Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassuja asioita luulit lapsena?

Vierailija
06.09.2024 |

Minä luulin, että minun on mentävä naimisiin naapurissa asuvan pojan kanssa. Luulin myös, että jokaisen ihmisen täytyy mennä naimisiin ja että sitten vain alkaa tulemaan lapsia, vaikka ei itse haluaisi. 

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri rallatteli näin:

"Hilivati hilluu, muna meni pilluun

sielllä se heitteli keihästä

ja katseli persereiästä"

Se oli hauskaa. Olimme 8-vuotiaita.

Jäi yksi laini välistä:

"Hilivati hilluu, muna meni pilluun

helevetin pienestä reijästä

sielllä se heitteli keihästä

ja katseli persereiästä"

Vierailija
42/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että serkun kanssa on täysin soveliasta mennä naimisiin. Minulla oli suunnitelmissa mennä serkkupojan kanssa naimisiin isona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Star trek maailma on totta.  Petyin karvaasti kun sain tietää totuuden

Vierailija
44/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tienvarsilla olevat hirvivaarasta kertovat liikennemerkit olivat hirvien suojateitä ja että ne osasivat mennä juuri niiden kohdalta tien yli.

Vierailija
45/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Abban S-O-S -biisi kertoo Esso -huoltoasemasta kun isä aina tankkasi autonsa siellä.

Vierailija
46/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni vitsaili, että Ricky Martinin oikea nimi olisi ollut Riku Martinpoika. Otin sen tosissani ja luulin, että hän on suomalainen. 

Vierailija
47/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Tokio on Suomessa. Merkitsin se seinäkarttaankin.

48/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki ihmiset elävät 100-vuotiaiksi ja sitten kuolevat. Kerran kun riitelin vuotta vanhemman isosiskoni kanssa, lällättelin että hän kuolee vuosi ennen minua.

Luulin että maito ja maidon juominen on lähtöisin Suomesta.

Luulin että jokaisella maalla on oltava oma automerkki ja että Saab on suomalainen, kun taas Volvo on ruotsalainen. Kun joku kertoi että Saabkin on ruotsalainen, en uskonut sitä, koska mikä sitten on Suomen automerkki...

Vierailija
49/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että vauva syntyy sairaalassa niin että äidin maha aukeaa, vauva tippuu ulos ja hoitaja nappaa vauvan ilmasta kiinni ennen kun se putoaa lattialle. Edes aikuiset eivät oikaisseet väärinkäsitystäni, ilmeisesti heistä oli kiusallista kertoa totuus. 

Vierailija
50/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulottelin pienenä että iso nenäni pienenee ja muutun isona kauniiksi. Tuossa se pallura edelleen keikkuu. 

Vierailija
51/108 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että hevonen on miespuolinen ja lehmä naispuolinen. 

Samoin. Erikoisen tästä tekee se, että olen maatilalla kasvanut. Syytän asiasta Aku Ankkaa.

Vierailija
52/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sähköauto toimii  niin, että laitetaan töpseli seinään - ja ajetaan niin pitkälle kun roikka riittää. 

Vierailija
53/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki naiset, joita kutsutaan "tädiksi", on mulle sukulaisia. 

Kun lapselle aina höpötetään kaikista naapureistakin, että siellä se Liisa-täti, ja naapurin Maija-täti. En tiedä, mistä tuo tädittely lapsille puhuessa edes tulee?? No ei sitten ollutkaan niin iso suku kuin luulin😆

Vierailija
54/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on tyttöjä ja koirat poikia.

Kaikki ihmiset puhumastaan kielestä huolimatta ajattelevat suomeksi.

Samoin lehmät on tyttöjä ja hevoset poikia.

Vierailija
55/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinoita esim kummituksista. Kyllähän jenkeissäkin aikuisetkin uskoo kaikenmaailman sepitettyjä salaliittoteorioita. Loogisuuspohja voi olla hyvinkin osuva mutta oletukset ja arvailujen varaan jäävä tieto lähtee lentoon elämään omaa elämäänsä.

Mites coronavirus?

Vierailija
56/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pissii naisen pimppiin ja lapsi syntyy kananmunasta naisen perseestä.

Lapset keskustelivat ikäeroa oli kolme vuotta. Toinen kertoi olevansa nopeampi, kun oli syntynyt ensin. Toinen kertoi ennen syntymäänsä vielä kurkistelleensa äidin pyllynreijästä.

Vierailija
57/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Luulin että kaikki ihmiset elävät 100-vuotiaiksi ja sitten kuolevat. Kerran kun riitelin vuotta vanhemman isosiskoni kanssa, lällättelin että hän kuolee vuosi ennen minua.

Luulin että maito ja maidon juominen on lähtöisin Suomesta.

Luulin että jokaisella maalla on oltava oma automerkki ja että Saab on suomalainen, kun taas Volvo on ruotsalainen. Kun joku kertoi että Saabkin on ruotsalainen, en uskonut sitä, koska mikä sitten on Suomen automerkki...

Sisu ja Vanaja olisivat olleet.

Vierailija
58/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että serkun kanssa on täysin soveliasta mennä naimisiin. Minulla oli suunnitelmissa mennä serkkupojan kanssa naimisiin isona. 

Suomenkin lain mukaan se on soveliasta ja muualla maailmassa sitä on harjoitettu kymmenien sukupolvien ajan.

Vierailija
59/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kaikki naiset, joita kutsutaan "tädiksi", on mulle sukulaisia. 

Kun lapselle aina höpötetään kaikista naapureistakin, että siellä se Liisa-täti, ja naapurin Maija-täti. En tiedä, mistä tuo tädittely lapsille puhuessa edes tulee?? No ei sitten ollutkaan niin iso suku kuin luulin😆

Se varmaan loppuu, kun nykyäänhän ei ole enää tätejä ja setiä.

Vierailija
60/108 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Pohjanmaalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme