Ihme tapahtui, löysin 5-kymppisenä naisen Tinderistä
Oli ensimmäinen "poikamieskesä" 30-vuoteen ja odotukset korkealla. Tinderin ihmemaailmasta löytyi toinen toistaan upeampia profiileja ja olo oli kuin lapsella karkkikaupassa. No pelkkää silmänlumettahan se suurimmaksi osaksi oli ja tuntui, etteihän sieltä löydy yhtään sellaista naista, jolle minä kelpaisin, tai joka kelpaisi minulle.
Ensimmäiset treffit tuntuivat taivaallisilta. Nainen oli minua nuorempi ja muutenkin ihan 5/5 ulkoisesti. Juttu luisti hyvin ekoilla treffeillä ja tuntui, ettei kumpikaan olisi halunnut lähteä kotiinsa. Trefffien jälkeen viestiteltiin ahkerasti ja sovittiin useampi tapaaminenkin, jotka nanen kuitenkin aina jollain verukkeella perui. Lisäksi hänellä oli kaikenlaista kesälomaohjelmaa ja -matkaa, joka vei välillä esim 10 päivää kalenterista. Odottelin kuitenkin kärsivällisesti, koska luulin että homma meidän välillämme toimii. Kuukauden päästä sitten tuli vaan yhtäkkiä ilmoitus, ettei toimi oikealta ja siihen se tarina sitten päättyi, ennen kuin ehti alkaakaan.
Tinderistäkin loppui veto ja tuli aika palata lomilta töihin. Muutamat treffit käytiin välissä, mutta oli aika laimeaa. Sitten tuli uusi match ja viestiä, että Hei, voitaisko nähdä. Tavattiin kerran, alettiin viestittely, tavattiin toisen kerran, sitten kolmannen, neljännen, viidennen,... Nainen kietoi minut nopeasti täysin pauloihinsa, vaikka oli itse varovaisempaa ja hitaammin lämpenevää sorttia. Pikku hiljaa alkoi kuitenkin viestittelyn intensiteetti kasvaa ja varsinkin viestien sävy muuttua "vaaleanpunaisemmaksi".
Nyt on kuukausi "seurustelua" takana ja minä olen ihan lovena. Fiilis on ihan samanlainen kuin parikymppisnä ensimmäisessä kunnon suhteessa. Minä sain elämäniloni takaisin ja tuntuu todella hyvältä. Kuin puolet ikävuosista olisi nostettu pois harteiltani. Suhde on toki vielä hyvin nuori, mutta olen enemmän kuin toiveikas. Kyllä tästä vielä hyvä tulee...
Aurinkoista syksyä kaikille!
M51pks
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tulin aasiaan ja latasin tinderin. Päivässä 40 osumaa, kaunista sellaista. Mmmmm kenenköhän poimisi.
Mies 50.
Kyllä Tinder Suomessakin tarjosi aasialaisia naisia, mutta eivät ole mun juttu. Suomalainen sen olla pitää tai ainakin kaukaasialaista rotua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä toinen nainen lähempänä omaa ikääsi?
Ensin mainittu oli reilun vuoden minua nuorempi, tämä nykyinen on viitisen vuotta nuorempi.
AP
Ööö, jos 51-vuotiaalla on vuoden nuorempi nainen, niin kyllä se on samanikäinen. Kun aloituksessa kuvailit ekaa naista nuoremmaksi, niin siitä sai sellaisen kuvan, että nainen oli joku pari-kolmekymppinen. Viisikymppisenä myös 5 vuotta nuorempi on samaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorena ollut kaunis nainen ja hyvin usein hämmentynyt miesten nopeasta ihastumisesta ja 'rakastumisesta'. Itselläni lämpeneminen kestänyt paljon kauemmin, jos ollenkaan. Ulkonäöllä ollut vain vähän merkitystä näissä. Kaikkein isoin tekijä on ollut miehen käytös, lähinnä liiallinen hännystely ja jatkuva mieliksi oleminen on ollut raskasta ja aiheuttanut lopulta etääntymiseni. Olkaa siis omia itsejänne, miehet! Imelä, teennäinen 'lovena oleminen' on ällöttävää. Toki aito kohteliaisuus ja fiksuus puree aina. Myös liiallinen tunteista vaahtoaminen on ärsyttävää. Asiat tapahtuvat omalla painollaan, jos ovat tapahtuakseen.
