Mitä hassuja asioita luulit lapsena?
Minä luulin, että minun on mentävä naimisiin naapurissa asuvan pojan kanssa. Luulin myös, että jokaisen ihmisen täytyy mennä naimisiin ja että sitten vain alkaa tulemaan lapsia, vaikka ei itse haluaisi.
Kommentit (108)
Mies pissii naisen pimppiin ja lapsi syntyy kananmunasta naisen perseestä.
Luulin että Turkki ja Turku on sama asia kun ne kuulostaa vähän samalta... Jep.
Vierailija kirjoitti:
Mies pissii naisen pimppiin ja lapsi syntyy kananmunasta naisen perseestä.
Kiitos päivän nauruista, meinas mennä ruuat ja juomat väärään kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuli tulee siitä, kun puut huiskivat. Tuulesta pääsee, kun kaataa puut.
Sama, tämä taitaa olla aika yleistä.
Varmaan yleisempää sisämaassa missä ei ole isompia vesistöjä millä seilata. Enkä tarkoita tätä mitenkään ilkeilyksi, kunhan järvisuomen järvillä lapsuuden seilanneena ja rannikolla myöhemmin pitkään asuneena huomioin, että taitaa ympäristö vaikuttaa millaisia uskomuksia lapsille voi syntyä.
En muista että itselläni olisi ollut tällaisia suloisia virhepäätelmiä. Sen kyllä muistan kun jouduin selittämään vanhemmalle sisarukselleni ettei ilmansuunnat ja oikea/vasen liity mitenkään toisiinsa, hän kun pohti miten karttaa voi lukea kun pohjoinen liikkuu sinne mihin hän kääntyy, etelän pysytellessä aina selän takana. Kaippa hän sitten ymmärsi eikä nolannut itseään koulussa. Taisin olla lapsena aika tylsimys, taidan olla vieläkin :(
Vierailija kirjoitti:
Luulin kun tekee typeriä valintoja elämässä ei pääse taivaaseen.
Tämähän on totta.
Luulin aikuiseksi asti, että rottakuningas on joku tyyppi.
Onkin oikeasti kasa toisiinsa sotkeutuneita rottia.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että jos vahingossa nielen omenan tai muun kasvin siemeniä, minulle tulee kasvain vatsaan ja kuolen. Tähän käsitykseen päädyin, koska isoisästä sanottiin, että se kuoli kasviin vatsassa, ja tiesin että siemenistä kasvaa kasveja.
Tätä outoa tapaa kutsua kasvainta kasviksi olen minäkin ihmetellyt. Joku murresana?
Jos nielee purkan, se menee umpisuoleen ja sairastuu.
Vierailija kirjoitti:
Luulin aikuiseksi asti, että rottakuningas on joku tyyppi.
Onkin oikeasti kasa toisiinsa sotkeutuneita rottia.
Ja minä luulin, että hiiret ovat rotan poikasia.
Luulin että rekka - autossa jossa lukee Viinikka kuljetetaan viinaa.
Minäkin luulin, että "kasvi vatsassa/päässä" tms. tarkoittaa ihan oikeaa vihreää kasvia, jossa on lehdet ja juuret ja kaikki. Muistan mummoni ja äitini käymän keskustelun, jossa he puhuivat jonkun kuolleen "kasviin päässä". Aloin hiukan pelätä, että jokin siemen joutuu omiin aivoihini ja alkaa itää siellä.
Luulin, että vanhempieni ja isovanhempieni lapsuudessa maailma oli mustavalkoinen.
Uskoin, että jos TV:tä katsoo erittäin läheltä, voi sokeutua. Samoin TV:stä tuleva ns. lumisade saattoi sokeuttaa.
Ajattelin televisio-ohjelmissa esiintyvien ihmisten, sekä TV-kuuluttajien elävän toisessa ulottuvuudessa, ja että TV on ikäänkuin ikkuna sinne. Luulin esimerkiksi Pikkukakkosen studion olevan ihan oma maailmansa, eikä mikään kulisseilla aikaansaatu rajattu tila.
Uskoin teleporttien olemassaoloon.
Luulin, että vauvat ja kakka tulevat samasta reiästä.
Uskoin, että jos kovalla tuulella käyttää isoa sateenvarjoa, voi tempautua ilmaan kuin Maija Poppanen ikään.
En tajunnut, että elokuvat kuvataan kohtaus kohtaukselta. Luulin, että ne kuvataan aina yhteen pötköön. Ts. että kaikki toiminta tapahtuu lineaarisesti, ja kamera vain seuraa mukana. Ihmettelin, että miten näyttelijät voivat muistaa niin paljon vuorosanoja.
Minun oli vaikea uskoa, että mummoni oli ollut joskus pikkutyttö. Ajattelin hänen vain syntyneen mummoksi, ja olleen aina sellainen.
Luulin kaikkien käärmeiden ja hämähäkkien olevan tappavan myrkyllisiä.
Juoksuhiekka, termiitit ja piranjat olivat todellisia riskejä, joihin oli varauduttava myös Suomen metsissä ja uimarannoilla.
Luulin että aikuiset ovat järkeviä ja vanhukset viisaita.
Luulin myös, että hait, lentohiekka ja Bermudan kolmio ovat todellisia ongelmia ja niitä pitää välttää.
Luulin, että kun tulee aikuiseksi, omilleen muutetaan niin että katsotaan jostakin tyhjän näköinen talo ja asetutaan sinne asumaan. En tajunnut että raha liittyy tähän kuvioon mitenkään, vaikka tiesin että kauppaan tarvitaan rahaa.
Luulin että aikuisena olisi oltava työpaikka ja tehtävä töitä. Nyt kolmekymppisenä olen huomannut että ei tarvinnutkaan.
Hymykuopat saa kaurapuuroa pillillä imien.
Minä luulin, että kiukkuiset elävät vanhoiksi ja kiltit kuolevat nuorina.
Ei ollut televisiota minun lapsuudessani. Radio oli ja sitä kuunneltiin tiiviisti päivän mittaan. Kuvittelin, että siellä radion sisällä asuu ihmisiä, jotka puhuvat sieltä meille. En uskaltanut kysyä mitään kun heti huudettiin pidä stana suus kii.
Yksi kaveri rallatteli näin:
"Hilivati hilluu, muna meni pilluun
sielllä se heitteli keihästä
ja katseli persereiästä"
Se oli hauskaa. Olimme 8-vuotiaita.
Kuulin jostain, että muurahaiset rakentaa kekonsa metsässä puun eteläpuolelle. Käsitin sen jostain syystä niin, että ne muuttavat etelään talveksi. No, eipä niitä talvella kyllä missään näykään.