Mä en kestä rintaliivejä!!
Miksei ne ole ikinä mukavat. Ja on oikea koko ettei siinäkään ole vika. Aina jotenkin kutittavat tai hiostavat tai molempia. Ja istuessa painavat vaikka seisaaltaan suht mukavat olisikin kun mahamakkara levittää ympärysmittaa. Ylipäätään niiden olemassaolon huomaa koko ajan. urheiluliivejä moni suosittelee mutta ne ovat hiostavia ja rumia, eikä sovi kaikkien vaatteiden alle kun näkyvät kaula-aukosta tms. Ja joku bralette ei tue mitään kun on isot tissit. Ja ei, ilmankaan ei voi olla.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan laihduttaa, jos haluat,vai onko herkuttelu ja tulevat vaivat tärkeempiä?
Painan 65kg enkä halua eikä mun tarvitse laihduttaa.
Jos olet 180cm tuo on hyvä paino, mutta jos olet 160cm, olet ylipainoinen.
Haist ny fiddu. Mene johonkin pro ana ryhmään keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sillä tavalla huono neuvomaan, että minulla on pienet rinnat, mutta mulle on tullut instagramissa paljon vastaan Miss Maryn mainoksia. Löytyiskö sieltä sulle mukavia liivejä?
Ei ole kokoa.
Minkä kokoinen pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sillä tavalla huono neuvomaan, että minulla on pienet rinnat, mutta mulle on tullut instagramissa paljon vastaan Miss Maryn mainoksia. Löytyiskö sieltä sulle mukavia liivejä?
Ei ole kokoa.
Minkä kokoinen pitäisi olla?
70j
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on vaikeaa. Min olen ilman aina kun mahdollista, eli aina kotona ja joskus ihmisten ilmoillakin, vaatteista riippuu onko oltava liivit alla vai ei.
Tietenkin olen kotona ilman. Ihmisten ilmoilla ei ole mahdollista olla ilman kuin ehkä talvella toppatakkikeleillä ja silloin jos on ihan varma ettei mihinkään tarvitse mennä niin että joutuu ottamaan takin pois.
Ai eli ilman ei voi olla lähinnä ulkonäön takia?
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi yleisemmin olla ilman liivejä, niin sitten AP:kin kehtaisi olla. Se on vaan paljon mukavampaa.
No ei todellakaan pitäisi olla. Vaatteet istuu paremmin kun on rintaliivit kohottamassa ja muotoilemassa rintoja. Näyttääkin paremmalta. Ja näin isorintaisena sanon, että ei todellakaan ole mukavampaa olla ilman liivejä. Varsinkaan julkisella paikalla. Ei ole kiva kun isot rinnat heiluu. Se tuntuu epämukavalta ja voi ottaa jopa kipeää.
Vain mies voi päästellä tuollaisia aivopieruja.
Vierailija kirjoitti:
Comfit. Kokoni on 85E ja Comfitin koko L. En käytä enää muita liivejä, olen tilannut jo neljät.
En kutsuisi vielä kokoa 85E isoksi. Itselläni on 85K ja todella harvasta paikasta niitä saa. Enkä puhu mistään isoja kuppikokoja kaikille tyrkyttävistä ketjuista vaan oikeasti isoista rinnoista, jotka pursuvat pienemmistä kupeista yli. Nykyisin tilaan yleensä ulkomailta, Suomessa ovat niin järkyttävän hintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ilman liivejä niin miehiä alkaa pyöriä ympärillä. Mitä muuta haittaa liivittömyydestä on?
Olen ollut ilman liivejä lähes kymmenen vuotta. Ei edes näy koska käytän vaatteita, joissa on riittävästi kangasta rintojen kohdalla. Yhtäkään miestä ei ole pyörinyt tämän takia ympärillä. Kaikille liivittömyys ei toki valitettavasti syystä tai toisesta sovi. Itse en suostu käyttämään kuin urheillessa ja tiettyjen harvojen vaatteiden kohdalla. Rintaliivit eivät oikeasti ole useimmille niin tarpeelliset kuin mainostetaan. Miksi tehdä tässäkään asiassa elämästään epämukavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on vaikeaa. Min olen ilman aina kun mahdollista, eli aina kotona ja joskus ihmisten ilmoillakin, vaatteista riippuu onko oltava liivit alla vai ei.