Miehillä se vahvin ihastuminen ja "rakkaus" on alkuvaiheessa kun hormonit voimakkaana ja haluavat panna naista eniten. Se aiheuttaa sen mielistelykäytöksen. Myöhemmin, kun pitäisi pelata enemmän kiintymyksen, persoonien ja välittämisen kautta, miehet eivät enää usein (jotkut yksittäiset toki jaksavat) jaksa nähdä vaivaa ja naisesta ja suhteesta tulee itsestään selvyys. Miehen rakkaus perustuu usein siis biologialle ja panohaluille.
Ihanaa, onnittelut.
Yksi saalistaja vähemmän.
Tykkään
Vierailija kirjoitti:
Tulin aasiaan ja latasin tinderin. Päivässä 40 osumaa, kaunista sellaista. Mmmmm kenenköhän poimisi.
Mies 50.
Poimi se, jolla ei ole munia. Kyllä niitä tuollaisessa joukossa ainakin yksi pitäisi olla.
Paljon onnea Ap! Olen vilpittömästi iloinen teidän kahden puolesta. On mahtavaa lukea että joku onnistuu löytämään kumppanin ja on onnellinen!
Keski-ikäinen mies, joka kirjoittaa vauva-palstalla on kyllä täysin no go.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä toinen nainen lähempänä omaa ikääsi?
Ensin mainittu oli reilun vuoden minua nuorempi, tämä nykyinen on viitisen vuotta nuorempi.
AP
Ööö, jos 51-vuotiaalla on vuoden nuorempi nainen, niin kyllä se on samanikäinen. Kun aloituksessa kuvailit ekaa naista nuoremmaksi, niin siitä sai sellaisen kuvan, että nainen oli joku pari-kolmekymppinen. Viisikymppisenä myös 5 vuotta nuorempi on samaa ikäluokkaa.
Totta, olisi pitänyt olla tarkempi. Ehkä tuli korostettua turhaan "nuoremmuutta" sen vuoksi, että tykkäyksiä ja flirttejä tuli myös naisilta, joiden ikä oli lähempänä äitini ikää kuin omaa ikääni.
AP
Hienoa! Varmaan yksi osasyy on, että osaat kirjoittaa 5-kymppisenä. Nykyään näkee enemmän 50-kymppisenä ja sattuu silmiin, koska mielessäni luen sen "viiskyt-kymppisenä"
Vierailija kirjoitti:
Paljonko hän painaa?
No tuota, sitä en itse asiassa edes tiedä. Mutta veikataan, että 10-15 kg vähemmän kuin minä, vaikka olemme saman pituiset.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Varmaan yksi osasyy on, että osaat kirjoittaa 5-kymppisenä. Nykyään näkee enemmän 50-kymppisenä ja sattuu silmiin, koska mielessäni luen sen "viiskyt-kymppisenä"
Ei ihan tullut laudaturia aikanaan ylppäreissä, joten osaan jonkin verran kirjoittaa. Akateemisessa maailmassa joudun myös työssäni jonkin verran kirjoittamaan ja paljon lukevilla on yleensä myös laaja sanavarasto.
Vierailija kirjoitti:
Mies 50.
Ota halvin tarjous. Muista kondomit ettet tuo Suomeen pöpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon setämies.
Eikö 51-vuotiaana yleensä jo olla setämiehiä? Sen lisäksi, että olen setä, niin olen myös eno.
AP
Onko nainen opettajatar tai viehkeä kirjastotäti valtavilla roikkulolloilla, joissa nännit osoittavat maata kohden. Mitä isommat ja löysemmät utareet sen parempi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon setämies.
Eikö 51-vuotiaana yleensä jo olla setämiehiä? Sen lisäksi, että olen setä, niin olen myös eno.
AP
Ehei, homo sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen opettajatar tai viehkeä kirjastotäti valtavilla roikkulolloilla, joissa nännit osoittavat maata kohden. Mitä isommat ja löysemmät utareet sen parempi? 🤔
Ei todellakaan. Enempi sellainen yleisurheilijan vartalo pienillä, kiinteillä rinnoilla ja todella kuumottavalla pepulla. Viimeksi kun olimme ulkoilemassa, niin piti pariin kertaan nielaista kun hän ilmestyi paikalle tiukoissa trikoissaan.
AP
Mies 50.