Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä rintaliivejä!!

Vierailija
06.09.2024 |

Miksei ne ole ikinä mukavat. Ja on oikea koko ettei siinäkään ole vika. Aina jotenkin kutittavat tai hiostavat tai molempia. Ja istuessa painavat vaikka seisaaltaan suht mukavat olisikin kun mahamakkara levittää ympärysmittaa. Ylipäätään niiden olemassaolon huomaa koko ajan. urheiluliivejä moni suosittelee mutta ne ovat hiostavia ja rumia, eikä sovi kaikkien vaatteiden alle kun näkyvät kaula-aukosta tms. Ja joku bralette ei tue mitään kun on isot tissit. Ja ei, ilmankaan ei voi olla. 

Kommentit (107)

81/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena kommentoin useampaankin viestiin ja etenkin ketjun miehille, että näiden prkeleen utareiden kanssa eläminen on epämukavaa oli sitten liiveissä tai liiveittä. Miettikää oikeasti omalle kohdalle, että rintakehässänne olisi kaksi parikiloista klönttiä jotka vatkaa ja hölskyy sekä on aina tiellä ja saa yläselän ja niskankin huutamaan hoosiannaa. Sitten kun ne "köyttää" kroppaan kiinni niin joo, on parempi mutta tuo on uskomattoman epämukavaa ja etenkin näin kesäkeleillä myös todella hiostavaa.

Sitä voi miehet käydä ostamassa vaikka pari vehnäjauhopakettia (a 2kg) ja vetää ne elmukelmulla omaan rintamukseen kiinni ja nautiskella sitten kuinka kivaa on eikä yhtään ole hankala olo.

Wau, kuulostat todella kauniilta ja fiksulta neidolta! Vielä jos olisit keski-ikäinen ja sinkku, niin se olisi täydellistä!

Vierailija
82/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivitoppi on hyvä vaihtoehto rintaliiveille, vaikka olisi isot rinnat. Topin kankaan olisi hyvä olla aika ohutta, jotta voi vaivatta pitää puseroiden alla. Ei liian löysä kangas, vaan napakka. Säädettävät olkaimet. Ongelma on ainoastaan se, että kaupoista vaikea löytää, mutta nettikauppoja väsymättömästi selailemalla ulkomaita myöten takuulla löytyy. 

Noilla ei tee mitään, jos haluaa oikeasti, että ne liivit tukevat rintoja. Vielä jos eivät erittele rintoja, niin voi vaan kuvitella miten hiki valuu sieltä tissivaosta ja mitä hankausvammoja tulee.

Et valitettavasti nyt ymmärrä yhtään mistä on kysymys. Eivät hiosta, eivätkä aiheuta hankausvammoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit taas ulisemassa. 

T.  70B

Vierailija
84/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali

Vierailija
85/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivitoppi on hyvä vaihtoehto rintaliiveille, vaikka olisi isot rinnat. Topin kankaan olisi hyvä olla aika ohutta, jotta voi vaivatta pitää puseroiden alla. Ei liian löysä kangas, vaan napakka. Säädettävät olkaimet. Ongelma on ainoastaan se, että kaupoista vaikea löytää, mutta nettikauppoja väsymättömästi selailemalla ulkomaita myöten takuulla löytyy. 

Noilla ei tee mitään, jos haluaa oikeasti, että ne liivit tukevat rintoja. Vielä jos eivät erittele rintoja, niin voi vaan kuvitella miten hiki valuu sieltä tissivaosta ja mitä hankausvammoja tulee.

Et valitettavasti nyt ymmärrä yhtään mistä on kysymys. Eivät hiosta, eivätkä aiheuta hankausvammoja. 

Taidat itse olla rintaliivitoppikauppias, kun et ymmärrä mikä ongelma näissä isorintaisille on ja mitä kaikkea tolla termillä myydään.

Vierailija
86/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla rintaliivitoppikauppias, k

Koen olevani isorintainen, mutta täällä tiedetään paremmin. 

Vierailija
87/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino?

Ei selitä kaikkea. Minä olen reippaasti ylipainoinen eikä mulla ole mitään ongelmia rintsikoiden kanssa. No hikoilu kuumalla, mutta ei mitään istuvuusongelmia tai sellaista.

Vierailija
88/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "vain" D-kupin rinnat ja en ikinä pidä rintaliivejä. Kotona ilman. Ei roiku navassa ja aika napakat vaikka olen luomu ja 55v. 2 lasta mutta lyhyt imetys. Muuten shape-toppi niin tukee hyvin. 

