Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OIKEUS VOITTI - "Risto" saa maksamansa elatusavun takaisin.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli "Ristolle" yhteensä 7 vuoden helvetti. Upeaa että raskas taistelu toi lopulta oikeutta 👍

Helvetti? Tuo on sinun käsityksesi helvetistä ja raskaasta taistelusta? Pienet elatusmaksut lapselle, jota on hoitanut syntymästä asti jonkun vuoden.

😂

Kyynel juu.

Ookko tuon äpärän äiti?

En. Onko elatusmaksun maksaminen sinun käsityksesi helvetistä?

Elatusmaksut ovat ihan merkittäviä kuluja pieni- tai keskituloiselle. Yritä sitten perustaa oma perhe ja hankkia omaa biologista lasta, kun omaa

Ei se niin mene. Jos elarit jätetään maksamatta, niin KELA maksaa ne saajalle ja perii niitä sitten ulosoton kautta elatusvelvolliselta.

Vierailija
142/148 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän meinaat niiden lähiäitien maksavan sen miehen lapsen elatuksesta kuussa? Pari hunttia ei riitä alkuunkaan. Miehet pääsee ihan hemmetin vähällä.

Jos on yhteishuoltajuus ja 50-50 asumisjärjestelyt niin ei sitä paria hunttia mielellään maksele lähivanhemmalle pienistä tuloista.

Lapselle sä sen elatuksen maksat. Mutta miehiltä toki liikaa vaadittu.

Milloin tämä miesviha loppuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämä lapsen tilanne? Hyvänen aika sentään, media keuhkoaa nyt yhtä asiaa, kuinka lapsen tilanna.

Lapsen tilanne on se, että äiti ja biologinen isä on yhdessä. Sehän hullua olikin, että oikea isä muuttanut sinne asumaan perheenä ja risto makseli elatuksia,.

Toi Riston tapaus, kun kumottiin, niin mun kaverin täysin sama juttu kumottiin maaliskuussa. Vähän sellanen fiilis, että tuolla virastoissa alkaa riittäää hommia kumota noita juttuja.

Kaveri sai 2v maksut takasin.

Vierailija
144/148 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle tulee mieleen, että minkälaisen sotkun lspsi on saanut ehkä kokea tässä..😒

Joo, oikeus voitti. 

En tiedä miyä nsisen päässä on liikkunut? Miksi hän tämän näin teki? 

Minusta isyyden tunnustamiseen voisi olla pikkuisen pidemmät ajat. En tiedä eliminoitaisiinko niillä tälläiset vst tapaukset?

Itse esimerkiksi en enää haluiaisikaan tietää, onko lapseni biologisesti minun. Mä oon heidän isä ja piste. Ja niin se on lastenkin mielestä. 

M46

Laki lähtee lapsen edusta ja hänen elatuksensa takaamisesta. Hän ei sitä itse voi tehdä, joten viranomaiset ovat hänen puolellaan. Ei Riston, Janin tai Markun puolella. Jos Jani olisi toiminut lain määräämässä aikaikkunassa, ei ongelmaa olisi ollut. Nyt koko mediasirkus hänen oman saamattomuutensa takia. 

Samaa tasoa oli se kun tuttavilla paloi talo maan tasalle ja jäi vain vaatteet mitä päällä. Jo seuraavana päivänä vakuutusyhtiö vaati, että pitää tehdä lista mitä meni. Kyllä siinä saa ihminen kerätä kaikki voimansa, että pystyy tuossa tilanteessa tekemään tuon listan.

Vierailija
145/148 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuollaisia naisia. Miten he pystyvät tekemään noin? Salaamaan pettämisen ja ihan pokkana vain esittävät, että aviomies on lapsen isä vaikka ei olekaan. Sitten tämä hyeena veti tämän koko jutun ihan eri tasolle eikä suostunut luopumaan elatusmaksuista vaikka testit osoitti ettei Risto ole isä. Minkälainen nainen pystyy tuohon kaikkeen???

Mulla on yksi aikuinen lapsi ja hänen isänsä on se jonka nimi on papereissa. Ihan suunniteltu lapsi enkä exää pettänyt joten ei voi olla muita isäehdokkaita. Mun omatunto ei olisi ikinä kestänyt salata sitä, että on tullut pantua toisenkin kanssa silloin kun on tullut raskaaksi. 

N45

Vierailija
146/148 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MKA kirjoitti:

Naisille katkeraa kalkkia, ikävä kyllä. Mitäs ovat tuollaisia.

Kuinka katkera mies pitää olla jos käsityskyky ei riitä edes sinne asti, ettei yhden naisen toiminnan perusteella voi yleistää =naiset ovat? 

Miksi sitten miehet aina ovat ? 

En ymmärrä, mistä puhut. En tiedä, miksi osoitat kysymyksen minulle,, koska en ole täällä yleistänyt miehiä yhteen nippuun. Sinun täytyy kysyä niiltä, ketkä ovat.

Vierailija
147/148 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ehkä vihdoin tämä paskahuussikeissi voidaan haudata.

Vierailija
148/148 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa edes kauaa mennyt. Suomen kannattaa ehdottomasti rummuttaa oikeusvaltioperiaatteesta EU:ssa, koska meillähän homma toimii