtisi mustasukkaisena sinun jokaista liikettä?

Sinähän olisit sen naisen elättäjä, joten hänellä olisi koko ajan huoli siitä, että sinä jätät hänet ja vaihdat nuorempaan.

Vierailija
8/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä härnään ukkoa kun yrittää katsoa uutisia. Vilauttelen ja vihjailen mutten anna

Vierailija
9/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva olisi tyhmä kuin saapas, koska ei saisi älyllisiä virikkeitä mistään. Lapsetkin menisivät pilalle sellaisen kanssa.

Vierailija
10/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se akka tottuisi vain törsäämään sinun rahojasi, koska ei itse kävisi töissä, eikä ymmärtäisi, kuinka paljon työtä rahan eteen pitää tehdä.

Sinä olisit hänelle vain kävelevä lompakko ja hän pettäisi sinua postimiehen/putkimiehen kanssa.

Vierailija
11/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollutkaan. Mutta ethän sinä ap ymmärrä Suomen historiasta yhtään mitään. Et ole edes suomalainen, vaan ryssykkä. 

Vierailija
12/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon unelma ukonrähjäke juurtunut telkkarinurkkaan ja nainen tekee kaikki kotityöt. Voi ottaa viinaa niin se nainen näyttää aina hyvältä

Vierailija
13/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap huomannut, miten venäläisille tai ukrainalaisille naisille käy, kun ne jää kotiin lasten kanssa?

He muuttuvat balleriinoista kuulantyöntäjiksi.

Vierailija
14/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se akka tottuisi vain törsäämään sinun rahojasi, koska ei itse kävisi töissä, eikä ymmärtäisi, kuinka paljon työtä rahan eteen pitää tehdä.

Sinä olisit hänelle vain kävelevä lompakko ja hän pettäisi sinua postimiehen/putkimiehen kanssa.

Hah, kuka on onnistunut saamaan kotiinsa posti- tai putkimiehen, sähkömiehestä puhumattakaan!

Vierailija
15/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ei. Pelkkiä rahanahneita huijareita, jotka eivät osaa tehdä ruokaa tai kotitöitä. Kaikki pitää tehdä ja maksaa itse.

Vierailija
16/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki jo uuden ketjun, mutta ylläpito poisti sen. 😁 Ap halusi päästä eroon kriittisistä kommenteista, mutta ei onnistunut.

Vierailija
17/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä tuntuu, että kelpaisi minullekin. Ja olen nainen! Olisi ihanaa tulla kotiin, kun joku muu olisi tehnyt lumityöt, hakenut polttopuut sisään ja lämmittänyt talon. Ruoka odottaisi valmiina ja itse ei tarvitsisi muuta kuin kaatua sohvalle lepäämään. 

Olisikohan jossain introverttiä, aseksuaalia naista, joka haluaa maaseudulle köyhän akan kämppikseksi? 😀

Saa se vaimo toki seksiäkin harrastaa, mutta itse jätän kyllä väliin, kun olen hetero.

Vierailija
18/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa tulla maaseudulle pikkuvaimoksi!

Vierailija
19/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni jäisin kotirouvaksi, jos vain saisin taskurahaa ainakin 1000 e..ja mies muuten hoitaisi kaikki talouden  laskut yms.

Vierailija
20/21 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni jäisin kotirouvaksi, jos vain saisin taskurahaa ainakin 1000 e..ja mies muuten hoitaisi kaikki talouden  laskut yms.

Sinulta jäisi oma eläkkeesi tienaamatta ja jäisit kansaneläkkeen perusosalle, jos mies jättää sinut vanhana.