Mä en kestä rintaliivejä!!
Miksei ne ole ikinä mukavat. Ja on oikea koko ettei siinäkään ole vika. Aina jotenkin kutittavat tai hiostavat tai molempia. Ja istuessa painavat vaikka seisaaltaan suht mukavat olisikin kun mahamakkara levittää ympärysmittaa. Ylipäätään niiden olemassaolon huomaa koko ajan. urheiluliivejä moni suosittelee mutta ne ovat hiostavia ja rumia, eikä sovi kaikkien vaatteiden alle kun näkyvät kaula-aukosta tms. Ja joku bralette ei tue mitään kun on isot tissit. Ja ei, ilmankaan ei voi olla.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pahan näköistä, kun ne isot rinnat on nostettu isoksi kummuksi leuan alle. Kun luullaan, että se on niille oikea paikka.
Niin, että kunnollisten liivien käyttäminen tarkoittaa sun mielestä tuota?
Mulla on isot rinnat eikä ne kyllä leuan alle ole nostettu liiveillä vaan mulla on oikeanlaiset liivit ja rinnat ovat luonnollisella korkeudella.
vai että luonnollisella korkeudella liivejä käyttämällä. Joko ne ei kohota niitä rintoja ollenkaan tai käsityksesi luonnollisesta korkeudesta on hämärtynyt
Sulla tässä on asiat hämärtyneet. Mun kaikki rintaliivit todellakin tukee eikä ne silti nosta mun rintoja leuan alle. Etkö oikeasti tiedä mitä tarkoitan luonnollisella korkeudella? Rinnat nousee siihen kohtaan mistä ne rinnat lähtee. Ei ne silloin ole lähelläkään leukaa.
Minusta liivit päällä on paljon mukavampaa kuin ilman. Mutta hyvien löytäminen on kyllä todella vaikeaa. Vaatii kymmenien ja kymmenien sovitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triumph leveillä olkaimilla tai Miss Mary.
Ei noista löydy isoja kokoja, kuten K-kuppia. Varsinkaan, kun ympärys on suht pieni. Erikoisliikkeestä joutuu ostamaan, maksaa omaisuusen ja silti aina johonkin sattuu.
Voisin ostaa sinulle rintaliivit, jos olisit keski-ikäinen ja sinkku. Ja jos kemiamme kohtaisivat, niin siitä eteenpäin hankkisinkin kaikki tarvitsemasi rintsikat!
Vierailija kirjoitti:
Minusta liivit päällä on paljon mukavampaa kuin ilman. Mutta hyvien löytäminen on kyllä todella vaikeaa. Vaatii kymmenien ja kymmenien sovitukset.
Mäkin tykkään olla ennemmin liivit päällä kuin ilman. Mukavempaa isojen rintojen kanssa. Kalliita liivejä joudun ostamaan, mutta ei auta. Olen muutaman merkin ja mallin löytänyt jotka sopii. Saman merkin toinen malli samassa koossa voi ollakin sellainen, että ei sovi. Ei kovin herkästi tule tilattua eri malleja kun on ne luottomerkit ja mallit löytänyt.
https://www.lindex.com/fi/p/7164049-80-musta-saumattomat-soft-rintaliiv…
Koita näitä, käytin raskaana ollessa ja oli mukavat päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pahan näköistä, kun ne isot rinnat on nostettu isoksi kummuksi leuan alle. Kun luullaan, että se on niille oikea paikka.
Niin, että kunnollisten liivien käyttäminen tarkoittaa sun mielestä tuota?
Mulla on isot rinnat eikä ne kyllä leuan alle ole nostettu liiveillä vaan mulla on oikeanlaiset liivit ja rinnat ovat luonnollisella korkeudella.
vai että luonnollisella korkeudella liivejä käyttämällä. Joko ne ei kohota niitä rintoja ollenkaan tai käsityksesi luonnollisesta korkeudesta on hämärtynyt
Sulla tässä on asiat hämärtyneet. Mun kaikki rintaliivit todellakin tukee eikä ne silti nosta mun rintoja leuan alle. Etkö oikeasti tiedä mitä tarkoitan luonnollisella korkeudella? Rinnat nousee siihen kohtaan mistä n
Kirjoitin tuon ylemmän mutta en sitä ylempää, jossa sanottiin leuan alle nostamisesta. "Luonnollisella korkeudella" oleva rinta ei tosiaan sijaitse pelkästään siinä mistä se lähtee, koska jos tätä löysää rintakudosta on vähäistä enemmän se yleensä hengailee myös lähtökohtansa alapuolella. Sitä voi olla tottunut näkemään tissejä jykevästi rintakehässä kiinni, mutta luonnollinen tuollainen painovoimaa uhmaava sijoittelu ei kyllä ole.