Vierailija
89/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivitoppi ei todellakaan toimi jos on isot rinnat. Isojen rintojen kanssa toimii kunnolliset kaarituelliset rintaliivit.

Vierailija
90/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä tässä et ymmärrä mitä on kun on isot rinnat.

Vierailija
91/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahan näköistä, kun ne isot rinnat on nostettu isoksi kummuksi leuan alle. Kun luullaan, että se on niille oikea paikka.

Vierailija
92/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin parhaimmat liivit Cellebesiltä kun liivit eivät saa painaa ja kiristää mistään vaan tuntua mukavalta päällä 😊. Näistä ei tule mitään painaumia vaikka pitää yönkin päällä. Olen käyttänyt jo kauan tätä samaa mallia. Oikea ympärysmitta on tärkeä ettei kiristä ja uppoudu nahkaan liivin reunat.

Ei nämä tietenkään mihinkään leuan alle nosta rintoja mutta on tyhjää paremmat eikä ole alaston olo, sillä en voisi ilman liivejä lähtee mihinkään.

Edestä suljettavat pehmeät rintaliivit Jenny 2 kpl/pakkaus

41,20 €

https://www.cellbes.fi/alusvaatteet/naiset/rintaliivit-1/kaarituettomat…

Onhan siellä muitakin pehmeitä malleja ja voi tilata laskulla kotiin kokeiltavaksi.

Vierailija
93/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahan näköistä, kun ne isot rinnat on nostettu isoksi kummuksi leuan alle. Kun luullaan, että se on niille oikea paikka.

Niin, että kunnollisten liivien käyttäminen tarkoittaa sun mielestä tuota? 

Mulla on isot rinnat eikä ne kyllä leuan alle ole nostettu liiveillä vaan mulla on oikeanlaiset liivit ja rinnat ovat luonnollisella korkeudella.

Vierailija
94/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin parhaimmat liivit Cellebesiltä kun liivit eivät saa painaa ja kiristää mistään vaan tuntua mukavalta päällä 😊. Näistä ei tule mitään painaumia vaikka pitää yönkin päällä. Olen käyttänyt jo kauan tätä samaa mallia. Oikea ympärysmitta on tärkeä ettei kiristä ja uppoudu nahkaan liivin reunat.

Ei nämä tietenkään mihinkään leuan alle nosta rintoja mutta on tyhjää paremmat eikä ole alaston olo, sillä en voisi ilman liivejä lähtee mihinkään.

Edestä suljettavat pehmeät rintaliivit Jenny 2 kpl/pakkaus

41,20 €

https://www.cellbes.fi/alusvaatteet/naiset/rintaliivit-1/kaarituettomat…

Onhan siellä muitakin pehmeitä malleja ja voi tilata laskulla kotiin kokeiltavaksi.

En täällä ole puhunut leuan alle nostamisesta mitään. Tuossa mallissa loppuu kuppikoot e:hen.  Ap

Vierailija
95/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino?

kun mahamakkara levittää ympärysmittaa eli juuri syy ongelmaan on ylipaino, ei rintaliivit. 

Mun painoindeksi on 21 ja ihan sama tunne rintsikoistaa kuin ap:llä, joten älkää nyt taas vetäkö sitä ylipainoa esille.🙄

Vierailija
96/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaisi olla megalollo. Ehkä karmaa, kun aina pitää ne suonipallot leväyttää muiden silmille huomiota horaamaan, lol(lo)! 

Vierailija
97/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kamalampaa rääkkäystä kuin epämukavat ja kamalia painaumia aiheuttavat liivit.

En tiedä voisko jollain ompelijalla teetättää jonkun joustavan topin edes tai on sitten ilman jos ei mistään löydy sopivia.

Vierailija
98/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph leveillä olkaimilla tai Miss Mary.

Vierailija
99/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triumph leveillä olkaimilla tai Miss Mary.

Ei noista löydy isoja kokoja, kuten K-kuppia. Varsinkaan, kun ympärys on suht pieni. Erikoisliikkeestä joutuu ostamaan, maksaa omaisuusen ja silti aina johonkin sattuu.

Vierailija
100/107 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlainen "paitamalli", johon kiinnitetään pelkästään kupit etupuolelle eikä muuten mitään erikoisen liivimäistä ommelta tai kuminauhoja tms. voisi olla mukavin käytössä. 

Joitakin tankini- eli uima-asun yläosia voisi käyttää mallina, pysyväthän nekin hyvin uidessa eivätkä purista tai paina koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi