Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä rintaliivejä!!

Vierailija
06.09.2024 |

Miksei ne ole ikinä mukavat. Ja on oikea koko ettei siinäkään ole vika. Aina jotenkin kutittavat tai hiostavat tai molempia. Ja istuessa painavat vaikka seisaaltaan suht mukavat olisikin kun mahamakkara levittää ympärysmittaa. Ylipäätään niiden olemassaolon huomaa koko ajan. urheiluliivejä moni suosittelee mutta ne ovat hiostavia ja rumia, eikä sovi kaikkien vaatteiden alle kun näkyvät kaula-aukosta tms. Ja joku bralette ei tue mitään kun on isot tissit. Ja ei, ilmankaan ei voi olla. 

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sillä tavalla huono neuvomaan, että minulla on pienet rinnat, mutta mulle on tullut instagramissa paljon vastaan Miss Maryn mainoksia. Löytyiskö sieltä sulle mukavia liivejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino?

Vierailija
4/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vaikeaa. Min olen ilman aina kun mahdollista, eli aina kotona ja joskus ihmisten ilmoillakin, vaatteista riippuu onko oltava liivit alla vai ei.

Vierailija
5/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sillä tavalla huono neuvomaan, että minulla on pienet rinnat, mutta mulle on tullut instagramissa paljon vastaan Miss Maryn mainoksia. Löytyiskö sieltä sulle mukavia liivejä?

Ei ole kokoa. 

Vierailija
6/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on vaikeaa. Min olen ilman aina kun mahdollista, eli aina kotona ja joskus ihmisten ilmoillakin, vaatteista riippuu onko oltava liivit alla vai ei.

Tietenkin olen kotona ilman. Ihmisten ilmoilla ei ole mahdollista olla ilman kuin ehkä talvella toppatakkikeleillä ja silloin jos on ihan varma ettei mihinkään tarvitse mennä niin että joutuu ottamaan takin pois. 

Vierailija
7/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfit. Kokoni on 85E ja Comfitin koko L. En käytä enää muita liivejä, olen tilannut jo neljät. 

Vierailija
8/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino?

kun mahamakkara levittää ympärysmittaa eli juuri syy ongelmaan on ylipaino, ei rintaliivit. 

Vierailija
9/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MissMarylla on hyviä malleja isorintaiselle. Itse käytän ko. firman tuotteita, tilaan netistä. Toki alkuun voi mennä pari hutia sen vuoksi, että etsii sitä omaa parasta kokoaan, mutta minulla se on tiedossa ja tilaan tuolta kaikki rintaliivit. Suosittelen.

Vierailija
10/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laihduttaa, jos haluat,vai onko herkuttelu ja tulevat vaivat tärkeempiä?

Vierailija
11/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rintsikat joissa ei ole sitä metallista kaaritukea ja poistettavat toppaukset, vähän kuin braleten ja taviksien välimuoto. Toki nämäkin tuntee, mutta ehdottomasti kivemmat kuin tavalliset. Ja auttaa myös kun tiputtaa painoa jolloin makkarat ei ole tiellä painamassa.

Vierailija
12/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ne liivit sen ympärysmitan mukaan mikä sinulla on istuessa ja kokeile sellaisia liivejä, joissa on 10-15 cm leveä nauha rintojen alla. Pese liivit ennen käyttöä ja käytön jälkeen kirjopesuaineella ja laita koneeseen extrahuuhtelu, ettei jää pesuainejäämiä kutittamaan ihoa.

Minulla oli tuo vatsamakkara -ongelma myös, mutta tajusin että olen käyttänyt liian pientä ympärysmittaa.

Vierailija
13/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan laihduttaa, jos haluat,vai onko herkuttelu ja tulevat vaivat tärkeempiä?

Painan 65kg enkä halua eikä mun tarvitse laihduttaa. 

Vierailija
14/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ilman liivejä niin miehiä alkaa pyöriä ympärillä. Mitä muuta haittaa liivittömyydestä on?

Vierailija
15/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 65kg enkä halua eikä mun tarvitse laihduttaa. 

Jos olet 180cm tuo on hyvä paino, mutta jos olet 160cm, olet ylipainoinen.

Vierailija
16/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin isot rinnat olisivat aina ylipainon seurausta. Omani ovat olleet järjettömän kokoiset nuoresta asti ja jo normaalipainon alarajalla käytin kokoa 80 J. Sittemmin painoa on tullut ja mennyt, mutta itse rintojen kokoon sillä ei ole vaikutusta, ympärysmitta vain selkäläskien lisääntymisen myötä kasvaa ja laihtuessa pienenee.

Ohis.

Vierailija
17/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ne liivit sen ympärysmitan mukaan mikä sinulla on istuessa ja kokeile sellaisia liivejä, joissa on 10-15 cm leveä nauha rintojen alla. Pese liivit ennen käyttöä ja käytön jälkeen kirjopesuaineella ja laita koneeseen extrahuuhtelu, ettei jää pesuainejäämiä kutittamaan ihoa.

Minulla oli tuo vatsamakkara -ongelma myös, mutta tajusin että olen käyttänyt liian pientä ympärysmittaa.

Olen joskus niitä kokeillut ja inhoan kun se nauha rullautuu tai sitten niissä on joku tukiluu joka pistää kylkeen. Mulla on superhuono ryhti joka yhdessä mahamakkaran kanssa tekee sen että noi longlinemallit ei ole hyviä. 

Vierailija
18/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai liivejäkin saa teetettyä mittatilauksena niin ei tarvitse ap:n ulista?

Vierailija
19/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olen kotona ilman. Ihmisten ilmoilla ei ole mahdollista olla ilman kuin ehkä talvella toppatakkikeleillä ja silloin jos on ihan varma ettei mihinkään tarvitse mennä niin että joutuu ottamaan takin pois. 

Sama. Ja toisaalta tuokin on huono kun tottuu olemaan ilman niin sitten ne liivit vasta ahdistaakin päällä mikä sinänsä on outoa, koska muuten olo/kroppa taas tuntuu paremmalta/normaalimmalta, kun on ne liivit päällä eikä rinnat vatkaa valtoimenaan eikä toisaalta lötkötä mahaakaan vasten. Silti esim just kotona niitä liivejä ei kuitenkaan halua pitää. Ei edes mitään sporttitoppia.

Olispa sellaiset normikokoiset rinnat eli max c-kuppi ja ei-riippuvaa mallia.

Vierailija
20/107 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi yleisemmin olla ilman liivejä, niin sitten AP:kin kehtaisi olla. Se on vaan paljon mukavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi