Mä en kestä rintaliivejä!!
Miksei ne ole ikinä mukavat. Ja on oikea koko ettei siinäkään ole vika. Aina jotenkin kutittavat tai hiostavat tai molempia. Ja istuessa painavat vaikka seisaaltaan suht mukavat olisikin kun mahamakkara levittää ympärysmittaa. Ylipäätään niiden olemassaolon huomaa koko ajan. urheiluliivejä moni suosittelee mutta ne ovat hiostavia ja rumia, eikä sovi kaikkien vaatteiden alle kun näkyvät kaula-aukosta tms. Ja joku bralette ei tue mitään kun on isot tissit. Ja ei, ilmankaan ei voi olla.
Kommentit (107)
Käytä kahta sellaista toppia päällekkäin. Luulisi että tukisi isojakin lotkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi yleisemmin olla ilman liivejä, niin sitten AP:kin kehtaisi olla. Se on vaan paljon mukavampaa.
No ei todellakaan pitäisi olla. Vaatteet istuu paremmin kun on rintaliivit kohottamassa ja muotoilemassa rintoja. Näyttääkin paremmalta. Ja näin isorintaisena sanon, että ei todellakaan ole mukavampaa olla ilman liivejä. Varsinkaan julkisella paikalla. Ei ole kiva kun isot rinnat heiluu. Se tuntuu epämukavalta ja voi ottaa jopa kipeää.
Vain mies voi päästellä tuollaisia aivopieruja.
Sivusta mutta ei kyllä todellakaan ole jokaiselle naiselle mukavaa pitää liivejä verrattuna ilman olemiseen. Suurin osa poistaa liivit ensimmäisenä kun tulee kotiin. Siihen on syynsä. Harvalle rintaliivit lisäävät mukavuutta. Omat rintani ovat aivan samassa kohdassa kuin liivien kanssa ja ainoa ero on nännien lievä erottuminen paidan läpi jos liivejä ei ole. Tämänkin voi peittää esimerkiksi kerrospukeitumalla. Heilumista tapahtuu vain rankemmassa urheilussa (esimerkiksi hyppiminen). Erilaisia rintoja on siinä missä eri naisiakin, turha niputtaa kaikkia samaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi mukava kesähelteellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan laihduttaa, jos haluat,vai onko herkuttelu ja tulevat vaivat tärkeempiä?
Painan 65kg enkä halua eikä mun tarvitse laihduttaa.
Jos olet 180cm tuo on hyvä paino, mutta jos olet 160cm, olet ylipainoinen.
Höpö, höpö, loistava paino 160 centtiselle.
Lotkoja😄😄. Kuvailit juuri minun varustusta. Ne on aika lotkot😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi yleisemmin olla ilman liivejä, niin sitten AP:kin kehtaisi olla. Se on vaan paljon mukavampaa.
No ei todellakaan pitäisi olla. Vaatteet istuu paremmin kun on rintaliivit kohottamassa ja muotoilemassa rintoja. Näyttääkin paremmalta. Ja näin isorintaisena sanon, että ei todellakaan ole mukavampaa olla ilman liivejä. Varsinkaan julkisella paikalla. Ei ole kiva kun isot rinnat heiluu. Se tuntuu epämukavalta ja voi ottaa jopa kipeää.
Vain mies voi päästellä tuollaisia aivopieruja.
Sivusta mutta ei kyllä todellakaan ole jokaiselle naiselle mukavaa pitää liivejä verrattuna ilman olemiseen. Suurin osa poistaa liivit ensimmäisenä kun tulee kotiin. Siihen on syynsä. Harvalle rintaliivit lisäävät mukavuutta. Omat rintani ovat aivan samassa kohdassa kuin liivien kanssa ja ainoa ero on nännien
No sulla ei sitten ole isot rinnat. Mulla on isot rinna ja ne todellakin heiluu ilman liivejä ihan jo normaalisti kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkään topit ei tue isoja rintoja samalla tavalla kuin kunnolliset kaarituelliset liivit. Ei vaikka toppeja olisi kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on vaikeaa. Min olen ilman aina kun mahdollista, eli aina kotona ja joskus ihmisten ilmoillakin, vaatteista riippuu onko oltava liivit alla vai ei.
Tietenkin olen kotona ilman. Ihmisten ilmoilla ei ole mahdollista olla ilman kuin ehkä talvella toppatakkikeleillä ja silloin jos on ihan varma ettei mihinkään tarvitse mennä niin että joutuu ottamaan takin pois.
Höpsö. Osta liivi, joka istuu. Siis sellainen miesten pukuliivin tapainen. Pidät sitä paidan päällä. Kukaan ei näe, onko sinulla liivit vai ei.
Itse en ole pitänyt liivejä vuosiin kuin urheillessa, koska saan tekokuiduista ja elastaanista ihottumaa. Kukaan ei ole sanonut mitään vaikka olisi vaan ohut kesämekko, eikä näyttänyt edes katsovan pitkään. Paitsi kerran kun oli vahingossa läpinäkyvä paita, en ta
Tämä. Ei missään sanota että sen tukevan vaatekappaleen pitää olla ihoa vasten. Päällysvaate voi tukea myös. Niin pärjättiin vuosisatoja, vrt kansallispuvun liivit. Korsetit oli ylhäisön juttu.
Rinnat muuten myös tottuu siihen liikkeeseen, ja nännit lakkaa kipeytymästä.
On hassua miten rintojen ajatellaan olevan ainoa ruumiinosa, joka ei vahvistu käytössä. Tai no, kyllähän jalkojakin tuetaan ihan liikaa ja aiheutetaan suuria selkäongelmia ja vaivasenluita, kun jalan lihakset ei toimi.
Itse luovuin liiveistä vuosia sitten ja pikkareista tänä kesänä. Kamalia hautovia kapistuksia.
Aina kun mahdollista olen ilman, en todellakaan ole löytänyt hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Comfit. Kokoni on 85E ja Comfitin koko L. En käytä enää muita liivejä, olen tilannut jo neljät.
Sama täällä 80F ja pelkkiä Comfitin liivejä enää. Selkäläskitkin jää piiloon ;) ainoa on, että rinnat ei oo niissä sillai "erillään" kuin kaarituetuissa, mutta se on pieni hinta mukavuudesta.
Mä en kestä mun utareita! Aina tiellä, aina hiostaa, aina särkee, aina joku kyttää, aina joku kommentoi, mun on pakko kai alkaa miettiä pienennysleikkaukseen menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on vaikeaa. Min olen ilman aina kun mahdollista, eli aina kotona ja joskus ihmisten ilmoillakin, vaatteista riippuu onko oltava liivit alla vai ei.
Tietenkin olen kotona ilman. Ihmisten ilmoilla ei ole mahdollista olla ilman kuin ehkä talvella toppatakkikeleillä ja silloin jos on ihan varma ettei mihinkään tarvitse mennä niin että joutuu ottamaan takin pois.
Höpsö. Osta liivi, joka istuu. Siis sellainen miesten pukuliivin tapainen. Pidät sitä paidan päällä. Kukaan ei näe, onko sinulla liivit vai ei.
Itse en ole pitänyt liivejä vuosiin kuin urheillessa, koska saan tekokuiduista ja elastaanista ihottumaa. Kukaan ei ole sanonut mitään vaikka olisi vaan ohut kesämekko, eikä näyttänyt edes katsovan pitkään. Paitsi kerran kun oli vahingossa läpinäkyvä paita, en ta
"Pidä liiviä paidan päällä"... "kukaan näe onko liivit vai ei" wtf?
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista voi luulla, jos ei itsellä ole kokemusta, mutta silti pitää päätään aukoa. Topit toimivat vain, jos sekä ympärysmitta että kuppikoko ovat sama kokoluokkaa. Muuten joko rinnat eivät mahdu kyytiin tai toppi pyörii päällä kun on selän puolelta valtava. Oikeasti isorintaisena mutta muuten normaalikokoisena en voi ostaa esimerkiksi uimapukua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole pitänyt liivejä vuosiin kuin urheillessa, koska saan tekokuiduista ja elastaanista ihottumaa. Kukaan ei ole sanonut mitään vaikka olisi vaan ohut kesämekko, eikä näyttänyt edes katsovan pitkään. Paitsi
Etkö osaa lukea? Erittäin selkeästi tuossa kerrottiin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole pitänyt liivejä vuosiin kuin urheillessa, koska saan tekokuiduista ja elastaanista ihottumaa. Kukaan ei ole sanonut mitään vaikka olisi vaan ohut kesämekko, eikä näyttänyt edes katsovan pitkään. Paitsi
Tämä. Ei missään sanota että sen tukevan vaatekappaleen pitää olla ihoa vasten. Päällysvaate voi tukea myös. Niin pärjättiin vuosisatoja, vrt kansallispuvun liivit. Korsetit oli ylhäisön juttu.
Rinnat muuten myös tottuu siihen liikkeeseen, ja nännit lakkaa kipeytymästä.
On hassua miten rintojen ajatellaan olevan ainoa ruumiinosa, joka ei vahvistu käytössä. Tai no, kyllähän jalkojakin tuetaan ihan liikaa ja aiheutetaan suuria selkäongelmia ja vaivasenluita, kun jalan lihakset ei toimi.
Itse luovuin liiveistä vuosia sitten ja pikkareista tänä kesänä. Kamalia hautovia kapistuksia.
Just joo muutenkin tuntuu olo välillä friikiltä näiden jättiryntäiden kanssa niin mitähän sitten kun alkaisin pukemaan liivit paitojen päälle😂
Isorintaisena kommentoin useampaankin viestiin ja etenkin ketjun miehille, että näiden prkeleen utareiden kanssa eläminen on epämukavaa oli sitten liiveissä tai liiveittä. Miettikää oikeasti omalle kohdalle, että rintakehässänne olisi kaksi parikiloista klönttiä jotka vatkaa ja hölskyy sekä on aina tiellä ja saa yläselän ja niskankin huutamaan hoosiannaa. Sitten kun ne "köyttää" kroppaan kiinni niin joo, on parempi mutta tuo on uskomattoman epämukavaa ja etenkin näin kesäkeleillä myös todella hiostavaa.
Sitä voi miehet käydä ostamassa vaikka pari vehnäjauhopakettia (a 2kg) ja vetää ne elmukelmulla omaan rintamukseen kiinni ja nautiskella sitten kuinka kivaa on eikä yhtään ole hankala olo.
Vierailija kirjoitti:
Hiostaa ihan helkkaristi jo yksikin sporttitoppikerros.
Jos on tynnyrin kokoset melonit, ne vois ehkä käydä pienentämässä....
Olet ilman tai käytät liivitoppeja ja haistatat paskat että näkyy paidan kaula aukosta