Tietenkin olen kotona ilman. Ihmisten ilmoilla ei ole mahdollista olla ilman kuin ehkä talvella toppatakkikeleillä ja silloin jos on ihan varma ettei mihinkään tarvitse mennä niin että joutuu ottamaan takin pois.
Ai eli ilman ei voi olla lähinnä ulkonäön takia?
Joo juuri näin. Jotain pahaa siinä?
Älkää sitten valittako jos haluatte niitä liivejä pitää. Nainen näyttää aina paremmalta ilman liivejä.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi yleisemmin olla ilman liivejä, niin sitten AP:kin kehtaisi olla. Se on vaan paljon mukavampaa.
No ei todellakaan pitäisi olla. Vaatteet istuu paremmin kun on rintaliivit kohottamassa ja muotoilemassa rintoja. Näyttääkin paremmalta. Ja näin isorintaisena sanon, että ei todellakaan ole mukavampaa olla ilman liivejä. Varsinkaan julkisella paikalla. Ei ole kiva kun isot rinnat heiluu. Se tuntuu epämukavalta ja voi ottaa jopa kipeää.
Mulla tulee nännin kipeiksi, jos vähänkin hankaavat paitaan. Siksi kotonakin voin olla ilman vain jos olen ilman paitaa.
Meritta bra - sieltä löysin mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut käyttämään liivejä, niin silloinhan tuollainen epämukavuus on toki uus asia ja aluksi voimakasta. Siihenkin voisi tottua. Mutta ei oo mitenkään uus asia että ulkonäön takia uhrataan hyvinvointi (rintojen heiluminen on olennainen osa naisen lymfakierrossa) t eri
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ilman liivejä niin miehiä alkaa pyöriä ympärillä. Mitä muuta haittaa liivittömyydestä on?
Jaa, missäs mun mieslaumat on, eipä ole näkynyt.
T. Aina ilman liivejä
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitten valittako jos haluatte niitä liivejä pitää. Nainen näyttää aina paremmalta ilman liivejä.
M48
Mä en ole missään valittanu kun täytyy pitää liivejä. Mä nimenomaan haluan käyttää liivejä. Mun rinnat ei todellakaan näytä paremmalta ilman liivejä.
Lopeta jo tuo aivopiereskely. Rinnat on naisten rinnat oma asia eikä mitään yleistä omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö. Osta liivi, joka istuu. Siis sellainen miesten pukuliivin tapainen. Pidät sitä paidan päällä. Kukaan ei näe, onko sinulla liivit vai ei.
Itse en ole pitänyt liivejä vuosiin kuin urheillessa, koska saan tekokuiduista ja elastaanista ihottumaa. Kukaan ei ole sanonut mitään vaikka olisi vaan ohut kesämekko, eikä näyttänyt edes katsovan pitkään. Paitsi kerran kun oli vahingossa läpinäkyvä paita, en tajunnut asiaa kotona. Kysyin mieheltä miksei se sanonut mitään ja vastaus oli että hän luuli paidan olevan tarkoituksella läpinäkyvä.
Mutta liivejä ei tosiaan ole mikään pakko pitää eikä ketään kiinnosta.
En ole löytänyt hyviä liivejä mistään ja rinnat on isot. Olen saanut painoa pois 13 kg ja rinnat ei ole yhtään pienentyneet. Niskavaivat on pahat ja rohkaistuin tilaamaan ajan lääkäriin arvioon pääsenkö pienennys leikkaukseen, aika on maanantaina. Iho on rintojen alta aina punainen ja kipeä kun hikoaa. Toiv. Pääsen leikkaukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut käyttämään liivejä, niin silloinhan tuollainen epämukavuus on toki uus asia ja aluksi voimakasta. Siihenkin voisi tottua. Mutta ei oo mitenkään uus asia että ulkonäön takia uhrataan hyvinvointi (rintojen heiluminen on olennainen osa naisen lymfakierrossa) t eri
Ei jumalauta mitä paskaa. Etkö osaa lukea?? Se on EPÄMUKAVAA olla ilman liivejä. En todellakaan ala julkisella paikalla kulkemaan ilman liivejä isojen rintojen kanssa. Kyllä mä osaan olla ilman liivejä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lymfakierrossa...anna mun kaikki kestää. Heiluta sä sitten vaan omia ryntäitäsi ja jätä jeesustelut.
Ylipaino ei liity asiaan mitenkään. Typerä ajatuskin.
Mä olen reilusti ylipainoinen eikä mulla ole tuollaista ongelmaa kuin ap:lla.