OIKEUS VOITTI - "Risto" saa maksamansa elatusavun takaisin.
Kommentit (148)
Päivän paras uutinen, se eukko voisi viettää pari linnssa toisen elämän pilaamisesta.
Ei hemmetti, mahtavaa! Paras uutinen pitkään aikaan
Paras uutinen aikoihin. Kiitän, että oikeudenmukaisuutta löytyi 🙏
Hienoa. Veikkaan että akka joutui ekaa kertaa elämässään kunnolla vastuuseen mistään kusetuksestaan. Täysin häikäilemätön tapaus.
Oikeus voitti ja se hämmästyttää minua.
Kuinka tämä lapsen tilanne? Hyvänen aika sentään, media keuhkoaa nyt yhtä asiaa, kuinka lapsen tilanna.
Se oli "Ristolle" yhteensä 7 vuoden helvetti. Upeaa että raskas taistelu toi lopulta oikeutta 👍
Hienosti some ja isä on maalittanut julkisesti tämän alaikäisen lapsenkin. Sellaista lokaa olen lukenut että oksat pois.
Oikeasti? En olisi uskonut että tässä kohtaa tasa-arvo toteutuisi, mutta toisin kävi. Ehkä suomi onkin parempi maa kuin luulin.
Maksakoon lapsen biologinen isä sitten rahat Ristolle jos tämä äiti ei ole kykenevä. Oikeus tapahtuisi niinkin.
Riston oma vika ansaitut rahat saa pitää
Nyt alkaa oikeudenkäyntuien tsunami. Tosin tarvitaan vielä korkeimman oikeuden ennakkopäätös.
Minulle on ihan sama kuka maksoi mitäkin. Se on vain rahaa. Eniten huolettaa se pieni lapsi. Tiesikö hän kuka on biologinen isä? Pitikö oikeana isänään miestä joka maksoi elarit? Hylkäsikö mies lapsen kylmästi ja ilmoittamatta kun selvisi että onkin eri miehen geenit? Eikö yhteisellä elämällä ollut mitään merkitystä kun selvisi geenien alkuperä? Lapsiparka kaiken keskellä, onko yhtään aidosti rakastavaa aikuista elämässä? Kolme aikuista pilasi yhdessä yhden lapsen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Oikeus voitti
Oikeus voittaa aina niin järjettömät oikeudenkäyntikulut on Suomessa.
Hyvä.